-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
ghostie
tag
Én nem rég küldtem vissza egy nagyobb értékű tabletet. Ügyfélszolgálat teljesen segítőkész volt, előre egyeztettük a postaköltséget (aminek a felét rögtön visszautalták amint feladtam a másik felét pedig a Paypaltól kértem vissza), ajánlott levélként adtam fel és majdnem 1 hónap alatt ért célba. Szintén kb. 1 hónap volt a javítás, most már a tracking szerint elvileg Magyarországon van.
-
ghostie
tag
válasz Beni2360 #1552 üzenetére
Dehát pont ezt magyarázom hogy nem az fog jönni! Leírtam a Banggoodnak hogy én a valós adatokat fogom ráírni a CN23-ra, elküldtem neki a nyomtatvány mintát. Erre rákérdezett, hogy mit szeretnék, mit írjanak rá amikor visszaküldik, amire megírtam hogy ugyanazt, sőt ha lehet visszaküldhetik vele a CN23-at is.
Ja és még annyi hogy ez a 20$-os Mp4 a Banggood ötlete volt és sosem kértem ilyesmit tőlük, sőt...
[ Szerkesztve ]
-
ghostie
tag
válasz d.tiborz #1547 üzenetére
Nem igazán értem a kérdésedet, mivel úgy gondolom, hogy semmilyen szabályt nem szegtem meg.
Csak röviden: Vásároltam a Banggoodtól egy tabletet ami elromlott. Felvettem a kapcsolatot a céggel csere ügyében. A Banggood kérése ellenére én a valós adatokat szerettem volna ráírni a visszaküldött csomagra (és a fórum résztvevőinek véleményét kértem arról, hogy mennyire általános ez a gyakorlat mert ha az akkor én sem fogok kötözködni). A Banggooddal egyeztettem is a visszaküldést a törvényi előírásoknak mindenben megfelelve. Ennyi történt.
Köszönöm a segítséget! -
ghostie
tag
válasz zeon.hu #1543 üzenetére
Megírtam a Banggoodnak hogy mit szeretnék (beleírtam, hogy fogok küldeni CN23-at is a valós adatokkal), erre rögtön jött egy kérdés arról hogy és mi legyen az ő általuk történő visszaküldéssel.
Megírtam, hogy az lenne a legjobb ha visszaküldenék ők is a CN23-at, így van esély hogy mindketten vám nélkül megússzuk.Jött is a válasz, hogy rendben elfogadják.
Ez a pár levélváltás 15 perc alatt megtörtént. -
ghostie
tag
válasz zeon.hu #1541 üzenetére
Írták, hogy a vámolás miatt miatt kérik ezt.
Bár ezt annyira nem értem, mivel elvileg nekik nem kellene vámot fizetni rá mivel visszaküldött termékről van szó (CN23-as nyomtatványt tervezek vele küldeni).
Viszont nekem származhat problémám belőle ha nem a valóságot írom rá:
- Ha valami gond lesz, elveszik a Paypal nem fog segíteni (bár a Banggood állítja hogy ők viszont megtérítik minden káromat)
- Ha itthon vám elé kerül a tablet amikor visszajön a javításról, akkor sem jó ötlet egy más termékről és más összegről szóló feladási bizonylatot bemutatniHa viszont nem teszem meg amit kérnek, akkor lehet hogy a hozzáállásuk sem lesz túl jó az ügyhöz, illetve ha ők mp4 lejátszót írnak rá akkor a bejövő vámnál furcsa lesz hogy én viszont nem azt küldtem ki javításra
A fentiek miatt erősen gondolkodom, hogy mit lenne célszerű tenni.
Még egy érdekesség: Rákerestem arra a szövegre pontosan amit az emailben volt: " Please mark it as MP4 player with a low value (USD20) to avoid customs clearance.", viszont csak egy spanyol nyelvű találat volt.. szóval vagy nem olyan gyakori ez a kérés vagy egyszerűen az emberek nem csinálnak belőle problémát és így adják fel.
-
ghostie
tag
válasz maj-viktor #1526 üzenetére
Köszönöm szépen! Igen, lehetséges hogy ez lesz a jobb és biztosabb megoldás.
-
ghostie
tag
válasz zeon.hu #1490 üzenetére
Megbeszéltem a Banggoodal hogy vissza szeretném küldeni a tabletet javításra. A postaköltség megtérítését elfogadták, viszont a szabályzatuk alapján csak 50%-ban.
Van ilyenkor lehetőség, hogy a másik 50%-ot a paypal-tól kérjem?
Továbbá azt kérik még, hogy mp4 lejátszót és a valósnál kisebb összeget írjak rá. Lehet ebből valamilyen probléma? Paypal visszatérítés vagy a csomag elvesztése esetén pl.? -
ghostie
tag
Sziasztok,
A véleményeteket és tapasztalatotokat szeretném kérni. A Banggood évfordulós akciójában snap-upon vettem $130-ért féláron egy Teclast tabletet. A tablet megkérdezett, viszont probléma van vele, az akkumlátor töltöttségének csökkenésével először képernyő problémák majd teljes instabilitás következik be.
A hibáról videókat készítettem, elküldtem a Banggoodnak, akik el is ismerték a problémát és azt javasolták hogy próbáljam meg magyarországi szervízben javattatni a készüléket és megtérítik a költségeit.
Nem vagyok biztos benne, hogy ez jó megoldás lenne, mivel nem is biztos hogy találnék olyan szervizet ahol foglalkoznának vele (találtam olyan helyet ahol vállalnak Teclast javítást, de csak a náluk vásárolt eszközökre)Milyen lehetőségek lehetnek ha nem fogadom el az ajánlatot? Nekem az lenne a célom, hogy egy kifogástalan állapotú tabletem legyen a pénzvisszatérítést nem szeretném mivel ezen az áron nem tudok másikat venni.
Szóval leginkább a teljes csere lenne a legjobb vagy esetleg kinti javítás. Elérhető ez a Banggoodnál?Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- félconfig - GIGABYTE GA-AX370-Gaming 3, AMD Ryzen 7 5800X Vízhűtő, FURY 32GB RAM
- Ryzen 5 3600X/RX 5700XT/256GBNvme SSD/1TB HDD/24 GB RGB memória 3200 mhz
- Eladó Gamer PC! I5-10400f+RTX 2070 Super+16 GB DDR4
- //ÚJ!!//"PC: Ryzen 5 5600X, RX 6700 XT, 16GB RAM, 480GB SSD, Corsair Ház Garanciával!"
- Nvidia GTX 1080 Founders Edition
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest