Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #9384 üzenetére

    A DirectX 12 és a Vulkan pontosan ugyanazt a validátort használja, amit az AMD a Mantle-re fejlesztett. Ez kiszűri ezeket a hibákat is, legalbbis a GCN-en biztosan. Itt majd az lesz a gond, hogy az AMD a validátor fejlesztését nem adta át a Microsoftnak és a Khronosnak, tehát magát a rendszert különállóan csatolják a DirectX 12 és a Vulkan API-hoz, vagyis a fejlesztést kizárólag az AMD végzi, és nem valószínű, hogy foglalkoznak majd azokkal a hibákkal, amelyek a GCN-t nem érintik. Ezért pörögnek nagyon az érintettek azon, hogy legyen egy nyílt forráskódú validátor is, aminek a fejlesztéséhez már hozzá is fogtak. Ennek majd sok előnye lesz, hiszen nem túl produktív az a piac, ahol a konkurensek validációs problémáira csak az AMD tud megoldást, ha akar persze. Az is hülye volt a Khronosnál és a Microsoftnál, aki ezt így elfogadta, mert az AMD simán mondhatja, hogy a validátor működik, mert GCN-en működik a program, még ha máson hibázik is. Ezzel senki sem tud majd mit kezdeni, mert a fejlesztőnek is nyűg lesz az egész program működését manuálisan lemodelleznie, hogy fényt derítsen a hibára. Az jó hír, hogy a Vulkan támogatni fog alternatív validátorokat, tehát az alapul szolgáló AMD-s rendszer mellé becsatolhatnak a programfejlesztők saját rendszereket.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák