- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A17 5G – megint 16
- Ez lehet az Apple hajlítható telefonjának formája, mérete
- A mostaninál szélesebb Foldon dolgozhat a Samsung
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Minden idők legjobb cicafotóival készül a Xiaomi 17 Ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi Watch 2 - fast fashion
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
veterán
Nem a beégetett fényekre gondoltam, amikor az egyetértésemet kifejtettem. Nézzük meg például a quake3 enginet (de jöhetünk az újabb cuccaival is). Egy model viewer, amiben mászkálsz. Többre mész, ha deklarálsz valami 2d tömböt, aztán a w betű lesz a fal, a g betű lesz a fű, stb, aztán másnap estére már van egy játékod, amiben játszhatsz. Ezzel szemben a carmack féle enginek írtózatos erőbedobással, mindenféle különleges formátumot használva, polygonról polygonra haladva, írtózatos technikai munkával fejleszhetőek valódi játékká. Egyszerűen teljesen használhatatlan, ha valamit mai szemmel készíteni akarnál vele, na most az, hogy lightmapeket és bele kell égetni hozzá, az már csak hab a tortán. Elsősorban nem attól lesz jó, vagy nem jó egy engine, hogy milyen szépen csillog, de az ő megközelítése ma már nagyon korszerűtlen, tulajdonképpen a maga idejében is az volt, csak akkoriban még ezt el lehetett rejteni azzal, hogy az enginet felhasználó játékfejlesztők maguk is nagyon komoly fejlesztők voltak, manapság az engine fejlesztőin kívül nem nagyon tudnak programozni sem egy projektben, így aztán egy ilyen engine végképp alkalmatlan a felhasználásra.
-
hapakj
őstag
lehet szeretni a precompute grafikát, de attól még marha sok hátránya van

egy jól működő precompute content pipeline-t összerakni marha nagy macera. Utána a realtime render kódot össze kell rakni, hogy a precompute és az esetleges dinamikus együtt is nézzen ki jól. Marha sok extra kompexitás.
+ jön hátránynak hogy az artistok sose igazán látják min dolgoznak, mivel hogy lássák le kell az egészet bakelni.Nem hiába az egész ipar abba az irányba mozdul, s főleg az Unreal a Nanite-tal és Lumennel, hogy lényegében scaneket lehessen bedobni az editorba és meg is tud világítani egyből.
szóval az hogy igyekszünk mindent egységesen kiszámolni megkapjuk az előnyét hogy gyorsabban lehet iterálni s nem kell ügyeskedni művészi oldalról sem, s szoftver szempontjából is lehet a komplexitást csökkent.
Cserébe elvesztjük, hogy egy potato pc-n is menjen, de legalább jobban néz ki
Én pl már bőven elégedett vagyok, hogy egy 7 éves gép mit tud realtime dinamic kitolni magából s úgy gondolom ez manapság már nem nagy hw-es igény
Új hozzászólás Aktív témák
- Arc Raiders
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen NAS-t vegyek?
- Számotokra mi volt az év játéka 2025-ben?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3D nyomtatás
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8G I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Samsung Galaxy S23+ / 8/512GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Gyári Gari 2026.02.21.
- Samsung Galaxy A21s 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- CoolerMaster MM710 53gr pehelykönnyű gamer egér eladó
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



