- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Honor Magic V2 - origami
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Mobilhasználat külföldön
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz
Users Kft. #1211 üzenetére
Üdv.
Aki dolgozik persze az hibázik. Semmi baj ezzel.
Az viszont, hogy a boltos, kereskedő, alkalmazott bárki a vevőnek nem a teljes vételárat adja vissza (amikor az jár neki) az nem hiba. Kereshetünk rá megfelelő törvényi tényállást, de póriasan hívhatjuk a dolgot lopásnak is!
-
ESP
őstag
válasz
Users Kft. #1207 üzenetére
Kicsit nézzél jobban bele a rendszerbe okoska, meg a szemüveget is vedd fel és rögtön nem 65 lesz és rögtön 2 kártya lesz 2 különböző rendelési számmal.
De már ne idegeskedj. Többet még véletlenül se fogunk onnan vásárolni
-
Razor18
tag
válasz
Users Kft. #1211 üzenetére
Kedves Users Kft!
Ma 13 óra táján próbáltalak telefonon elérni Titeket egy rendelés ügyében, de minden számon lepattantam a munkaidőn kívül indított telefonhívások automatikus "Hívjon munkaidőben!" válaszüzenetéről, amely egyben bontotta is a vonalat. Lehet, hogy leltároztok, vagy csak elfelejtettétek kikapcsolni az "Out of Office" hangüzenetet?
-
XaraX
addikt
válasz
Users Kft. #1211 üzenetére
Minden tiszteletem a Tied, őszintén, hogy veszed a fáradságot, és válaszolsz a kritikákra.
Őszintén remélem, hogy ez a figyelem a boltban is is visszaköszön, nem csak a vásárlásnál, hanem az esetleges problémák esetén is.
Mindenhol vannak hibák, személy szerint Én egyet tudnék mondani, ahol minden esetben maximálisan korrektül jártak el velem szemben, viszont mások láttam több helyen, panaszkodtak rá. -
XaraX
addikt
válasz
Users Kft. #1207 üzenetére
Így van, legalább 2 éves történet.
A zajjal kapcsolatban igazat adok neked, viszont feltételezem, akad nálatok is egy csöndesebb zug valahol hátul a raktárrészben, ha máshol nem is.
A csere utalványban egyetértünk.
Ha emlékszel a történetre, lehet, az is rémlik, hogy amikor megkaptam a papírt, felhívtalak benneteket, hogy egy ilyenem van, hogyan tovább.
Az Úr, akivel beszéltem, közölte, be kell vinnem a kapott utalványt, leadni, és hoznak egy másik monitort másnapra.
Nem volt ellenvetésem, annyit kértem, ne kelljen külön bekocsikáznom cirka 35 km-t csak azért, hogy a papírt leadjam, hozzon egyet, és egyben lerendezzük.
épp elég + utam volt már a monitor miatt.
A válasz az volt, nem lehetséges, amíg nincs bent a papír, nem hoznak.
Megtettem, bevittem, ennek ellenére a történet vége az lett, ami.
Van másik történetem veletek kapcsolatban, ha már korrektül válaszoltál, igaz, ez még régebbi.
Még valami 754-es MSI lap volt, vettem nálatok anno.
X idő múlva meghalt, ez megeshet, bárhol is veszem.
Bevittem a szervízbe, mondták ok, átveszik, elküldik a nagykerbe, ha rossz, cserélik.
Ez így rendben is van, majdnem mindenhol így megy.
A polcon volt ugyan ilyen lap, megérdeklődtem, lehetséges-e, hogy Én azt most kifizetném, elvinném, és amikor kiderül a másik lapról, hogy rossz, nem a lapot kapnám meg, hanem a vételárat vissza.
Válasz az volt, hogy persze, természetesen lehetséges, ha nekem így jó, tegyünk így.
Abban maradtunk, hívnak, ha van eredmény.
Bő 3 hét telt el, nem kaptam hívást, így gondoltam, megérdeklődöm, mi a helyzet.
Telefonon azt a felvilágosítást kaptam, hogy épp ma jött vissza az új lap, lehet érte menni.
Bementem, majd hivatkozva a megállapodásunkra, kértem, hogy ne a lapot kapjam meg, hanem a pénzt vissza.
Első körben senki nem emlékezett rá, aztán már rémlett valami, közölték, hogy akkor válasszak valamit értékében nyugodtan, azaz vásároljam le.
Mivel nem ebben állapodtunk meg, természetesen a vételárat akartam, nem termékeket.
Nálam volt a másodiknak vásárolt lap számlája.
A végén közölték, ok, visszakapom a pénzt, de mivel időközben kb 5k-val olcsóbb lett a lap, annyit adnak vissza.
Korrekt történet, azt hiszem.
Ugyanilyen módon gariztattam már nagy boltban és egész kicsi kis boltocskában is, mindenhol azonnal megkaptam a számlán szereplő összeget, holott akkor is volt árváltozás közben.
Mint írtam, ez is sok évvel ezelőtti eset, bízom benne, hogy jelen korban, amikor talán jobban kell küzdeni a talpon maradásért mindenhol, nem fordulnak elő ilyen esetek. -
TIT
veterán
válasz
Users Kft. #1207 üzenetére
Korrekt,hogy reagálsz,digitaltrend erre se képes-azt nem értem ha nem szürke importos az egérpad pláne kéne adni garit nem?Szürke importos szeret minél kevesebb garit adni.Damjanichba 19.-be laktam
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- UHH! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- IBM PS/1 2168-552 486SX-25
- ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti OC 11GB
- Acer Swift 3 (SF314 54) i5 / 8GB RAM / SSD / FullHD / kiváló állapotban!
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év gari
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Lèpj be a jövőbe! Kamatmentes rèszletre is!
- HP EliteDesk 800 G5 DM - i5-9500T, 16GB, 256GB SSD
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest