Hirdetés
- Poco F7 – bajnokesélyes
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Akciófigyelő: Egész hónapos Black Friday a mi.com-on
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Alpachino
#5770
üzenetére
Amit a játékban be sem tudsz állítani, ugyanis a program compute shadert használ, vagyis nincs olyan, hogy 4xAA.
(#5771) kovsol: Hogyne számolna mást. Driverből MSAA-d van. Azt ugyan a bedrótozás leszámolja, de nem lesz eredménye, mert deferred render a motor. Ezért van a játékba egy háromfázisú komplex AA építve, mert az MSAA az szart sem ér. Az egyes beállítások a fázisokat kapcsolják be. Első az FXAA, aztán az SSAA+FXAA, aztán az SSAA+FXAA+MLAA(irányított). A post-process AA-k compute shaderből mennek. Ráadásul SSAA mellett mindegyik mintavételre. Ez egy egyszerű módja annak, hogy ha valami erős computeban, akkor kihozd belőle az előnyt. Az FXAA-t sem viccből tolja az AMD. Többet számol az MLAA-nál, vagyis nagyobb lesz a különbség a GeForce és a Radeon között. Valószínű, hogy a Sleeping Dogs AA-ja szándékosan van, így alakítva. Megmagyarázható persze minden fázis, mert kiegészítik egymást, de a felbontás négyszeresén két post-processt letolni luxus.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X3D 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN M4 A-DATA 750W
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12600K / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 512 SSD!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Xiaomi Mi 2K 27 165Hz IPS QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


