Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz Zafir78 #383 üzenetére

    Szerintem menj el a black market-re és add el ami nem kell. Úgy mindjárt lesz egy halom plusz supplies és kibővülnek a lehetőségeid. Ezt amúgy is érdemes megcselekedni minden hónapban mikor amúgy is mennél oda új cuccokért.

    A prioritást meg magadnak kell tudnod. Tudod mi várható a dark event-ek terén, te tudod milyen a project készenléti állapota, milyen sztori feladatok várnak elvégzésre, van vagy nincs facility amit a lehető leggyorsabban ki kell iktatni és így tovább.

    Fegyverből amelyik class-ét gyakrabban használod azért gyártsd le előbb.

    Scanner-re meg úgyis szükséged les za játék végéig, szóval abból, ahogy gyógycsomagból, úgysem árt feltankolni.

    micafighter:
    Amennyire szükséges, annyira fel lehet tuningolni a hekkereket. nem lesznek garantáltan sikeresek és ez nem baj. Akkor mi lenne az értelme az egésznek? Az idegenek meg fejlesztik a védelmüket (ahogy egyre jobban haladsz előre az időben úgy cserélődnek ugye fejlettebbekre és azoknak meg jobb a hacking defense értéke).
    A legjobb drone már elég sokat ad pluszban és a játék kezdetétől mindig minden feladatra vinni kell hekkert, dutyiból/szállítóból szabadításra, megsemmisülő cucc deaktiválásra és bezsákolásra meg aztán különösen. Ezen 3 feladatnál a célpont hekkelése (illetve az őt elzáró ajtóé) ugye mindig sikerül és ezek azok ahonnan permanens bónuszok szerválhatóak, ezért kizárólag specialist csinálja. Veterán és Legendary fokozaton is így sikerült a hekkereimet tovább erősíteni, hogy ilyen feladatokon ők nyitogattak mindent és így becsúszott nekik a hacking növelés. Már egyetlen ilyen drasztikus változást hoz. A játék elején meg bízni kell a mázliban (már iron man fokozaton, a többinél úgyis vissza lehet tölteni), mert az első drone nem ad semmi hacking bónuszt szóval az esélyek a sikerre kicsik (a második is karcsú még, ezért kell a lehető leghamarabb minden hekekrnek legyártani a saját skulljack-jét és vitetni vele mindenhová).

    Az idegenek agyát meg könnyebb buzerálni, ott ugyanis van egy limit meddig fejlődhet a will (a katonáidnál és náluk is, de persze náluk akad egy kivétel, tudjuk kicsoda). Na azon simán túlmegy már egy közepesen fejlett pszíker is alap psy amp-al (de mire az első meglesz addigra úgyis legalább advanced psy amp lesz a kezükben). Ez történhet azért, mert a maximum értékek le vannak korlátozva. Hacking defense esetén nincsenek, cserébe a hack bónuszok sincsenek és a meredekebb védelmű dolgok áttöréséért járó bónuszok is komolyabbak.

    Azt se felejtsd el, hogy például a bluescreen fejlesztéssel legyártható gránát és bomba (EMP grenade és bomb) az eltalált célpont hacking defense értékét egész jó mértékben csökkenti. Ez pedig már most is megvan a játékban. Rádobhatod toronyra, robotra vagy infó póznára, hatni fog rá (utóbbira gyengébben), sőt minden célpontra hat ami hekkelhető, így ha a robbanási körzetbe belelóg egy Advent Officer, az ő védelme is csökkenni fog még ha nem is sérül a robbanás miatt.. Egy ilyennel megkínálsz egy kontrollálásra kiszemelt célpontot, kicsit károsítod és jelentősen hozzájárulsz a sikeredhez.

    Szerintem valamelyik DLC-vel aktiválva lesznek a játékban most is benne lévő de inaktív eszközök, így például hacking PCS és egyéb mókák. Akkor meg egy/több újabb dologgal bővül a repertoár a sikeres hacking szempontjából.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák