- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
#00809728 #13417 üzenetére
Ok, köszi nektek.
Megnézem hétvégén, aztán eldől. 9 éves autó, ahhoz képest jő bőrben van, végig dokumentált az előélete, 93k van benne most. Pont ezért szeretném tisztességesen gatyába rázni és a szép állapotot minél hosszabb ideig megőrizni.
Vonóhorgot már megcsináltam.
-
runner 125
nagyúr
válasz
diablo1984 #13413 üzenetére
Beleraktad a fülembe a bogarat. Hétvégén lebontom valahogy, aztán bevilágítok. Ha, tudok csinálok képet.
Azért vágatni, hegesztetni, meg ilyeneket nem akarok... Ha, tényleg bentről indult el, inkább valahogy megpróbálom kipucolni, kicsiszolni, aztán felöntöm Hammerite-tal.Persze, írtam már korábban is, még idén még fogom csináltatni a megfelelő védelmet.
A küszöb műanyag, így azt nem féltem.
Itt alul van benne egy törés, az-az ha netán kint is kell fényezni, annyira talán nem lesz feltűnő.
-
runner 125
nagyúr
válasz
diablo1984 #13411 üzenetére
Tudja fene, nem értek hozzá. Csak abból következtetek, h a kis lyuktól balra rozsdás, így az ajtóba befolyó, majd ott távozó víz kezdhette ki.
Kívül hibátlan:
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz
#00809728 #13406 üzenetére
Hjah, az ajtók alja sok autónál kényes pont.
Egyébként mi a tökéletes orvoslása ennek? Néztem a HR-V-t tegnap, egyedül a bal hátsó ajtó alsó élét kell megcsináltatnom majd, a többi full korróziómentes.
Viszont ugye az anyag felfelé, vissza van hajtva. Noh most az ajtóból a víz pont ott folyik ki, s ugye megáll a visszahajtásban...
Tökéletesen esélytelen kicsiszolni a hajtás belső részét. Mi a tuti megoldás erre, ajtócsere?Nyugaton valóban egyre inkább ez a helyzet, jó vételeket már kint is elvétve lehet csinálni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
#00809728 #13399 üzenetére
Korrózió szempontjából már a Mercedes is iszonyúan leadta a színvonalat. Valahol az ezredforduló környékén vesztették el a fonalat az akkori E osztállyal.
Nem sok autó maradt már amivel terveznék rozsda szempontjából hosszú távra, az S60 az egyik. Még a 2000-es első modellek sem korrodálnak, sehol. -
runner 125
nagyúr
Hi,
Felületi korróziót tényleg érdemes az autó alján inkább fémig csiszolni és úgy lealapozni, majd felvinni az alvázvédelmet?
Több helyről azt az infot kaptam, h a "rozsdaátalakítók" semmire nem valók, pláne hosszú távon és a legtisztább munka az, ha fémig van csiszolva, és nulláról, újra elvégezve a védelem.Köszi.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Typhoon47 #13258 üzenetére
Ez teljesen evidens szerintem mindenkinek.
Olcsóbb új autóknál a felnyitást egyébként 99%-ban rugókkal oldják, persze azon típusok amik maguktól le is csukódnak már hidraulikusak, de ez a prémium kat.Dany007
Sokra nem.
Mivel még az enyém is klasszikus, kis teleszkóp - komplex nyitómechanika elven működik, így két féle lehetőséget találtam. Az egyik ami kombi ajtóknál tuti működik, h mindkét teleszkópszárra húznak egy egy kicsi rugót, ami pont megadja nyitáskor azt a löketet, ahonnan már a teleszkóp fel tudja tolni. Erről több videót is találni, pl. Nekem ezzel két problémám van, lecsukáskor qrva erősen kell lecsapni, illetve sedan autóknál sokkal nagyobb az alapállapottól - holtpontig megtett nyitásiív hossza, így bazi erős rugó kellene és még akkor sem biztos h lökne rajta annyit.
Keresgélve találtam még úgynevezett elektromos aktuátort. Ez gyakorlatilag egy elektromos, konstans mozgású teleszkóp. Parabolák, napelemek mozgatásához használják. Külső átmérője kb. megegyezik egy teleszkópéval, egyetlen egy hátránya van, az ár. Kb. 90.000ft lenne az 1 pár, plusz a prorgi megírása, h melyik pillanatban kezdjen el dolgozni, illetve ezesetben kellene egy kapcsoló a csomagtérajtóra, amivel a lecsukását lehetne indítani, egy szóval felejtős.
