- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Az új API-k a 980 árát nem nagyon fogják befolyásolni még legalább 1-1,5 évig akkor meg már lassan 2 éves lesz. A 300-as szériának viszont most is és az új API-kban is jónak kell lennie, mert egy ideig biztos nem lesz új AMD széria. A 290X meg max 380X-ként kap esélyt a drágulásra.
-
#85552128
törölt tag
Én erre reagáltam: "Kíváncsi leszek, másfél éves korában a 980 hogy fog helytállni, és mennyiért..."
Mert itt is meg a másik topicban úgy lett beállítva többször is a 9-es széria, hogy óriásit fognak bukni a tulajok rajta, miközben ez eddig is igaz volt szinte mindenre amikor új gen jelenik meg.Azt azért ne feledd, hogy a 980 nagyon jól húzható míg a 290X nagyon nem így az amúgy sem kis elény tovább növelhető. Persze a különböző változatok drágábbak, bár azért itt nem kell annyira szelektálni mert könnyű hűteni.
-
#85552128
törölt tag
Pontosan, ugyanazt csinálta mint az nV jelenleg - ebből is látszik, hogy egyiket sem kell védeni ha nyeregben érzik magukat ugyanúgy elszalad velük a ló
(#4991) miklosss2012: Az nV mindig is túlárazott, a 9-es széria ezért is volt meglepetés, mert relatíve jó áron indultak. A 290X-ről nincs már akkori adat az induló árakra már nem emlékszem, de ebből is látszik, hogy szinte törvényszerű, hogy a régi csúcskártya ára a töredékére csökken főleg ha egy új gen is megjelenik, ettől még nem lesz rosszabb az adott kártya...
-
daveoff
veterán
-
mcwolf79
veterán
Csak nehogy késő legyen már, mire beérik a nagy technológiai áttörés.
Évek óta ez megy. Jönnek az úttörő technológiák, a nagy ígérgetések, és hol tart most az AMD??? Anyagilag sincsenek valami túl jó helyzetben ([link] ), és sztem a globál AMD tábor is megcsappant (csak hirtelen a Steam adatbázisába néztem bele -> 51 % NV és 28 % AMD VGA).
Már csak azért is gáz az üzleti dolog, mert mindkét konzolba az AMD szállítja az APU-kat. Mi lenne velük a konzolbiznisz nélkül???Szóval oké, jöjjenek az újitások, csak nehogy a nagy akarásnak nyögés legyen a vége.
-
daveoff
veterán
Lehet, hogy kicsit erős volt az a bizonyos jelző, de ez a tényeken nem változtak. Szerintem AMD-nek egyik szegmensben sincs versenyképes processzora, ha kizárólag a CPU erőre korlátozódunk. Amúgy fogalmad sincs milyen a viszonyom az AMD-hez, de ebbe nem is akarok belemenni.
-
mcwolf79
veterán
Idézet daveoff kollegától:
"Én azt mondom, hogy részben azért kellett a Mantle/Low Level API, hogy AMD jobban el tudja adni a szutyok processzorait"Hardveresen nekem sem volt bajom tulképp a 290-nel. Nekem driver anomáliák sem fordultak elő szinte soha (kivéve a Zerocore faxságát, hogy nem jött vissza alvásból).
Csak egyedül a szokásos "fantasztikus ígéreteket tartalmazó" innovációkkal lett tele a hócipőm. Jöttek a nagy világmegváltó ígéretek, hogy a Mantle így,meg a Mantle úgy de szuper lesz. Mi lett belőle? Semmi, jó nagy füst és kevéske láng.Itt már írták korábban ,de szerinted a DX12 low-level API dolgot 1 hónap alatt húzták elő a cilinderből, látván hogy támad (???) a Mantle API? Lehet az időzítést nem így tervezték ,de nem hiszem hogy csak úgy sitysuty összedobták gyorsan, hogy az AMD saját API-ja ne legyen az onlyone.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez főleg annak tükrében érdekes, hogy a PC-s fejlesztők most folyamatosan szidják az NVIDIA-t a GameWorks middleware-kért. Még az Ubisofttól Bartlomiej Wronski is odaszólt nekik az elmúlt évben, hogy a hardvereik tök jók, de a szoftveres részleg lábon lövi magát a GameWorks-szel. Arra törekszenek, hogy minél jobban elzárják a fejlesztők elől az optimalizálási és dizájnbeli döntési lehetőségeket, ami teljesen érthetetlen, hiszen régen pont ők képviselték azt, hogy a fejlesztőknek szabadság kell, mert csak akkor lesz jó minőségű a program, ha kevés middleware-t használnak.
A legjobb példa most a The Order: 1886. Látszatra azt hiszed, hogy PS4-es csodafícsőrökkel tarkított valami, de Matt Pettineo a GDC-n elárulta a "titkot", és ezt magyar fordításban idézném: "Ne használj kibaszott middleware-ket!". Nyilván egyébként PC-re nem lesz kiadva, mert a Sony-nak nem érdeke, de azt is elmondta, hogy elméleti akadálya nincs a portolásnak, és így nézne ki PC-n is.
Szerintem egy óriási probléma, hogy amikor végre történik valami a PC-n, akkor előkerülnek a mesterséges akadályok. Végre átnyomtuk az új API-kat (nem úgy ahogy azt az MS és a Khronos szerette volna, de ezen már kár siránkozni), a fejlesztők megkapták a lehetőséget, hogy a működést mélységekben profilozzák, és ehhez még hozzájönnek az új API-k új funkciói, de ez csak járulékos extra, most tekintsünk el tőle. Mi lett volna a hardvergyártók feladata? Dokumentálni a hardvereket és kiadni a belsőleg használt disassemblert. Egyszerű az egész, ezt régen, 2010 előtt amúgy is megtette lényegében mindenki. Erre most, amikor igazán szükség lenne rá, előjönnek az önös érdekek, hogy mivel lehetne a fejlesztő munkáját akadályozni. Ma nincs olyan fejlesztőstúdió, vagy szimplán motorprogramozó, aki szerint a nagyobb kontroll ne eredményezne jobb játékokat. És az, hogy látják a kód teljes működését lényegében óriási előny, mert eddig ez hiányzott. Erre előjön az NV, hogy nesze itt a GameWorks, ami zárt middleware-ek gyűjteménye, hogy még véletlenül se tudd optimalizálni a működését, és PC-n ne lehessen előhozni olyan minőségi grafikát, amivel a The Order: 1886 előállt. Megint sikerült kilopni a szenet a mozdonyból.
Egyébként aki kíváncsi a GTA5-re megnézheti. A játék azért nem jelent meg márciusban, mert a Rockstar beépítette az NVIDIA ShadowWorks middleware-t, és amikor megnézték a teljesítményét, akkor megdöbbenve látták, hogy a PS4-en alkalmazott technikáknál rondább és lassabb effekteket kaptak. Éppen ezért a PC-s AO helyére behozták a konzoloknál alkalmazott egyedi HDAO variánst, így a PC-s port ebből a szempontból olyan szép és gyors lesz, mint a konzolos (X1/PS4) verzió, míg az NVIDIA PCSS a szerződés értelmében bennmaradt, de az AMD-től elkérték a CHS-t, amit végül integráltak a mostani startig, hogy ugyanazokat az árnyékokat gyorsabban is kiszámolhassák a PC-k. Ez a baja a zárt middleware-eknek. Az így kapott effektek lassúak és sokszor rondák is, mert nincsenek jól beleintegrálva a motorba. Utóbbi szimplán lehetetlen, mert zártak, és ezért optimalizálhatatlanok is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Hobby elektronika
- Milyen alaplapot vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Konzol Screenshot
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- További aktív témák...
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezeskonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged