Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- One UI 7 frissítés: volt, nincs
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #26895 üzenetére
Nem mindegy, hogy miképpen váltanak motort. Ők eleve a CryEngine-t is nagyon durván átírták, amit tettek az annyi, hogy az eddig megírt kódot átvitték a Lumberyard alá, amit nem volt nehéz megtenni, mert a használt és az új motor struktúrája megegyezett. Tehát nem sok munkájuk volt ezzel, lévén a saját kódjukkal dolgoznak így is, csak mostantól az Amazontól kapnak technikai támogatást, és használhatják az AWS-t, alapvetően csak ezért váltottak.
Ha mondjuk nem a saját kódjukkal dolgoznának, akkor más lenne a helyzet, de nekik alapvetően nem a Lumberyard képessége kellett, hanem az Amazon Web Services.Eddig nagyrészt a Mantle kódot fejlesztették pusztán amiatt, mert ebben volt a legnagyobb időmennyiségük, illetve ez elfogadta a HLSL-t (ugye rengeteg effektet a játékba az AMD ír, tehát olyan API-n kell lenni, ahol ez tesztelhető). Ugyanakkor már be volt építve a DX12 és a Vulkan támogatás is, csak nem volt leoptimalizálva. Ez nem akkora gond, mert a három említett API alapvetően nagyon hasonlít egymásra, tehát az egyik API-ra írt struktúra helyből alkalmazható a másik kettőre. Vagyis a low-level leképező optimalizálása nem vesz el többet két hétnél. Annyit kell eldönteni, hogy a Mantle-ről merre lépnek tovább. Eredetileg a DX12-re akartak lépni, de inkább a Vulkan API-t választották. Ez összességében a terveket nem vetette hátrább, mert ugyanannyi idő és erőforrás kell az aktuálisan használt kiindulópontból mindkét API-ra optimalizálni. Talán Vulkánra még egy picikét könnyebb is, de ez csak a saját fejlesztési modelljük specifikus hatása.
Persze a shader fordításnál lesz egy kis extra meló, mire a HLSL-ből SPIR-V-t kapnak, de a nyílt forrású infrastruktúrák miatt ez ma már kivitelezhetővé vált.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GTX 1080Ti 11GB Videókártyák! /Jótállással!/Beszámitás!/Posta ok!
- Asus RTX 2060 (Super) 8GB EVO V2 Advanced Edition + ARCTIC Accelero Xtreme IV
- Gigabyte GTX 1050 TI 4GB
- Gigabyte GeForce RTX 5070 TI Eagle OC 16GB GDDR7 - Új, bontatlan, készletről!
- ASRock RX 6950 XT 16GB GDDR6 Phantom Gaming OC - Gari 2026.05.02. -ig - Eladó!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 16GB Cooler Master CMP 510 Seasonic850W
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest