- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
echterion
nagyúr
Bizony. Azóta annyi az össz baja, hogy kiégett a bal első izzó, amit cserélni kellene, de még nem álltam neki, mert nem tudom,hogy kell (még).
Azon agyalok közben, hogy az elejét hogy csináljam meg. A lökhárító kicsit eláll, mindig kipattan a műanyag kapocs, ami fogja fent,az alsó meg sztem kiesett valamikor, azt kellene pótolni, de egyszerűen nem férek hozzá.
-
echterion
nagyúr
-
echterion
nagyúr
BUÉK!
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3149 üzenetére
Nem indul túl jól a kapcsolat. Remélem, nincs nagy gond.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3141 üzenetére
Nagyon szép.
Én leszedtem a dísztárcsákat, nekem annyira nem jöttek be. Inkább csupaszon használom a felniket, úgy jobban tetszik. -
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3134 üzenetére
Grat hozzá, várjuk a képeket.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #3099 üzenetére
Szép. Mondjuk tényleg eléggé meg van kopva az a kormány. De lehet, csak alapból is fényes volt.
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #3087 üzenetére
Megy minden gép, mint állat, megbízhatóan.
Bár, most nálam már nagyon megszaporodott a féklámpahiba, de érdekes módon csak hidegben. Ha 20 fok körül van, akkor mindig működik, de 15 foknál már csak minden 5-nél világítanak a féklámpáim, ez alatt meg sose. Ilyenkor már csak a pótféklámpa világít. Érdekes... -
echterion
nagyúr
Köszi.
Mellesleg épp vidéken vagyunk, erre kigyullad a szervíz lámpa. De nem ég, csak kb. 1 km-en át, majd elalszik. Aztán következő indításkor megint. Ez vajon mi lehet? Olajcsere, vagy valami másra figyelmeztet? Szerdáig nem jutok el a szakihoz, így jó lenne, ha addig is mondanátok valamit, mert előttem van még kb. 200 km.
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2973 üzenetére
Nálam ugyanez 8,5 lityi. Én nyertem.
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2968 üzenetére
Olajnagyhatalom? Dehogy, csak rohadt nagy befolyása van a világra.
-
echterion
nagyúr
Sajnos azt nem tudom, mennyi volt pontosan a víztartályban korábban, így nem tudom, mennyi idő alatt fogyott le minimumra, de most majd feltöltöm és figyelni fogom. Remélem, nem valami hirtelen előállt súlyos gond előhírnöke lesz.
Az olajcserét még meggondolom, most nem vagyok felkészülve egy nagyobb mennyiség olaj vásárlására, mert a 307-esemre készülök egy nagyobb összeget költeni így, műszaki előtt (meg amúgy is).
-
echterion
nagyúr
Köszi mindenkinek, ez akkor megnyugtató. Ez az első turbós kocsim, még kicsit bizonytalan vagyok ezekben. Akkor ezek szerint 7 literrel kell kb. számolnom olajcserénként (10-15ezer km-enként fogom a cserét csinálni, mint a 307-esemnél).
(#2956) pomk: Nekem benzines van, de ettől függetlenül megnézem, köszi.
-
echterion
nagyúr
Ma reggel bejelzett a kocsim, hogy minimum szinten van a hűtővíz. Megnéztem, és tényleg ott volt. Azt nem tudom, hová tűnhetett, de eltűnt. Ha már ott voltam, megnéztem az olajat is, az is minimumon állt, 10ezer km-rel ezelőtt cseréltem 5w30-as magnatec-re. Ezt sem tudom, hová lett, ismerős szaki szerint már sűrűbb kellene a 12 éves motornak.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2949 üzenetére
Ejha, mint a tündérmesében. Ha tényleg igazak ezek, akkor ez lesz a te autód.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2911 üzenetére
És ha törött volt? Az a lényeg, hogy mennyire és milyen lett a javítás minősége. Szerintem egy megnézést mindenképp megérne neked.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2904 üzenetére
Áh, egy Volvo után egy Skoda...?
Tuti fapad feeling. Még a Mazda 6 is kissé ilyennek tűnt, miután átcsüccsentem egy Volvo-ból abba, kíváncsiságból.
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2868 üzenetére
Mondom én, hogy az olajkályha fűtésre való.
Amúgy elég ijesztően hangzik ez. -
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2852 üzenetére
Eleve ki az az őrült, aki használt olajkályhát vesz autózásra?
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2824 üzenetére
Így már érthető a dolog. Sajnos én is belefutottam ilyenbe mikor S60-ast kerestem. Akkor Miskolcra mentem a családdal Budaörsről, tök feleslegesen. Egy nap szabi ugrott, de annak is megvolt azért a hozadéka. Rájöttem, hogy a 170 lovas benzines lomha és a szervizes egy csomó jó tanáccsal látott el, hogy miket kell egy ilyen autón megnézni. Ráadásul a hirdetéssel ellentétben egy rommá tört autó volt, azt mondta, ott, abban a szervízben kalapálták össze.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2820 üzenetére
Mi volt a gond a Mazdával?
Amúgy nekem a szürke jobban tetszik, de ha a kocsit beszámíttatni akarod, akkor persze marad a bordó.
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2809 üzenetére
Nekem tetszik az ötlet. Ezen kívül mehetne bele néhány általános info, szervizekről, megbízható szakikról, bontókról, akár Budapest - Vidék felbontásban.
Vásárlási tanácsok, tesztek is mehetnének bele. -
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2797 üzenetére
És ezt hogy kötnéd össze a gyári cuccal? Illetve hová tennéd?
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2769 üzenetére
Ezek nekem nem tűnnek komoly gondnak. Persze, egy alaposabb vizsgálat mindenképp kellene vásárlás előtt, de tökéletes állapotút nem fogsz találni használtan, ez tuti.
-
echterion
nagyúr
Az S60-asoknál kétféle nem turbós benzines van (csak ezeket tudom pontosan, mert ezeket nézegettem jobban vásárlás előtt): a 140 és a 170 lóerős 2.4-es motor. Az összes többi turbós, amit legkönyebben úgy tudsz megkülönböztetni, hogy a hengerűrtartalom száma mellett van-e T vagy nincs. Illetve még a lóerő az, ami alapján könnyű beazonosítani, ugyanis a 2,4-esek között csak a 140-es és a 170 lovas gép nem turbós, a többi az, a 200 lovas már turbós.
Megjegyzem, a 140-est nem ajánlom, próbáltam és meglehetősen lomha vele a városban, autópályára nem vittem ki, azt nem tudom milyen. 170-est nem próbáltam, azt nem tudom, milyen, de a 250-es T5 az tuti elég.
(#2730) Alvin_ti4200: Annyira nem kell félni, elég egy kis bírósági jogvita és máris zárolhatják az autót, akár több évre is. Persze, át kell nézetni a gyári szervízben, de alapból túl sok problémája nem lehet, max. az aksi és a gumik válnak cseréssé, esetleg a gyújtást kell még megnézni benne.
Na persze nálam a piros szín miatt szóba se jöhetne.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2725 üzenetére
Hát, az se túl sok. Egyik munkatársamnak Civic dízele van, neki napi 17-18 km a melóba járás. Első dízele és a fő panasza rá, hogy mire beér, addigra télen éppen csak megmozdul a vízhőmérséklet jelzője, így gyakorlatilag csak hidegen használja. Van is neki némi kopogása a motorban, azt nem tudom, mi a pontos hiba (még ő sem, de csak hidegen csinálja neki).
Én ilyen távokra nem vennék dízelt. Én napi 120-130 km-t megyek a kocsimmal (ebből 10 km város, a többi pálya), de erre sem vettem dízelt, bár ez inkább csak az én bizalmatlanságom a használt olajkályhákkal szemben.
-
echterion
nagyúr
A napi 15 km nem tesz túl jót a dízelnek, pláne télen. Fel sem melegszik a motor és már állítod is le. Szerintem inkább benzinest vegyél, azt nem viseli meg annyira a rövidtávú használat.
A drága alkatrészekről annyit, hogy a Volvo benzineseiben is van kettős tömeg cucc, némelyikbe meg turbó is.
Talán az erősebbik, nem turbós benzinest ajánlanám neked, de nem kombiban. Én egy hete jöttem haza a 3 fős családommal görög nyaralásunkból, az s60-as szedánunk csomagtartójában kényelmesen elfért mindenünk. Szerintem csak a jövőbeni család miatt nem érdemes kombit venni.
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2712 üzenetére
El is vitted egy körre?
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2700 üzenetére
Ezzel az erővel bármelyik dízelre rá lehet mondani, hogy szar, kényes, blabla. Ha megfelelően van használva, akkor tök 8, melyiket választod. Ha ilyeneken filózik az ember, akkor inkább vegyen benzinest.
-
echterion
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #2696 üzenetére
Minden dízelt ki lehet nyírni, illetve minden sorozatgyártott motorból készülhet hibás. Nem értem ezeket az előítéleteket.
Pláne egy használt dízelnél, ahol a franc se tudja, az előző tulaj mivel etette, és milyen karbantartásokat csinált meg, a megtett kilométerekről nem is beszélve. Ha annyira szar lenne, már rég becsukták volna a PSA-t, a Volvo meg váltott volna más motorokra. -
echterion
nagyúr
válasz
thunder505 #2685 üzenetére
Képek? Kor? Ár?
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2681 üzenetére
Ki mondta, hogy ez a computer mérése?
Mellesleg az sem téved, lemértem vásárlás utáni héten. -
echterion
nagyúr
Hazajöttünk a görög nyaralásból, összesen 2498 km-t autózva az S60-nal. Rövid tapasztalat: király vele hosszútávon az élet. Több óra út után sem éreztem magam elnyomorodva, úgy szálltam ki a kocsiból, mintha csak fél órája ültem volna benne. A szerb részen nagyon sok kanyargós szerpentin volt, lassú kocsikkal meg kamionokkal, ott igazán jól jött az a 250 ló.
A fogyasztás 8,4 L / 100 km-re jött ki, erről mindenki döntse el, hogy jó-e.Egy apróság történt: mikor hazaértünk, láttam, hogy leesett a jobb oldali oldalsó indexről a búra. Ezt nem tudom, mikor pottyant le, mikor hazaindultunk, még tuti rajta volt. Majd szereznem kell egy másikat, de azt el se tudom képzelni, hogy eshetett le. Se sérülés nincs körülötte, az izzó is benne van és működik. Nem értem...
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2672 üzenetére
Tetszik, de az árát valamiért gondosan titkolják.
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2641 üzenetére
Ez alapján a basszusa lehet sokkal gyengébb, mint a gyárinak. Itt írnak is arról, hogy mit kell mókolni vele, de ebben én nem vagyok otthon, így nem igazás értem, hogy pontosan mit is kell hova bekötni, csak annyit, hogy a gyáriból kell kiszedni valamit és összekötni a képernyős cuccal.
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2641 üzenetére
Igen, nekem is olyan van. Telefonmodul nem érdekel, viszont a pohártartó jól is jönne, mert ami a könyöktámasznál van, nem a legpraktikusabb.
A gombok háttérvilágítása meg alap, hogy zöld kell, hogy legyen. Másképp nagyon rossz lenne az összkép. -
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2639 üzenetére
Nekem 850-es rádió van a kocsiban, akkor nekem is kell pohártartót vennem? Mellesleg ehhez képest mennyivel szólna gyengébben ez az lcd-s megoldás?
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2634 üzenetére
Én is nézegettem ezt a két cuccot, csak az ára kicsit visszariasztott, meg aztán a beépítésnek sem néztem még utána, csak azt feltételeztem, hogy működhet.
-
echterion
nagyúr
válasz
gaborbol #2626 üzenetére
Érdekes, mi is ilyen teóriára gondoltunk, mikor megláttuk.
Amúgy abban a 14ezerben benne volt a 6 db izzó is (a klímapanelhez), aminek egy ezrest mondott darabjára. Én ennél csak lehúzósabb szerelőkkel találkoztam eddig, hozzá vinném a Peugeot-mat is, de sajnos csak Volvo-kkal foglalkozik.
-
echterion
nagyúr
Pár napja elvittem a Volvo-t a Serestől szerzett fazonhoz. Majd' két órás melója volt vele, a legtöbb az ajtózárral. A szgép semmi hibát nem jelzett, így végül szétkapta az ajtókat. Itt kiderül, mi volt a gond: valaki szimplán leragasztotta szigszalaggal a nyáklapon az érzékelőt, mindkét ajtón. Kis tisztítás, és jók is lettek. Csak közben meg szétesett a gyorskötözővel összetákolt jobb egyes ajtókilincset. Ezzel is végzett, majd kicseréltettem a klímapanelen az összes izzót, mer volt pár, ami nem égett, a többi meg zöld helyett már fehér volt. Valamint kitisztította az indexkart, mert az meg néha balra nem akart pár napja indexelni.
Mindez összesen 14ezer volt. Látszott rajta, hogy érti a dolgát, kedves volt, nekem meg érdekes is, végignézhettem az egész mutatványt. Mindig is érdekeltek az ilyen szerelések mikéntjei, jó volt meglesni. Legközelebb is hozzá fogom vinni, ha gond lesz a kicsikével. -
echterion
nagyúr
Telefonálgattam kicsit a belső központi miatt. A Seres azt mondta, ő nem is hallott olyanról, hogy ki lehet kapcsoltatni ezt a kocsiban külön, de azt mondta, ettől még lehet, hogy van ilyen. Adott egy elektromos számot, aki Volvo-kkal foglalkozik, hogy ő biztosan tud róla, ha van ilyen. Őt is felhívtam, ő is nagyokat csodálkozott, meg kicsit értetlenkedett, hogy vajon minek is kellene ezt kiiktatni, mert ha nincs rá szükség, szimplán nem kell a gombot lenyomni. Mindegy, azt mondja, holnap délben hívjam vissza, utánanéz a lehetőségeknek. Ennek függvényében a következő lépés az egyik budapesti szakszervíz lesz.
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2604 üzenetére
Na, az engem is érdekelne, meg a két hátsó ajtó ablakára is jó lenne egy pár.
-
echterion
nagyúr
válasz
runner 125 #2592 üzenetére
Grat hozzá, használjátok egészséggel.
A hátsó hely engem sem zavart vásárlásnál, nálunk csak a 6 éves gyerek utazhat hátul maximum, neki meg még pár évig biztos elég lesz annyi is. -
echterion
nagyúr
Tud valaki olyan szerelőt, aki tudná az S60-omban aktiválni a belülről zárható központi zárat. Most nem működik ez a gomb és elvileg csak újra be kellene kapcsolni ezt a funkciót. Nem szívesen kötnék ki vele Ivanicséknál, nincs kedvem egyheti kajapénzt otthagyni náluk.
-
echterion
nagyúr
Hozzáteszem, a váltógombot Angliából rendeltem és több, mint 3000 Ft-tal olcsóbb volt, mintha itthon vettem volna meg a legolcsóbb helyről.
Más: a klímapanel mögött az egyik lámpa nem ég (csak pár napja vettem észre, lehet, vásárlás előtt jó volt), venni akarok oda egy égőt. Tudod, hogy kell kiszedni a panelt? Vagy izzót ott nem lehet cserélni külön (ezt mondjuk kétlem, de ki tudja)?
-
echterion
nagyúr
Nem, a kormány még hátravan. Kb. 20ezer lenne, ennek azért már utánamentem, tehát előbb-utóbb meglesz az is.
Nem jelezte, csak a pálcán látszódott meg fura volt hogy cserekor csak ennyi jött ki belőle. Én most 5,5 litert toltam bele (Magnatec 5w30), meglátom, hogy alakul majd az olajszint. Van még fél lityi a csomitartóban, ha kell, majd azt is beleöntöm.
-
echterion
nagyúr
Francba, kellett nekem múlt héten Szolnokra menni, a 4-esen egy szembejövő kamion a képembe csapott egy kátyúból egy marék saras kavicsot. Akkorát csattant, azt hittem, betöri a szélvédőt.
Ma lemostam a kocsit, és látom, hogy a motorháztetőről egy csomó ponton leverte a festéket, de fémig. Fújathatom újra majd. Van néhány 4-5 mm-es nagy folt meg egy csomó apró karc. -
echterion
nagyúr
Az alvázszám ellenőrzéssel én is próbálkoztam az egyik kocsinál, az volt a válasz Ivanicséknál, hogy csak azt tudják megmondani, ami náluk volt szervizelve, mert más szervizek hálózatához nem férnek hozzá. Az meg egyértelmű, hogy a szervízkönyvet ellenőrizni kell a pecsétet rárakó szervízben is, ez alap.
-
echterion
nagyúr
válasz
Nyemoka #2513 üzenetére
A hirdetésben cd-s rádiót és tempomatot emlegetnek, de a képen látszik, hogy csak rádiósmagnó van benne és a tempomat vezérléséhez szükséges gomboknak csak a helye van meg. Ez már duplán gyanús, a 200ezer körüli km óra állás meg szvsz kamu, ha nincs szervízkönyv, és el se mennék megnézni.
-
echterion
nagyúr
válasz
Nyemoka #2511 üzenetére
A linkelt hirdetés már lejárt.
Nekem csak egy hete van meg, de nagyon király. Nekem egy T5-ös modell van, 250 ló, 8,5-es pályás fogyasztás 140-es tempó mellett. Kényelmes, de van, akit zavar, hogy nagyon közel van a vezetőhöz minden, így kissé beszorítva érezheti magát benne az ember. Nekem ez is tetszik benne. A váltó kézi, nagyon jó és pontos, kicsit keményebb a kuplungja, mint egy 307-esnek, de nem vészes.
Ki kell próbálni. -
echterion
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Apple iPhone 15 /Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 90% akku
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest