Hirdetés
- iPhone topik
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- One mobilszolgáltatások
- Poco F8 Ultra – forrónaci
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Két kamerával cserélné az iPhone Air a zakót kapucnis pulcsira
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz
ekkold
#22389
üzenetére
"Arra próbáltam célozni, hogy ha már MCU-t meg PWM-et kell használni, akkor az EVSE akár ki is hagyható, mert közvetlenül elláthatja ezt a funkciót is a cucc."
nem szeretnék komplett EVSE-et tervezni, és építeni, mert akkor kellene tervezni és engedélyeztetni, mint hálózatra csatlakoztatható kisfeszültségű berendezés, EC, EMC, és minden csatlakozó bevizsgálásokkal, 2-3mFt, meg kell rá tervezni a DC védelmet, mert anélkül egy fabatkát sem ér, és azt a lelkemre venném, ha valakit agyonvág egy zárlatos kábel.
Ha ti (te) terveztetek ilyet, akkor nyilván tudod, hogy nem annyi, hogy a 12V-ot lehúzom 5V 30% kitöltésre, és akkor elindul az autó 16A-el, ennél jóval több kell. Megfelelő vezérlő létezik, ennek van egy kéteres bemenete, 0V és IC láb, erre építek egy kis elektronikát, mert innentől okosítható a cucc, ez a másik posztban ki van fejtve.
nem kell foglalkozni DC RCM önteszttel, hibafigyeléssel, nem csatlakozunk hálózatra, nem kell autóról hibajelet fogadni, stb stb stb"Meg nem is szereti ha hirtelen változnak a beállítások, legalábbis mikor teszteltük, akkor volt amelyik autó letiltotta a töltést, ha túl gyorsan akartuk az áramot változtatni, tehát célszerű ha eleve lassan változik."
az autó hiba, a lágyindítás/lágymegállás eleve az autóban van, ha pl ajtót nyitsz, akkor is letekeri 0.5kW-ra a töltést, hátha kihúzod a kábelt, majd bezáráskor visszaemeli a beállított értékre. Ezt tudnia kell az autónak. a töltési szabványban benne van, hogy bármikor változhat a töltőáram, akár az oszlop küld más értéket, akár az autó kér más értéket, pl melegedés miatt, a kommunikációnak le kell tudnia követni. az autók akkor dobnak max hibát, ha túl gyakran megszakad a töltés, vagyis nem tartják be az A-B-C-B-A státuszokat, hanem A-C-A közt váltogatnak. van olyan modell pl zoe, ami a második ilyen után hibát dob, a töltés teljes szüneteltetése <6A esetén csak B állapotban lehetséges. A-C max induláskor lehet, de utána ha nem B-be kapcsolsz vissza hanem A-ba akkor nem indul újra a töltés. erre van olyan töltőnk, a Beny amiben van "kompatibilis mód" ahol erre figyel a töltő. meg arra hogy 6A-nél leáll, de 10A-en indul el, mert a Fiat 500 és a zoe nem indul 8A alatt soha, azonnal hibát dob.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Formula-1
- Windows 11
- Billentyűzet-választó: mechanikus vs membrános – kinek melyik a jobb?
- Elektromos autók - motorok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- AliExpress tapasztalatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R7 7700 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB ASUS TUF GT301 GIGABYTE 750W
- Asus ROG Strix Scope Deluxe /DE/Red switch/
- Gamer PC-Számíógép! Csere-Beszámítás! I7 13700F / RTX 4070Ti Super 16GB OC / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ASTRO A50 WIRELESS HEADSET + BASE STATION 4th gen. fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