Úgyhogy én itt feladtam, de ha te találsz olcsóbb, nem gány megoldást, számolj be róla.
-
runner 125
nagyúr
válasz
atos19881101 #13232 üzenetére
Tudom, h a sima szilikont nem szabad feltenni, ezért is írtam az iparit. Lehet kifejezetten olyan ragasztót venni, amivel a feliratokat, díszléceket is ragasztják. Noh olyanra gondoltam.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Dany007 #13222 üzenetére
Biztos nem belülről kezdett el rozsdálni.
Tipikus gócpont, szerintem több oka van, h pont ott kezdett korrodálni. Az egyik, h valóban a betét rezonancia hamar megkezdi a festéket, a másik h ott folyik el a víz, a harmadik, h az illesztésbe meg tud állni a víz, lassabban szárad ki. Volt egy melós kombi F Astra-nk, persze az tipik rohadós autó, de ugyanilyen elven volt megoldva a műanyag betét, ki is kezdte elég szépen.Biztosan megcsináltatnám a helyedben, mert a víz szépen beleszivárog és egyre jobban fel fog hólyagosodni. Érdemes majd a műanyag betét szélét valamilyen átlátszó, ipari szilikonragasztóval kikenni, így megszünteted a rezonanciát, és a víz sem tud megállni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
#42667776 #13214 üzenetére
Nekem kb. 50 x 50-es mikroszálas törlőkendőm van, ezzel szoktam áttörölni szárazra, persze elsőre nem lesz teljesen száraz, de másodikra igen. Őszintén, én minden 2-3. törlés után csavarom ki, mert úgy magába szívja a vizet. Egyszerű Sonax-os törlő egyébként.
A Honda-m 9 éves, előző tulaj nem nagyon ápolgatta a fényezését, de alapvetően még így sem hajszálkarcos, pontosabban ezüst ez is, szóval lehet csak én nem látom, vagy szimplán nem annyira feltűnő mint egy sötét tónusú autónál. -
runner 125
nagyúr
Dodi
Korábban írtad a Body 950-et, h jónak számít az alvázvédők körében, rágoogle-ztam, itt találtam is, de kiemelik h:
"Nem vízzáró! Alapozni, vagy felülfényezni szükséges."
Egyik sem vízzáró?
Akkor csak én élek tévhitben? Azt hittem h az alvázvédelemnek pont az az egyik legfőbb előnye h vízzáró.
Illetve ez sem tiszta számomra, h alapozni kell, vagy felülfényezni. Ez h értendő, közvetlenül a Boda 950 előtt kell valamilyen alapozó, vagy a felvitt 950-et kell "alapozni" vagy fedőfesteni?Köszi!
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Ebből a Mike Sanders féle holmiból van külön alvázvédő és üregvédő is? Illetve hol lehet ezeket beszerezni?
Kicsit előrébbhoztam a HR-V kezelését, nyáron nyélbe üttetném.
-
runner 125
nagyúr
válasz
MunezXBK #13076 üzenetére
Világos, de elhiheted h én sem az olajsarat tüntettem el. Noh meg ha még el szeretnéd adni, megérteném, de így kinek bizonyítod, magadnak?
Nekem bántja a szemem, ha az egész autó tiszta, a motortér meg sáros és poros, főleg h ennek alulról nincs leburkolva, így sokkal hamarabb bekoszolódik. Noh meg a vízelvezetők, tornyok tövébe folyamatosan beülnek a levelek, döglött bogarak. Nem viszem túlzásba, de azért 3-4 havonta egyszer át szoktam mosni.Dany007
Mondom, vannak ilyen beállós mosók, én tuti ilyennél mosnék, ha nem lenne megoldott. Cumót berakod hátra, és elgurulsz.
Persze, ez bosszant engem is, de jól esik tiszta autóba beülni, illetve eleve kisebb munka egy rendszeresen tisztán tartott autót takarítani, mint egy elhanyagoltat, közelítsd meg így.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Dany007 #13067 üzenetére
Szélsőséges példa vagyok, én szeretek elpöcsölni vele 1-1 hétvégén.
Pl ilyenkor előveszem a vastag 0,5 x 2 méteres szőnyeget, szépen leterítem az autó mellé, lefekszek és centiről centire átmosom a küszöböket is, elvátolítok minden kátránypöttyöt, bogárszart, koszt. Illetve természetesen az ajtók alját, belső keretet, küszöböket, motorháztető belső peremét is egyesével lemosom.A lényeget leírták többen is.
(A mikroszálas szárazolókendőt kifelejtettem, az is jó ha van, így a végén szép szárazra tudod törölni és ezeket csak egyszer kell megvenned.)- Leöblítés akár nagy nyomásúval (én csak sima slagról szoktam pisztollyal, a lényeg h a redva nagy része tűnjön el. Illetve én ekkor szoktam a kerékjárati íveket is átmosni kefével, mert evidens - mindig az a legkoszosabb az autón)
- Két 10 literes vödröt megtöltök langyos vízzel + Autoglym sampon, aztán nekiállok a mikorszálas szivaccsal átmosni, fentről lefelé.
- Ahogy végeztem ismét leveretem az egészet.
- Majd jön a szárazra törlés, végül kb. minden 3. mosás után Autoglaym wax.Hidd el, hosszú távon piszkosul feltűnő lesz a különbség a többi hasonló korú, átlagosan tartott autókhoz képest.
Az S60 sem egy Bentley, de többször kérdezték már hipermarket parkolóban, h mitől ilyen tiszta és fényes. Noh ilyenkor jól esik az elismerés.
_Pár hete kitakarítottam a Honda motorterét is, garázsban jutott eszembe lefotózni, nem a legjobb minőség, de talán valamennyire látszik.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Dany007 #13054 üzenetére
Mióta az eszemet tudom, nem viszünk autót gépi mosóba, apropó de, évi 2x alvázmosásra (általában ősszel és tavasszal), de akkor is 2x mondom el, h még csak véletlenül se engedje rá a keféket.
Ha, igényes vagy az autó fényezésére és nem szeretnél sok kis hajszálkarcot (rosszabb esetben egy bemattult fényezést) látni a gépi mosó miatt, nem viszed oda soha. Nincs a lakk, wax réteg ami ellenálls a gyorsan forgó műanyag sörtéknek...Nálam egy alapos kézi autómosás nagyjából 4-5 óra munka, én itthon mosom a kocsi bejáróban, de városban is vannak kézi mosós beállóhelyek. Három dolgot kell venned és magaddal vinned: egy vödröt, normális autósampont és egy mikroszálas szivacsit, aztán tökéletesen megoldható a kézi mosásod.
-
runner 125
nagyúr
válasz
diablo1984 #12913 üzenetére
Jól mutat, szép munka, de sajnos ez is az egyik leghálátlanabb szín.
Egyébként kijjaz a Bence?
-
runner 125
nagyúr
Jah bocs én egyszerre az elejére gondoltam ugyanis eddigi tapasztalataimbol kifolyólag onnan 10x macerásabb eltávolítani a bogarakat, mint a szélvédőrol, s anno próbálkoztam én is ablaktisztitoval.
Munez
Ah értem, itt a jó idő, meg kell csinálni.
A Honda-t nekem is el kell majd vinni valahova, de előtte egy két jegnyomot ki kell szedetnem. -
-
runner 125
nagyúr
válasz
Motion_Blur #12758 üzenetére
Pffff, noh ha lehet én ezért sem hagyom szabad ég alatt sehol egyik autót sem.
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Turtle Wax lámpapolírról mi a vélemény?
-
runner 125
nagyúr
Hi,
A HR-V-nél még akarom csináltatni a teljes alváz és üregvédelmet.
Mennyi a reális és korrekt ajánlat egy ilyenre? Írtam egy google találat első cégnek. 86.000ft-ért csinálják meg.
Kicsit sokallom, vagy ez a reális?Köszi.
-
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Lámpapolír. Melyik a legjobb módszer és mit kell tenni, h ne mattuljon vissza hamar?
-
runner 125
nagyúr
válasz
FET-MEN #12542 üzenetére
Neeem, hála ég nem, garázsban állt, de esőben, borús időben eleve ritkán fut.
Egy HR-V-t néztem, pontosabban még csak a hirdetést és azt is kép nélkül, de telefonban említette a fickó, h a motorháztetőn és a tetején nagyon enyhe, pár darabos jégverés látható nagy fényben.
Milyen áron szedik ki ezeket?
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, jégkár vákumos kihuzatása a legtökéletesebb megoldás? 1-2 ismerősöm szerint felesleges megcsináltatni, mert le fog pattogni ott a festék. Valóban, vagy van biztosabb megoldás?
Köszi.
-
runner 125
nagyúr
válasz
#00809728 #12471 üzenetére
Köszi!
Annyi van belőle, mint a huzat, melyiket célszerű választani? Nem kell nekem fényezhető.
Index-en valami Mike Sanders féle zsírt írtak, de erről nem nagyon találok semmit.
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Melyik termék most a legminőségibb, legtökéletesebb alvázvédő és üregvédő?
Tervezem egy használt GrandVitara vásárlását, s még időben szeretnék a korrózió elé menni.
Köszönöm.
-
runner 125
nagyúr
válasz
#00809728 #12329 üzenetére
Aham, mert ezzel szoktam kínlódni mindig. Hiába próbáltam óvatosan fújni, mindig terített a fényezett elemre és persze utána erősen látszott is. Megpróbálom legközelebb akkor kitakarni én is.
Motion_Blur
Szerintem sima gumiápoló. Legalábbis az Autoglym műanyag és gumiápoló is ilyenné teszi.
-
runner 125
nagyúr
válasz
diablo1984 #12004 üzenetére
Jó mondjuk egy RX-8 tipikusan pénisz növelő, spúr autó.
Kétségkívül szép, villogni tökéletes, de nem véletlen h 1,2-ért kapsz már itthon. Akinek van esze eldobható motorral szerelt autót nem vásárol.
Ennek fényében nyilván kettéállt a tulj füle, h occsóba kapott rá 18-as gumit.
-
runner 125
nagyúr
válasz
FET-MEN #11945 üzenetére
Ha nem haragszol meg, leírom nekem mi a problémám a tiédhez hasonló felnikkel, csak mert látom azóta is foglalkoztat.
Konkrétan ez egy giccsfelni, ami iszonyú nagy feltűnést akart kelteni. Eleve olyan geometriája, óriásinak akar látszani és azt még fokozza a fekete - polír kontraszt. Szinte nincs olyan autó, aminek jól áll ez a stílus, pláne nem egy Octavia kombi családinak, ami abszolút nem erről szól.
De h hasonlatot is felhozzak. Ez olyan, mint amikor egy szép nőnek nincs ízlése és az elegáns, szolid felsőhöz felvesz egy trapézgatyát és még megspékeli egy Fila táskával.
Illúzióromboló, kiábrándító. -
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Mint írtam megtörtént tegnap az alapos mosás és az Autoglym fényvédelem.
Felhordtam, vártam 1,5 órát, majd áttöröltem, íme az eredmény: -
runner 125
nagyúr
válasz
Autoglym #11783 üzenetére
Ma 5 órát szántam a vasra. Alaposan lemostam és számomra egyértelműen bebizonyosodtt h Sonax kb 40x40-es (kb. 1300 volt 2db) mikroszálas kendők tökéletesek a szárazra törlésre. El nem tudom képzelni, h az a kendő annyival többet tudna, mint amennyivel többe kerül egy klasszik no name mikroszálas kendőnél.
Értem én h nem te találod ki az árakat, nekem nem kell bizonygatni, de ennél tényleg az az érzésem lenne ha megvenném, h le lettem húzva.
_Holnap dobok be 1-2 képet, a wax bejött, nagyon komoly fénye lett.
Jah és a műanyag és gumiápoló is jó választásnak bizonyult, tetszik benne, h nem lesz giccsesen fényes tőle minden műanyag, de mégis ápolt érzetet nyújt.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
MunezXBK #11673 üzenetére
Jó kis pakk.
Meddig lesz ez elég neked? Az én csomagom jó pár évig ki fog tartani.Még mindig jól mutat az A4.
Apropó, az Autoglym-es üvegkezelőről te írtál h mennyire jó? Nem találom most a postot, de valamerre mintha olvastam volna. Mi is a pontos neve?
dodi
Az ilyen sárga színt könnyű széppé varázsolni, cseles.
FET-MEN
Tiéden is látszik a törődés, szép.
-
runner 125
nagyúr
válasz
ginola #11540 üzenetére
Dacia-ról volt szó, szerintem teljesen evidens.
Munez
Hm, nem tudom, holnap kimegyek és megszaglászom újra.
Norbi696
S60.
A Volvo-nál ortopéd szakemberek segítségével tervezik az üléseket, gyakorlatilag az egyik legkényelmesebb autó.
Keress rá a tartóstesztre is, autós topikban nemrégiben linkelte valaki, az én elképzeléseimet igazolta, ha egy mód van rá soha.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Norbi696 #11531 üzenetére
Szép autó, és a fényezése is patika.
Bírom az ilyen méregzsák autókat._
Ma megcsináltam a bőrt. Első körben átmentem rajta tisztítóval, mikroszálas kendővel.
Alig került bele 1 év alatt 4000km, gyakorlatilag a kormányon és a váltón kívül sehol nem volt koszos, csak azon részeken láttam h szürkül a törlőkendő.
Végül másik kendővel beledörzsöltem a balzsamot. Hát mint mondjak, szerintem elég meggyőző fotók alapján is, pedig már szürkületbe csináltam őket, lámpafénynél a garázsban.
Az "illata" viszont érdekes.. kissé kémikus szaga van, az előbb voltam kint, úgy éreztem h elvette azt a kellemes gyári illatát a beltérnek. Vagy ez csak pillanatnyilag ilyen erős szagú?Noh pár kép:
(Jobb klikk, megnyitás új lapon és betölti eredeti méretben)Ezen látszik valamelyest a hatása. Az ajtókon csak a belső könyöktámasz részt kentem át, a körülötte lévő részt még nem.
-
runner 125
nagyúr
Ok, köszi itt is, akkor próba.
Talán jövő hétre megjön a pakkom.
-
runner 125
nagyúr
RAIN-X-ről vélemény?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Autoglym #11445 üzenetére
- Teljesen hibátlan, új állapotú fényezésre menne.
- Ezt sajnos nem tudom megmondani. Egy részből nem értek hozzá, más részből nem tudom h vásárlás előtt Ivancsics-ék "felpolíroztatták"-e, de így első blikkre nincs az a "szétpolírozott" hatása.
- Havonta 1x? Az autót is 1,5 óráig mosom, szóval + 1 óra az átdörzsölésre belefér még, de azért másik végletbe sem szeretnék esni.
- Minél tartósabbat.Ezeket figyelembe véve a High Definition Wax jó lehet? Sima pamutkendővel felvihető? Ezt is száradni kell hagyni és úgy szárazra dörzsölni utána?
Illetve a wax-ot is tartalmazó autómosószereddel mik a tapasztalatok?
Köszönöm.
SZATA
Köszi neked is!
-
runner 125
nagyúr
Illetve még egy olyan kérdés, h mely termék az az Autoglym-ből, amivel mosás után át lehet törölni az autót ez által fényesíti, védőréteget hoz létre?
Több félét is láttam, de remélem azért 1 termékkel meg lehet ezt oldani, mert polírgépem nincs és nem is akarok. Olyanra gondolok amit mosás után a száraz autóra fel tudok vinni, majd kis száradás után mikroszálas kendővel átdörzsölve csillogóbbá teszi a fényezést.
Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz
csiben1 #11394 üzenetére
Csak városban nem szoktam használni, mert vidéken lakom, vegyesben 4,5-5 liter, de a 2 ütem 180ccm párosából fakadóan iszonyú mit tol, sok autóst megleptem már vele, aztán csak egy kis robogó.
130-at pillanatok alatt eléri, akár két személlyel is.Megkímélt - pláne rendszámos - 2t 180-ast nagyon nagyon nehéz kifogni. 90%-uk kintről érkezik mindenféle papírok nélkül, lelakva, 70-80.000km-rel. 2 ütemű karbis motornál különösen fontos az állapot, ugyanis egy kopott, elkarburált 180-as simán beveri a 8-9 litert is.
-
runner 125
nagyúr
válasz
diablo1984 #11392 üzenetére
Lelakott, hidegen széthajtott motor valóban bárhol előfordulhat. Szimplán arra akartam kilyukadni, h mindenféle komoly típushiba nélkül futnak az említett motorok a mai napig.
