- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Ma lattam egy gyonyoru F10 -et, dupla kipuffal, modositott hatso diffuzorral. Valszeg az is 535D volt....
Valami ilyesfajta hatso diffuzor volt rajta, pluszban oldalankent iker kidurgovel. Mibe tart egy kupufogoveget felrakni? Mert gondolom nem a dob volt cserelve, hangja nem volt.
Don't Tread On Me
-
-
negro
őstag
Hetvegen megjartam Tisza to kornyeket utolso nyari nap okan persze csinaltam ott is kepeket, most neztem vissza. Ha belegondolok 10 eve van meg nem hiszem el. De azt se, hogy a tisza kornyeken nem valtozott semmi 20 eve, illetve de, meg elhanyagoltabb lett...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
Egy kis helyzetjelentés: Volt egy hülye hangja a kocsinak ( váltónak) és egyre jobban gondoltunk olajpumpa/ turbinára levettük a váltót és a turbina úgy kattog lefogazódott,hogy biztosan rossz. Ha minden rendben akkor "csak" a tubina feszült le. Most rakok rá egy másikat rakom össze és utána próba szurkoljatok
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #36661 üzenetére
Csak nem volt jó úgy,hogy veszem is lefelé.... rakok rá most egy másikat "kölcsönbe"
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Blaise
veterán
Sziasztok!
BMW 116i, guminyomás szenzor induláskor jelzett, hogy kalibrációt kér, ellenőrizzem a guminyomást. Indulás után 2,2 ill. 2,3 bar nyomást mért, nem volt semmi látszólag. Kell defekttől tartanom, vagy csak a szenzor hülyül?
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #36664 üzenetére
Itt a két váltó vezérlőtömböt kell ráraknom azt el is pucoltam +a szelepeket is és utána megy föl... Belül megdöglött az enyém... Srácok vicceskedtek a váltómon.... Ez csak ideiglenes megy föl a kézi váltó mert csak az bírja... kuplung erősítve lesz és úgy megy majd össze. Ezt a ~280Le/ 630Nm-t csak az fogja bírni ez a fos hulladék GM nem..... Addig nem is lesz hozzáírva mert a gyári turbóval írt chip-el is brutál....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #36665 üzenetére
Es annak a motor tobbi resze hogy fog orulni? Azert itt legalabb 40% -os novekmenyrol beszelunk, ha nem tobbrol, plusz a futott km-ek.
Forgattyushaz, hengerfej, dugattyuk, fotengelycsapagy esetleg a hutes eleg e ehhez? Csak kivancsisagbol kerdezem. Igaz nem pont jo pelda, de tudok egy kompresszorositott 28i -rol, amin az egesz blokkot at kellett epiteni, pedig ott is csak 50% -os volt a novekmeny.Miert nem szervalsz ra egy ZF6HP -t? Azt hiszem irtad is, hogy az egy alternativa.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #36666 üzenetére
Ezek a vasblokkos 30D-k bírják a legtöbbet Semmi bajuk nem lesz nem egy fut 280-330Le / 6++ Nm-el Itt az az automataváltó a leggyengébb pont. A motornál is nem a motor nem bírja nem az lesz a kevés hanem a porlasztó nem bír annyi üzemanyagot bejuttatni ,hogy elég legyen azért kell azokat is cserélni.... olaj / víz legyen benne és kimennek a világból. Egyébként a hűtőkazettámat ismételten kivettem mikor a műanyag vízcsövemet cseréltem elöl megint átpucoltam minden + új fagyi. visco-m is új Dízel alapból nem melegszik úgy de bírni fogja. Nyilván ha 40C-van és még klímázol is és csak versenyzel akkor ott lehet kevés a hűtés egyébként nem. 6HP soha nem volt rajta nem tudom,hogy lehetne összehozni a kötegét a computerét a váltót mindent úgy összehozni,hogy az működjön stabilan. :/ egyébként mikor a 30D kap 286Le helyett 4++-t ott mivan ? pedig ott is csak hibrid turbó DPF off és rendesen megírva.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
lali81
tag
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #36671 üzenetére
bocs, azért 190 sem vóna kutya nem?
-
H.Ezredes
őstag
Közben kész lettem az első 10-15Km alapján most patent szépen vált föl le nem üt minden fokozat megvan
(#36669) CharlieDrop
A 6HP más az bírja meg a ZF váltók alapból jobban bírják a használatot meg a tuningot is. Egy kis chip meg se kottyan neki Ha gondolod írj aztán megbeszéljük.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
leroyclub
senior tag
Sziasztok!
Az alábbi benzines motorokkal van esetleg valakinek tapasztalata? Élettartam és megbízhatóság, illetve szerviz igény érdekelne.
N55B30
N63B44
N63B44O1 -
leroyclub
senior tag
válasz MPowerPH #36679 üzenetére
Értem, nem is a költségekre gondoltam, hanem a gyakoriságra, illetve típus hibákra. Milyen rosz dolgokra gondolsz? Szerintem a 4 hengereseknél ugyanúgy jönnek, legalábbis mikor olyanom volt még több problémám volt mint a mostani 6 hengeressel (Valószínűleg a régi évjáratnak köszönhetően). Ugye a kissebb motorokról vannak cikkek, hogy melyek kerülendők, melyek láncszakítósok stb, de ezekről nem találtam információt. Még a hathengeresről sem, pedig az nem hiszem hogy olyan ritka.
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
Járt már valaki a müncheni bmw múzeumba? Főleg a tömegközlekedésről lenne pár kérdésem
-
H.Ezredes
őstag
válasz leroyclub #36677 üzenetére
Mindegyik új szériás motor. Lényegében ugyan azok a problémák vannak mindkettővel. Nyúlik a lánc kopnak a vezetők. kokszosodás. befecskendezők tönkremennek.... A V8 problémásabb ezért. Ezek nem arról híresek,hogy nem kell rájuk költeni és megbízhatóak. N63B44O1 egy leheletnyivel jobb.
(#36681) STC Speed
Ha jól emlékszem 3X voltam
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Lenne pár kérdésem, amibe szeretném a segítőkész fórumtársak segítségét kérni:
Kezdeném is1
A motor hibalámpa sárgán világít a 320i E46-ba. Nem akarom elvinni szerelőhöz, mert akihez elvittem, lehúzott 46k-val, és a probléma nem oldódott meg! Pest pedig messze van nagyon tőlem, így jövő március környékén tervezem H.Ezredes fórumtársunkhoz elvinni a kocsit, kisebb nagyobb átvizsgálásra. Addig pedig az itthoni garázsban elbütykölöm a kocsit. Profi, minőségi szerszámok állnak rendelkezésemre, szerelőaknával. Szerelni is imádok gyerekkorom óta, szóval a kisebb munkálatokat el tudom végezni én is.És ehhez a témához kapcsolódik a többi kérdés:
2.Vásárolni akarok egy [diagnosztikai kábelt] az itthoni szereléshez, hogy kiderítsem, mi a baja a kocsinak. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek a belinkelt kábel mennyire mondható jó választásnak? Minden hibával kapcsolatos problémát fel akarok tárni! Jó lesz nekem ez a kábel?
3. Ha gyujtótrafó problémája van a kocsinak(néha kicsit egyenletlen az alapjárat indításkor, és még utána is kb 1-2 percig, 3.000-res furdulatnál 3-4-be kicsit ráz a kocsi, gondolom mert egyenletlen a motor járása). akkor milyen gyujtótrafó márkát ajánlotok hozzá? Mind a hatot akarom cserélni, plusz a gyertyákat is! Bosch-ra gondoltam, de úgy hallottam, hogy már nem a régi minőséget hozzák... Szóval örülnék, ha valaki említene márkát és típust(vagy megfelelő hőértékűt), ami minőségre is profinak mondható!
4. Akkor esedékes lenne egy motorolaj csere is, és a váltóba is akarok cserélni olajat. A motorba ha jól emlékszem megírtátok milyen kell, kb 3 hete tettem fel a kérdést, majd visszaolvasok, ez megválaszolva. A váltóba viszont nem tudom, milyen márkát, milyen típust és hány flakonnal kell vegyek belőle, és mennyit öntsek bele. ? Ezekre szeretnék választ kapni, amiket előre is nagyon köszönök!
Szerk.: Egyébként kell még valamibe olajat cserélni ezeken kívül?
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Rhino666
őstag
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Rhino666
őstag
válasz molnarpeter #36686 üzenetére
Igen, sajnos N47D20 van benne.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
H.Ezredes
őstag
válasz STC Speed #36685 üzenetére
"1) Wie lang ist das Ticket gültig?
Die 3-Tage-Karte gilt bis 6 Uhr des vierten Tages und die 4-Tage-Karte bis 6 Uhr des fünften Tages."A 3 napos a negyedik nap reggel 6 óráig érvényes. Ahogy én olvasom nem kell kezelni.
(#36687) Rhino666
Vásárlás előtt hozd el egy átvizsgálásra és kapsz egy összképet a kocsiról. N47 miatt vezérlés cserére lehet számítani. A motor maga jó amiatt nem kell félni mert nem nyűgösebb mint a többi csak a vezérlésre kell odafigyelni.
(#36689) Rhino666
M57TU2D30 val se jársz jobban mer ott is cserélni kell a vezérlést.... ott átlagban tovább bírja érdekességképpen X5-be nem egyszer 170E Km környékén szakadt el de volt E61 525D amiben 400E Km-nél. De előbb utóbb elszakad... N47-nél is volt ami 120E Km -nél szakadt. A 170E Km ott is egy olyan pont ahol több szakadt már el de volt amiben 200E Km is belement....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Rhino666
őstag
válasz H.Ezredes #36688 üzenetére
Köszi. A vezérlés csere okés, de nem olyat akarok megvenni amin a pillangószelepek átmentek a motoron és a turbóban landoltak.
Egy olyan példányt próbálok kifogni, aminél nem úgy néz ki az átvétel utáni szerviz, hogy injektorok, kettőstömegű, kuplung, komplett turbó, hanem szűrőcsere, olajcsere, féktárcsa, fékbetét, abroncs...
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Rhino666 #36690 üzenetére
Akkor www.bmw.hu vagy nézd azokat a kocsikat amikben 100E Km alatt van a futásteljesítmény ~10 éves autóknál 2-300E Km-nél sajnos kell költeni rájuk. Ezeknél a futásteljesítményeknél szokott elkopni a kuplung/kettőstömegű porlasztók is szoktak tönkremenni termosztátok vízpumpa görgők főtengely ékszíjtárcsa futóműben lengőkarok szilentek lengéscsillapító..... Nyugodj meg amin átment a pillangószelep az kapott egy új turbót hengerfej felújítást dugócserét tömítések cseréjét stb stb.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
A napokban került egy PIONEER fejegyseg e46-ba a kérdésem az volna hogy miért felejt el minden adást beállítást le állítás után? Előző autóba mindent megtartott... Lehet nem jól kötöttem valamit? Pedig szabvány atalakitot vettem hozza.
Üdv!
-
Bitpalace
senior tag
válasz szőröscica #36696 üzenetére
Hogyan tudom ellenőrizni? Látszólag minden rendben van
Üdv!
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Keresnék Szegeden vagy vonzás körzetében olyan szerelőt aki toppon van BMW-ből és műszerei, szerszámai is megvannak a munkához. ( M54 B25 ) 2002 525i-ről lenne szó.
Előre is köszönöm a segítséget !