- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Teli tankkal indultunk. Minden tankolás után felírtam a km-et a paksamétára, amit kaptam a kúttól.
Dover: 465km - 34,51l
Wertheim-Lengfurt : 673km - 48l
MOL(egyből a határ után): 720km - 51lTehát 1860km a MOL kútig, 133,51l gázolajjal. 7,18l/100km volt az átlagom eddig. Ellenben Doverig az utat 9 óra alatt tettük meg(a 4,5 helyett), hatalmas dugó, végig klíma(egész úton szintén). Francia-belga-holland szakaszon végig 130. Németben csak kétszer volt dugó, néha ott is meg-meg álltunk. 8 óráig lehetett jönni 160-al, és fölötte. Itt volt pár végsebteszt, meg barátommal nyomtunk pár head to head -et, amíg üres volt a pálya. Utána tartottuk a 150-es átlagot, torlódások voltak, de direktbe végig erős tempóval jöttünk, mivel a kompnál szívtunk, és hatalmas késésben voltunk. Tankolás után az osztrákokig nagyon megnyomtuk, 170-200 között tudtunk jönni.
Ausztriában végig 130, csak néha nyomtuk meg jobban.
Magyarra maradt 253km-em, M1 Budapest, majd M0-M6 egészen Paks északig. M1-en végig 190-el egy belga audival együtt, majd 40km-re Bp-től elment az audi, onnantól 150. Forgalom volt ott is... Majd M6 tök üres, végig 200, és a fölött. A kúttól 1:42 alatt otthon voltunk, olyan 150-es átlagot tesz, és ebbe már benne van az M0 100km/h korlát, és 10km főút. 10 percig járattam utána álló helyzetben itthon, mert olyan forró volt a kipuff gáz, hogy nem tudtam odatenni a kezem 10cm-re sem. Biztos kiégett a DPF rendesen. Ma tankoltam megint tele, 29,14l ment bele, és ebben benne van a 10km, amíg elmentem a kútig.
Komp úgy néz ki jól számol, pont 37,1mpg volt az átlagom az egész útra nézve.
Plusz lemértem két nagyobb sebességnél is a fogyasztást. 180-nál 32mpg, 200-nál 27 körüli, egyenes úton, klímával.
Kétszer kapcsolt be a DPF regenerálás. Egyszer még a szigeten, akkor a fogyi is megnőtt egy 8 mpg-vel elég sok ideig tartott. És egyszer németben, egy nagyobb dugó után, amikor ráálltunk 160-ra.Szóval elégedett vagyok nagyon, semmi gond nem volt a géppel. Sajna belementem egy nagyobb kátyúba, és valami zörög a műszerfalban, azt még pluszban meg kell majd nézetnem. Holnap már megy is a fényezőhöz, szerda este átveszem, csütörtökön már várja a szerelő.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...