Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alusky

    senior tag

    válasz Sirus86 #16 üzenetére

    Most is simán elmegy 10 évet, attól függ hogyan használod meg hol parkol, van-e téli-nyári cserélve és azokat hogyan tárolod. Bár 5-6 évesen sajnos megjelennek a pókhálók az oldalán, de 10 éves korig nem vastagodnak meg, mert csak felületi.

    Nekem nem szokott gond lenni, mert lekopnak a p.ba 3-4 éves korukra. A gond az, hogy harmadakkora futással, mint amit kéne. Sokszor vagyok türelmetlen és a nyomaték leeszi. Nem kell hozzá csikarva indulni, ha simán csak padlózgatva közlekedsz hármas, négyes, ötös és így megkapja mindig a 250-300 Nm-t a félgáz helyett attól is sokkal gyorsabban kopnak, aztán már cseréled is meg a hátsóval, az is lekopott és kuka. Persze nyomatékváltó a becses neve, harmadik padlón többet kopik, mint ötödikben padlózva hiszen a motor felől jövő 300 Nm az változik a válótól kiérve a fokozat függvényében így a gumin is, ezt tudom, a lényeg azon van, hogy motoroldalon megkapja a maximumot amire az képes és ez megeszi a gumit nem kell hozzá Tesco parkolóban füstöltetni.

    A hangján is hallani mikor harmadikban odalépek és megjön a turbónyomás, hogy elkezd sustorogni, de még negyedikben is, öt és hat már nem hallani ahhoz már édeskevés ennyi nyomaték. Attól, hogy elforgatni nem tudja, még a nyomatékot átveszi és átadja az útnak, szóval kopik. Nem kell se állóhelyben tekergetni, se kaparva indulni, se satuzva fékezni, se csikorogva kanyarodni, egyszerűen ha csak padlózod egy normálisabb teljesítményű autóval akkor megevődik. És rohadt zavaró, hogy mai napig ennyit tud csak kibírni egy gumi, eddig sikerült fejleszteni...

    Inkább ezt fejlesztenék ki végre, hogy ezt kibírja és lehessen használni télen, nyáron kompromisszum mentesen. Motorolajból is sikerült egész évben használhatót kifejleszteni, pedig régen az se volt...

Új hozzászólás Aktív témák