- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
válasz Shadowbull #327 üzenetére
szerintem nincs igazad... tény hogy többet fogyaszt mint mondjuk egy sima Ioniq vagy Model3 de nem is akkora autó szélesebb és magasabb ami nem tesz jót az elektromos autók fogyasztásának ahogy a hatchback forma sem (PSA ugyanolyan hajtáslánca az eC4-ben kb 10%-kal fogyaszt kevesebbet 4,3 m-es autóban mint e208-ban ami csak 4 m súly magasság szélesség hasonló)
Tehát nem a Hyundai felejtett el hajtásláncot tervezni, hanem nem sikerült megerőszakolniuk a fizikát...
A kinézet meg szubjektív dolog kinek mi tetszik... nekem se jön be a belseje de a külseje bejön (főleg matt fényezéssel)
Az akkuban meg nem hiszem, hogy újra probléma lesz szerintem igen csak odafigyelnek az LG Chem visszahivások után
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...