Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Levi123

    senior tag

    válasz V/ #21414 üzenetére

    Köszönöm a válasz és a szuper összefoglalót is!
    Igen tudom a garancia miatt jobb ha MO-i vásárlás van, de eddig 2x szerettünk volna magyar webáruházból vásárolt telefont garanciális javításra küldeni és kértek fényképet az ügyintézés előtt, majd a külsérelmi nyomokra (telefon sarkain volt zsebkopás, nem törés) hivatkozva azt mondták, sérült telefont nem tudnak javítani csak saját költségre. A második esetnél az akku ment tönkre annál meg azt írták természetes elhasználódás vagy túltöltés miatt volt :)

  • Levi123

    senior tag

    Sziasztok!
    Banggood-ról rendeltem január 8-án egy Redmi 10 telefont (ezt), akkor akciós volt 179 USD cakk pakk posta, biztosítás (csomag elvesztés, kivéve kijelző biztosítás). Azt írták HK raktárból EU-Priority Line kézbesítéssel jön.
    Ahogy eddig olvastam elméletileg megúszható a vám, bár még ekkora értéket nem rendeltem Kínából, eddig mindig volt cseh raktáron.
    A lényeg, hogy pár nap múlva küldtek egy értesítést, hogy nem tudják küldeni a telefont csak várhatóan január 26-ig (Estimated to ship before January 26, 2022) küldik, majd megérkezik február 10 körül.
    Most a termék mellett van egy olyan lehetőség, hogy visszatérítés kérése (Request Refund) gomb.
    Ezzel ha jól értelmezem visszakérhetném a kifizetett összeget és elállhatok a vásárlástól?
    Van ennek értelme vagy érdemes várni? Most kicsit elbizonytalanodtam, hogy mit/hogy kell fizetni ha vámolják (ráadásul 150 EUR felett van) vagy ezt nem vámolják az EU-Priority Line kézbesítés miatt, még akkor sem ha Kínából jön?
    Lehet érdemes lenne visszakérni és megvenni MO-on, +14 eFt-ért uazt. (link)
    Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák