Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz kpal #31167 üzenetére

    Igen, anyagilag semmilyen indok nem szól az újabb autók mellett, viszont ha mindenki így gondolkodna, akkor biztos nem is kapnál használtautót, mert újat senki se venne előtted.
    Tehát lehet itt számolgatni a garasokat, de van akinek új autó kell 0 km-rel és kész.
    Van, akit nem zavar, ha előtte már más beletett 1-2 év alatt 20-80ezer km-t, cserébe 3/4 áron kapja meg az autót, ami még mindig közel újnak felel meg, viszont a 20 millás kocsit már 15ért elviheti, spórolt 5 millát és élményfaktorban kb. semmit sem bukik.
    Van, aki eleve csak onnantól foglalkozik a kocsival, hogy legalább 50%-os ár környékére esik az újkori értékhez képest, és ebből próbálja kihozni a legtöbbet (3-4 éves kor). Itt már láthatóak sokszor a használatból eredő nyomok, de már csak 10 milla a 20 millás autó, viszont már kijött a facelift vagy az új típus, ami biztos nyálcsorgatóbb.
    Az aranyközépút talán 6 éves korban van 1/3 ár körül és remélhetőleg 200ezer km alatt, de itt már nő a bizonytalanság, látszódik h nem új a kocsi, bármikor törhették, tekerhették, jönnek a nagyszervizek, stb.. Aki ezt nem óhajtja, az a kockázat mértékének csökkentése érdekében fog egyre többet költeni, míg a végén a 0 km-es autóig jutunk teljesen a saját ízlésünkre szabva.

    Ezt mindenki a saját anyagi helyzete és gondolkodásmódja alapján lövi be.
    Te csak az értékvesztéssel számoltál, semmi fenntartási költséggel, pedig az is brutális tud lenni egy drágább darabnál, főleg casco-val ;) Van az simán napi 20ezer Ft is akkor már.

Új hozzászólás Aktív témák