Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #24845 üzenetére

    Az ASW eleve az AMD ötlete volt, mert előrántottak a kalapból egy olyan hardvert, ami képes bármilyen warp feladatot 10 nm-on belül elkezdeni. Ez kell ugyanis ahhoz, hogy az ASW mellett a VR ciklikusan folyamatos maradjon. Az egész tehát a kiszámíthatóságtól függ, ugyanis a felhasználó ciklikusan fog látni warpolt és valós frame-et.
    A kiszámíthatóságot viszont csak úgy lehet biztosítani, ha tényleg nem a memória elérésétől függ a warp megkezdése, mert az lehet 100-1000 ns között bármi. Ergo bármilyen más hardver nem képes ciklikusan biztosítani a warpolt és a valós frame-et, amit érzékel a felhasználó és kis ugrásokat lát majd a VR-ban. Így működik a Polarist leszámítva az összes többi architektúra. Az AMD szerint ezek a kis ugrások rombolják annyira az élményt, hogy nem éri meg az ASW, míg az NV szerint így is megéri. Pont.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák