- Google Pixel topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
válasz
manya777 #20399 üzenetére
A pedál kalibráció csak annyi, egyszer benyomod tövig, aztán elengeded, így mindkét végpont érzékelésre kerül. Ezt minden bekapcsolás, vagy USB-be csatlakoztatás után meg kell tenni. A break gamma és sensitivity elég hasonló dolog, a pedállenyomás érzékelésének linearitását lehet állítani velük, erről részletesebben írtam itt: Kormány Kalauz - beállítások
A pedál felkeményítés azoknak hasznos, akik úgy érzik nem tudják elég finoman adagolni a féket, mivel a kis ellenállás miatt túl könnyen padlót nyomnak. Ha jól csináltad a "gumizást" (ami elsőre sose sikerül jól, rengeteget kell próbálkozni) akkor a fékpedálod a fokozatosan keményedik fel és pont a 70-90%-os állás környékén éred el azt a pontot, ahol már nagyon kis fékerő változtatásokat is finoman tudsz adagolni a lábaddal. Erről is talász némi infót itt: Tippek, trükkök, turpisságok
Viszont az butaság, hogy több időbe telik a pedált benyomni.... ha annyival erősebben nyomod, amennyivel keményebb a rugó/gumi, akkor pont ugyan annyi idő a kívánt mértékben benyomni.
Ha meg túl keménynek érzed, akkor vissza kell venni az erejéből...azt a megfelelő az ellenállást kell megtalálnod, amit te a legfinomabban tudsz adagolni a lábaddal.
-
Joshi
titán
válasz
manya777 #20399 üzenetére
A felkeményítés csupán azt a célt szolgálja, hogy hasonló érzeted legyen mint a valós autóknál a folyadékos fékrendszereknél. Attól még a fék út mérése potméteres marad és az nem változik semmit, egyszerűen csak fizikailag lesz nehezebb lenyomni a fékpedált. Én azt mondom hogy érzetre semmi köze nincs a valós fékrendszerekhez, de sokaknál bevált módszer. Szerintem a Load Cell se az igazi, habár az már azért jobb mint a sima rugócsere vagy labdás megoldás. Én a TSS módon gondolkozom, de még nem döntöttem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Dell Optiplex 3000 SFF asztali számítógép - i5 12500 8GB RAM 256GB SSD Intel UHD 770 IGP
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- Csere-Beszámítás! ASROCK Radeon RX 9070 16GB GDDR6 Steel Legend OC Videokártya
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest