Hirdetés
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Két kamerával cserélné az iPhone Air a zakót kapucnis pulcsira
- Milyen okostelefont vegyek?
- Örömkönnyek és üres kezek a TriFold startjánál
- Samsung Galaxy A17 5G – megint 16
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Samsung bemutatta a világ első 2 nanométeres mobilchipjét
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlala
addikt
A mai Cib-es ügyintéző már tudott a tokenről, és azt is tudta, hogy Android 11 alatt használhatatlan a mobilos app.
Előbb azt mondta, hogy a használatbavétele ingyenes, és telefonos segítséget kér, hogy megkérdezze a havidíjat. Megkérdeztem, hogy 22 év banki hűség után létezik-e olyan, hogy méltányosságból elengedik a havidíjat. Mondta, hogy igen, jóváírják - de azt már megint elment megkérdezni, hogy ez hogyan történik. Visszatért, és ekkor már azt mondta, hogy van használatbavételi díj, 1500 Ft, de azt és max. 3 hónap használati díjat jóváírnak. Sajnos rendkívüli vírushelyzet ide vagy oda, nincs lehetőség sem futáros, sem postai kiszállításra üfsz aktiválással. Reméli, hogy 3 hónap múlva helyreáll az app (az előző frissítés több mint 4 hónapja volt...), és akkor majd megint visszaszerződhetek mobil app azonosításra.Az azonosítással együtt 11 perc és 58 mp volt, amíg ügyintézőhöz jutottam. Megkérdeztem a végén, hogy van-e valamilyen előírás a minőségbiztosításukban arra, hogy max. hány percen belül kell az ügyfelet fogadni.
Megpróbálta elmagyarázni nekem, hogy ez attól függ, hogy hány ügyfél hív azonos időben...
Itt kedvesen elköszöntünk egymástól, és tájékoztattam, hogy én is rögzítettem a felvételt. -
tlala
addikt
-
tlala
addikt
Ezzel az októberi frissítéssel sem sikerült megoldani, hogy ne omoljon azonnal össze a Cib app Android 11 alatt (visszafordíthatatlan frissítés a friss telefonomon). Ezzel a panasszal tele van a Google Play áruház oldaluk, szóval nem mondhatják, hogy nem tudnak az app hibájáról.
Hetek óta be sem tudok lépni a bankomba, mert mind a webes, mind a PC-re/Mac-re telepített verzióba KIZÁRÓLAG az app segítségével lehetNE belépni.
Így gyakorlatilag a saját bankom kizárt a bankszámlámra rálátásból, belépésből, mert nem képesek frissíteni a saját banki alkalmazásukat.
Mindez 2020 végén.
Még az az szerencse, hogy van Revolut kártyám, annak feltöltése még működik (az app-juk pedig fényévekre megelőzi a Cib-et.)
A telefonos ügyintéző szerint nem létezik semmilyen alternatív SMS, üfsz asszisztált, stb. belépési opció - sajnálja, de nem tud működő megoldást ajánlani. "Majd visszahívnak" - 3 hete.
Elfogadhatatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Stealth 14 AI Studio A1VFG 14" 2.8K OLED Ultra 7 155H RTX 4060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- PC bontás - 1STPLAYER RGB ház, be quiet 550w gold, Z790i Plus ITX + i9-13900H ES, 32Gb, RTX 3070
- Hibás Processzorok! 8-14gen, illetve ryzen
- Apple iPhone 15 128GB gyári független szép állapotban GARANCIA: 1hónap DEÁK TÉRNÉL
- X1 Extreme Gen3 15.6" 4K IPS i7-10850H 32GB DDR4 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LED Neon kötél 5 méter 8W/méter / 12 hó jótállás
- HP EliteBook 840 G9 i7-1265U 16GB 512GB 14" FHD+ 1 év teljeskörű garancia
- 130 - 131 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H81M-A H81 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Dell Latitude 7470 14" QHD IPS touch, i5 6300U, 8GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


