- Befutott a Poco F5 és F5 Pro
- Karcsúak a Galaxy S25 Edge várható specifikációi
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz
7Heads Drago #77 üzenetére
Ezzel sehogy, azzal árthatna, ha a németek elkezdenek amerikai import autókat venni, és emiatt problémázhatnának a helyi gyárak, hogy bevételtől esnek el.
-
#16820480
törölt tag
válasz
7Heads Drago #75 üzenetére
A négyből 3 megbukott a teszt szerint, és az i3 is éppen csak átsiklott (pont határon volt), szóval sokkal jobban nem végeztek azok sem. Persze, hogy olcsóbban adják őket, azok mind kis városi autók, a Tesla jelenlegi legolcsóbb modellje a Model 3, ami egy BMW 3-as széria megfelelője méretben (és teljesítményben meg egy M3-nak kb). A Smartban nincs DC töltés sem például, jóval fapadosabb megoldás az egész autó, de Zoe-ban sem volt sokáig, most a nagyobb akkus változatokba már került 50kW. Az i3 meg nem sokkal olcsóbb a Model 3-nál amúgy, hiába kisebb, gyengébb és a hatótávja még a nagy akkusnak is inkább csak városba jó.
Szóval jól összemérhetők, megpróbálja a német autó lobbi a lehető legrosszabb fényben feltüntetni őket. Gondolom nem véletlen, hogy az európai Tesla gyárat a németekhez tették, nem keletebbre, mert így kevesebb szél van a lobbi vitorlájában, a Tesla árt a német gazdaságnak, hiszen ott gyártanak, munkahelyeket teremtenek. -
7Heads Drago
veterán
válasz
#16820480 #74 üzenetére
A másik 3 villanyosnál sincs különbség mégis jóval előrébb végeztek. És a tetejében még olcsóbban is adják őket. Mivel az egész autó elektromos azt se értem miért mennek így ki az izzók? Főleg hogy ledes, mivel az még nagyobb élettartamú. Nagyon valószínű hogy ingadozik a feszültség.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
#16820480
törölt tag
válasz
7Heads Drago #73 üzenetére
Kicsit elkéstél ezzel a hírrel, de azért azt érdemes megnézni az eredeti írásban, hogy teljesen egy kalap alá veszik az összes jellegű hibát, tehát azt is, hogy kiég egy lámpa, meg hogy magától eltörik a felfüggesztés, és nincs bontásban, hogy melyik mennyire gyakori probléma.
-
7Heads Drago
veterán
A nagy Tesla:
Dacia-szint? A német autóslobbi sárba tiporja a Teslát
Ezért van pofájuk ennyit kérni. Vagy Dacia árban kellene árulni.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Chaser
legenda
válasz
janeszgol #71 üzenetére
én is elképzeltem
tehát usánkában beragad idősebb ember egy teslába:
- a support nem tudja neki elmondani hogy nyissa ki az ajtót
- nincs rendőrség vagy tűzoltóság (valahogy nem hiszem hogy épp telefon sem volt nála/nem tudott elérni valakit)
ez így sehogy nem áll össze_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
janeszgol
félisten
Elképzelem a szitut:
"Segítség beragadtam!" - a kaját rendeli a fogság idejére, amit az ablakon át vesz át.
Nem lehet, hogy tényleg volt egy hiba, és kártérítésre hajtott az ürge? Vagy valami.
Bár ha az asziszt sem tudott segíteni, akkor nem tudom.Manuális ablaktekerőt az elektromos Teslába!
-
janeszgol
félisten
válasz
Shadowbull #57 üzenetére
Ez a baj, hogy jelenleg a piacot jobban vezetik, mint az autót.
-
Somatom
veterán
válasz
adamklark #66 üzenetére
Olvass vissza! Pontt ez a lényeg, hogy van vészmegoldás. Ezért nem értem, hogy az assistance miért nem tudott segíteni. Persze, a velük való kommnikációhoz is áram kell. Egy biztos. Előbb rúgom ki valamelyik oldalablakot, minthogy az autómba szarjak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
adamklark
senior tag
egy kicsit on topic: egyébként pont amiatt mert nagy a software hangsúlya ezeknél a kocsiknál, nincs ilyen vészgomb hogy manuálisan ki tudd nyitni? mint pl buszokon vagy metrón?
-
-
Kinder
senior tag
válasz
Shadowbull #40 üzenetére
Ablakemelő gombtól 2 centire.
-
Somatom
veterán
válasz
7Heads Drago #54 üzenetére
Biztos, hogy kevés. Már csak azért is, mert nem csak a Tesla -n múlik. Ez nem úgy van, hogy megcsináltuk és használjuk. Néhány hatóságnak is rá kell bólintania.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vicze
félisten
"bajai Tesconál ne próbáld"
Nem láttam őket, csak a hídná kergették a migránsokat."mind az önvezetésben"
Hidd el, hogy nem az kicsit se, már csak azért nem mert nincs önvezetésre képes járműve, vagy rendszerűk. Másnak van.Amúgy a szavak elég fontosak, a szója italt se lehet tejnek eladni, de úgy látszik a Level 2-t el lehet adni "Teljes önvezetésnek".
"nem véletlen várták a már üzemelő kínai és majd a berlini gyár megnyitását"
Amúgy az tényleg mocsok humoros hogy a kínai gyárból jobb összeterelés jön mint Fermontból... -
worxland
addikt
Jó is a California roll, de mondjuk a bajai Tesconál ne próbáld, egyik karácsonykor oda mentek pénzt gyűjteni fakabáték szép sorba mindenkitől.
Amúgy meg a sok agyatlan megjegyzéshez:
1) visszahívás a la Tesla = OTA
2) OTA akkor indul, ha engeded, nem fox erre reggel várni
3) A manuális ajtónyitó "elrejtése" a keretnélküli ablak miatt kell, amúgy qrvára nincs elrejtve
4) Musk != Tesla, attól, hogy Elon elonszenves, a Tesla még mindig piacvezető mind az elektromos autóknál, mind az önvezetésben - látszik, hogy ez sokatok csőrét b@ssza, és jöttök itt millió baromsággal, amelyeknek 90 százaléka hazugság, pölö Shychiii: "Fórumokon tele van olyan hibákkal, amiket már a többi autó 1950-es évek óta probléma nélkül abszolválja," - ugyan már, mondj egy példát. " fék pedált nyomogatva is száguldott tovább a tesla." - speciel ilyen hibája tényleg volt más autótípusnak (Toyota) és nem az 1950-es évek előtt, meg is halt pár tucat ember [link] , "(2020-2021-ben emmc tároló, nem ufs: tényleg nagyon korszerű..." - 10 évvel ezelőtti konstrukcióban volt eMMC, az murdelt meg mostanra, ettől függetlenül ez Musk és a marketingesek szégyene, ingyen illene cserélni - ugyanúgy, mint a többi szarul megtervezett alaktrészt, ami másoknál is a gari lejárta után 1-2-5 évvel sorba adja be a kulcsot az autókban (EGR szelep, kettős tömegű lendkerék, stb.)
5) A Tesla qrvára nem tökéletes, igazi amerikai autó minősége van, nem véletlen várták a már üzemelő kínai és majd a berlini gyár megnyitását, ahonnan mérföldekkel jobban összeszerelt autók jönnek (majd) ki.
6) FSD, önvezetés: akit kicsit is érdekel, az tudja, hogy mit is takar valójában (mint azok, akik önként jelentkeztek a bétaprogramba), a sok savanyújóska meg hadd lovagoljon a szavakon[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
hemaka
nagyúr
En itthon is california roll-t hasznalom tobbnyire, baromsag a stop tabla.
Foleg hogy olyan helyre is kitette joska, ahol ellatni mindket iranyba tobb szaz metert rendesen.
mudi︎️ • Fuji GFX 50s/35-70/110 • MBP M4Max • Syno DS3622xs+
-
vicze
félisten
válasz
Donki Hóte #41 üzenetére
2db letartóztatásvolt(1db német(Audi) és 1db US(VW)) és mind a kettő csalásért, mind a ketten szabadlábon védekezhetnek, szinte biztos hogy csak pénzbüntetés kapnak.
Még egyszer, ne terjesszünk álhíreket!
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
1. Egy adott esetről volt szó, amiről megállapítottunk, hogy puszta hazugság semmi más.
2. Ez nincs másképp egyetlen egy másik gyártónál se, a probléma ugyan úgy fennáll és nem korlátozódik Teslára. Ez majd az adott hatóság szabályozza, ahogy tették ezt biztonsági övvel és más biztonságtechnikai megoldásokkal, amennyiben szükséges lesz. -
válasz
Donki Hóte #41 üzenetére
De ők a hatóságot félrevezették és bizonyíték is van rá. Tesla ellen mi a konkrét bizonyíték?
-
SkyLine3000
addikt
Tudjuk. A Teslák mind tökéletesek és gép létükre soha semmi hiba nem fordulhat velük elő. Mindenki hazudik, meg ökörségeket ír, csak te vagy tévedhetetlen. Gondolom, te Tesla bennfentes vagy és ott voltál minden esetnél, hogy ilyen jól tudsz mindent. Ilyet csak egy Tesla bzi írhat... Már bocs.
-
#16820480
törölt tag
-
Farkas82
tag
Azért egy baleset, kigyulladó, telefüstölt utastér esetén pánikban még az sem biztos hogy az megtalálja ezeket az ajtónyitókat aki egyébbként tudja hogy hol vannak, hát még egy mit sem sejtő taxiutas pl. Értem hogy jövő meg űrtechnika, de azért meg lehetne hagyni néhány jól bevált mechanikus dolgot. Pontosabban meg is hagyták, csak eldugták, így meg még költségkímélő szerepe sincs.
-
vicze
félisten
válasz
Shadowbull #40 üzenetére
Nem az ajtónál van, link.
Y és 3-ban van, vagy legalábbis volt.De vészhelyzet setében akár előre is tudsz mászni.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
TheBikerider #31 üzenetére
Hát ja, a VW is a becsületesség mintaképe
-
janeszgol
félisten
válasz
#16820480 #35 üzenetére
Nem kritikus, de hiba, plusz elgondolkodtató. Ennyire ne idealizáljuk már Muskot, hogy róla és a Tesláról jót vagy semmit. Itt akkora Musk rajongók vannak, hogy hihetetlen. Ő egy idol, a jövő embere. A Tesla meg maga a megbízhatóság szinonimája.
Musk az én szememben is egy szuperhős. HantaMan. -
Kinder
senior tag
"De nemrég volt hogy egy amerikai üreg közel 24 órára beragadt a teslába, mert az akksi felmondta a szolgálatot, és fullra bezáródott a kocsi."
Banyek....
Teslám van... Van ám benne minden ajtóhoz és a csomagtartóhoz normál bowdenes-záras ajtónyitó, mint a jól megszokott kilincs. Ha ezt nem sikerül 24 óra alatt megtalálni, és meghúzni, az akkora ordas kamu, hogy csak na. -
#16820480
törölt tag
válasz
7Heads Drago #29 üzenetére
Mondjuk azért a forráscikk is elég érdekesen fogalmaz, mert ugye egy kalap alá veszik a ködlámpa hibát azzal, hogy kiesik a kerék, mert ezek együttesen adják a 10%-ot. Ha kiég egy index, azzal sem menne át a vizsgán, de azért az nem egy olyan tragikus probléma, hogy őszinte legyek.
Az nem zavar amúgy akkor, hogy a BMW i3 is azért ment át, mert pont a határon van,tehát éppen hogy. A 128-ból vizsgáltból nem fér bele a felsőházba (mivel csak a Smart fért be a top 50-be, bár őszintén szólva a 128-ból top 50-et nézni is már elég érdekes önmagában). De ha esetleg kicsit részleteznék az egyes hibák előfordulási százalékát, akkor azért jobb képet lehetne kapni. -
Ez Musk egy nagy kókler, egy szélhámos, egy svindler….már ki is derült, hogy átveri/átverte a fogyasztókat. De hát melyik nem csinálja ugyanezt…
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
válasz
7Heads Drago #29 üzenetére
Hagyd, a tények őt sosem zavarták, rendíthetetlen álláspontja az, hogy ameddig Kalifornia állam legfelsőbb bírósága nem hoz jogerős ítéletet arról, hogy Németországban a Tesla S modellek 10 %-a megbukik a műszaki vizsgán, addig az szerinte csak valami nevenincs német ADAC (vagy mi
) légbőlkapott állítása, nem foglalkozik vele
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
7Heads Drago
veterán
Vagy csak egyszerűbb így lekezelned az összes felvetést...
17#: Itt leginkább te terelsz. Érdekes hogy vicze1 19# linkjét meg se próbáltad megmagyarázni pedig az ugyanaz taglalja mint Donki Hóte-é.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Voloka
tag
Most akkor a totalcart, vagy az auto-motort, netán a vezess-t olvassuk?
nem lehetne inkább mobilos ( telefonos...stb ) cikket nyomni?
Úgy látom nem. Már három napja csal a Cubot fogad.... -
-
vicze
félisten
válasz
#16820480 #23 üzenetére
Ugye a rendeltetés szerű használat béta nélkül az lenne, ha nem ülne senki a kormány mögött, ami a bétában van, az konkrétan marketinget szolgálja semmi mást. Az hogy valaki önként vállalja, hogy ingyen akár az életét kockáztatva adatot szolgáltat a Teslának és tesztpilóta lesz teljesen saját felelősségre, annak semmi köze az önvezetéshez és ahhoz amit Musk ígérget "Teljes önvezetés" címszóval 6 éve.
Komolyan hány éve mondja Musk, hogy majd jövőre?
2016? Még minding bevesszük?
[ Szerkesztve ]
-
Vissza kell hívni? - És vissza fognak találni?
Nincs "software update"?
[ Szerkesztve ]
Poco X7 Pro bemutató: https://logout.hu/bejegyzes/poco_x7_pro_bemutato_video.html ,,,Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már szinte csak privátban leszek elérhető. :)
-
Noukoum
veterán
válasz
Donki Hóte #18 üzenetére
Linkelj még hülyeségeket, csak nyugodtan.
várkonyi gábor mint autóipari szakértő de jézusistenitneki.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
vicze
félisten
válasz
Donki Hóte #18 üzenetére
Linkeld az eredetit, abban legalább információ is van nem csak hatásvadászat.
-
Itt van egy statisztika, a 3 éves Teslák 10 %-a megbukik a műszaki vizsgán
Ennél csak a Daciák produkálnak rosszabb arányt
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Noukoum
veterán
Tereled a szót. Mutass egy végleges bírósági döntést melyben elismerték hogy a Tesla hibázott annál a bizonyos párizsi esetnél.
Ja hogy nem tudsz, csak a vezess.hu-n olvastad hogy a tesla vót a hibás.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
vicze
félisten
"hatósági és lakossági félelmek ellenére sem hallani sorozatos balesetekről."
Mert csak felügyelet mellett lehet használni és mielőtt belest lenne az ember közbeavatkozik, így még jó hogy nincsenek balesetek. Számtalan videó van a neten, aminél esetileg elég súlyos balesetet csinált volna az FSD, ha nem avatkoznak be. -
Shyciii
veterán
nesze az egyik szerinted baromság: Link
Több tíz milliós adófizetői pénzből épített alagút, hogy megoldja a dugókat las vegasban. Íme a Musk megoldás (szerinte), Pár tesla ugyanazt a dugót megcsinálja. Újabb pénzkidobás.
itt meg válogathatsz az ablaktörlő problémákból. Kapásból pár fórumba jelzik, hogy neki, neki is probléma van: Link
kedvencem, hogy tesla-t leszállították fékbetét nélkül
: link
De lényeg hogy hülyeséget beszélek én is, és a fórumokon levő elégedetlen tulajok is. Mind hülyék, csak te vagy helikopter
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
"De nemrég volt hogy egy amerikai üreg közel 24 órára beragadt a teslába, mert az akksi felmondta a szolgálatot, és fullra bezáródott a kocsi."
Mint írtam ez telejenéggel leheleten, és puszta hazugság.
Szerintem ne terjessz hülyeségeket és álhíreket, mert téged fog jellemezni.[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
Félinformációkból és nem hiteles forrásokból származik a tudásod a témáról. Annyi baromságot írtál le hogy egy fél óra lenne reagálni. Hidd csak azt hogy magától indult meg a Tesla, de azért a nem selejteknek ezt ne terjeszd.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
mjani1172
addikt
egy amerikai üreg közel 24 órára beragadt a teslába, mert az akksi felmondta a szolgálatot, és fullra bezáródott a kocsi. A tesla ügyfélszolgálat se tudott segíteni, úgyhogy várakozhatott, míg érte mentek.
A másikban már írtam, ritka nagy kretén az aki képes 24 órát ülni nyugodtan egy autóban.
Csak az USA-ban fordul elő ilyen.[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
Nem tom miről beszélsz, ilyenről nem is olvastam, de twitteren már látható volt, ahogy az ürge megy, és a kijelző lefagyva, és mutatja a lábát ahogy a féket tapossa, és közben 67-el megy. Franciáknál egyértelműen kimutatták, hogy ne pánikos gázra taposás volt, hanem a tesla önvezetője volt hulladék. Amúgy bemehetsz a magyar tesla csoportba. Találkozhatsz olyan nehéz problémákkal is, hogy nem képes rendesen törölni az ablaktörlő például. De nemrég volt hogy egy amerikai üreg közel 24 órára beragadt a teslába, mert az akksi felmondta a szolgálatot, és fullra bezáródott a kocsi. A tesla ügyfélszolgálat se tudott segíteni, úgyhogy várakozhatott, míg érte mentek. Bravó ennek a cseppet sem veszélyes szitunak. De jópár videó fent van arról is, hogy ami most amcsiknál építettek egy alagutat, ahol majd teslák szállítanak, mert ez így gyorsabb musk szerint a videón meg látni, hogy 3db tesla akkora dugót okoz a szerintük önvezetéssel, mint nálunk reggel a váci út. De említhetném a tavalyi hírt, hogy a teslába épített tároló emmc típusúak most halnak meg (2020-2021-ben emmc tároló, nem ufs: tényleg nagyon korszerű...), és csak a tároló nem lehet cserélni, csak a fél műszerfalat. vagy ott van németországban a TÜV vizsgán a teslák 11%-a bukik meg a műszaki vizsgán javarészt futómű és lámpaproblémák miatt. Nyilván ez is blikk, ugye?
Maradjunk annyiban, hogy a tájékozottság nálad problémás.
-
Ezek az autók már úgy ellesték az embertől, h kel vezetni, h kezdenek csalni... vagyis emberien vezetni.
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi smart band 9 Pro Black [GPS Signal in 2-3 sec.], Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/102 kg.-- ∞ ]
-
Noukoum
veterán
Arra gondolsz amikor a sofőr bepánikolt és fék helyett a gázra taposott? Csak mert pár ilyen bírósági eseten túl van a Tesla, minden esetben elismerték hogy nem az autó volt a hibás. Csak hát aki a blikk szintű sajtóból tájékozódik..
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Shyciii
veterán
Év végére. Aha. Ezt már évekóta ígéri, hogy meglesz a 4-dik szint
Viszont vicces, hogy nem hallani sorozatos balesetekről. Fórumokon tele van olyan hibákkal, amiket már a többi autó 1950-es évek óta probléma nélkül abszolválja, Franciaországban pedig büntetőeljárást kezdeményeztek már a második alkalom után mikor lefagyott a kijelző, és a fék pedált nyomogatva is száguldott tovább a tesla. Amerikában ennél jóval több ilyen eset volt, csak eddig sikerült mindig eltusoltatnia. -
Plug Life
senior tag
„szó nincs konkrét visszakerülésről a szervizbe” Akkor hol a visszahívás? 🤔
-
#16820480
törölt tag
A visszahívás vajon úgy megy, hogy egyszer cask elindul az autó a legközelebbi szerviz felé? Ha már autpilot
-
mjani1172
addikt
Rögtön a keleti piacra van optimalizálva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
ma Az önvezető béta a stop táblánál szabálytalankodott.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest