Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Nincs több titok a OnePlus 15R-t illetően, megjött Európába
- Yettel topik
- Bekerül az Apple Pay és Google Pay a Budapest GO alkalmazásba
- Fél perc csend, majd világra jön egy Magic8 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Vivo X300 - kicsiben jobban megéri
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlala
addikt
A mai Cib-es ügyintéző már tudott a tokenről, és azt is tudta, hogy Android 11 alatt használhatatlan a mobilos app.
Előbb azt mondta, hogy a használatbavétele ingyenes, és telefonos segítséget kér, hogy megkérdezze a havidíjat. Megkérdeztem, hogy 22 év banki hűség után létezik-e olyan, hogy méltányosságból elengedik a havidíjat. Mondta, hogy igen, jóváírják - de azt már megint elment megkérdezni, hogy ez hogyan történik. Visszatért, és ekkor már azt mondta, hogy van használatbavételi díj, 1500 Ft, de azt és max. 3 hónap használati díjat jóváírnak. Sajnos rendkívüli vírushelyzet ide vagy oda, nincs lehetőség sem futáros, sem postai kiszállításra üfsz aktiválással. Reméli, hogy 3 hónap múlva helyreáll az app (az előző frissítés több mint 4 hónapja volt...), és akkor majd megint visszaszerződhetek mobil app azonosításra.Az azonosítással együtt 11 perc és 58 mp volt, amíg ügyintézőhöz jutottam. Megkérdeztem a végén, hogy van-e valamilyen előírás a minőségbiztosításukban arra, hogy max. hány percen belül kell az ügyfelet fogadni.
Megpróbálta elmagyarázni nekem, hogy ez attól függ, hogy hány ügyfél hív azonos időben...
Itt kedvesen elköszöntünk egymástól, és tájékoztattam, hogy én is rögzítettem a felvételt. -
tlala
addikt
-
tlala
addikt
Ezzel az októberi frissítéssel sem sikerült megoldani, hogy ne omoljon azonnal össze a Cib app Android 11 alatt (visszafordíthatatlan frissítés a friss telefonomon). Ezzel a panasszal tele van a Google Play áruház oldaluk, szóval nem mondhatják, hogy nem tudnak az app hibájáról.
Hetek óta be sem tudok lépni a bankomba, mert mind a webes, mind a PC-re/Mac-re telepített verzióba KIZÁRÓLAG az app segítségével lehetNE belépni.
Így gyakorlatilag a saját bankom kizárt a bankszámlámra rálátásból, belépésből, mert nem képesek frissíteni a saját banki alkalmazásukat.
Mindez 2020 végén.
Még az az szerencse, hogy van Revolut kártyám, annak feltöltése még működik (az app-juk pedig fényévekre megelőzi a Cib-et.)
A telefonos ügyintéző szerint nem létezik semmilyen alternatív SMS, üfsz asszisztált, stb. belépési opció - sajnálja, de nem tud működő megoldást ajánlani. "Majd visszahívnak" - 3 hete.
Elfogadhatatlan.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Nincs több titok a OnePlus 15R-t illetően, megjött Európába
- Mikrotik routerek
- Windows 11
- Yettel topik
- Formula-1 humoros
- Derült égből villámcsapás: vége a Ford elektromos kalandjának
- Akvarisztika
- Sikerült önállóan 1 GHz-re és két magra ugrania Indiának
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Keresünk iPhone 15/15 Plus/15 Pro/15 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4174, 94% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen MS4010
- Asus Zenbook 14 Laptop UX3402Z i7
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