Van olyan ismerősöm akiében már 530.000 km van és a kötelező dolgokon kívül semmit nem cserélt még benne - még kettős tömegűt sem, bár az tény, h 90%-ban autópályán használja és mindezek mellett megáll 5,5 literből.
Noh meg az S60 ritkább autó, mint egy Passat. Mondhatni utóbbi tipikus nepperautó. Van belőle dögivel, nagy a verseny, könnyen eladható, így előszeretettel hozzák és tekerik, így a csalódás esélye is nagyobb. Persze nem mondom h ez alól bármilyen márka is kivétel lenne idehaza, de alapos, átgondolt, tudatos vásárlás esetén szvsz lehet találni valós futású, karbantartott szép autót és ez nem csak szerencse, kitartás kérdése.
Noh és a két legfőbb dolog, h nem a piac alsó szegmenséből kell választani. Magyarokra legjellemzőbb h olcsón akarnak kis futású, nem dohányzó, svájci, nyugdíjas orvosházaspár által 5. autónak használt autót. Nagyon kicsi az a réteg aki hajlandó mondjuk 2x annyit fizetni egy kicsit újabb, de láthatóan kis futású autóért. Ezért divat órát tekerni, szilikonozni, újrabőrözni, szervizkönyvet gyártani.
A másik meg nálam évek óta alapszabály, h állapotot veszünk, nem kort és órában lévő km állást, így az esélyt csökkentjük h szopórollerbe ülünk, nekem eddig ez bejött.
Kopp-kopp-kopp.Van egy 11 éves 180-as robogóm, valós 33k km-rel, szerintem nem nagyképűség ha azt mondom h bármikor betolnám a szalonba:
Persze mindezekhez hozzátartozik, h átlag felett kezelem és ápolom a használati tárgyaimat, már már a normál határokon túllépve, de ez van, inkább ilyen heppem legyen.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Autoglym #11388 üzenetére
Köszi, de ez csak S60-as.
Hasonló formavilág miatt valóban megtévesztő bizonyos szögekből.
Diesel fronton a 2.4 D5 motorok garantáltan csalódásmentesek, nem véletlen, h gyakorlatilag a 2000-es években kifejlesztett 5 hengeres a mai napig is jelen van az új típusokban.
Benzin fronton meg mindenki elvárása szerint válogathat. Van 2.0 turbo, 2.4 szívó és turbo egyaránt, illetve 2.5 turbo AWD hajtással és a csúcs 2.5 R, 300 lóval.Ok, mindenképpen, evidens volt, h végigmegyek rajta először a tisztítóval.
Korábban kérdeztem már, de nem érkezett érdemi válasz. A bőrt milyen időközönként szükséges ápolni? S, minden ápolás előtt pucoljam is meg, majd úgy az ápoló?
Köszi.
mod.
BUÉK az itteni közönségnek is!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Norbi696 #11374 üzenetére
A 3-as Mazda széria pl tényszerűen idő előtt iszonyú gyorsan kezd korrodálni, keress rá.
De, a 6-osoknál is olvastam annó nem 1 idő előtti korróziós storyt, pl.A "japán autó" fogalom mára abszolút nem a régi, precíz, időtálló stratégiát jelenti, nagyon nem az a gyártáselv, mint annó. Talán egyedüli kivétel a Honda lehet.
Dodi72
Azért vannak olyan autók, amik kifejezetten jól bírják. Ilyen pl az S60. Ha, nem volt törve a legelső 2000 körüli modellek is teljesen rozsdamentesek, de akár az S80-akat is idehozhatjuk, abból még öregebbeket találni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Norbi696 #11360 üzenetére
Dehogy eladó.
88k km alatt nehéz lenne lelakni, de persze megteszem mindent a patika állapotért.
Igen. Ritkán van használva, évi 5-6000 km kerül bele.kicsee
Köszi.
Munez
Hja, noh meg lassan ezen széria felett is eljár az idő. A legelső modellek már 12 évesek.
Persze nem véletlen h majd 10 évig gyártották, de a viszonylag fiatalabb darabokból azért találni szépeket.
Legutóbb egy meggypiros 2.5T AWD-t láttam 2,5 környékén, ami nagyon jó vételnek tűnt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Formula-1 humoros
- Battlefield 6
- Magisk
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- PS Plus előfizetések
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest