- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Íme az új Android Auto!
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
erer1000
őstag
válasz
Predatorr #66 üzenetére
na és aki kanadába menne? az nem rendőr állam.
a csodás dél amerika? hmm egy riói karnevál.
japán a maga szépségével, vagy pedig ausztrália és újzéland.
csak hogy még néhány példát mondjak ami vonattal megközelíthetetlen, hajóval meg hosszadalmas.. de persze japánba el lehet jutni úgy is hogy pestről moszkva, onnan meg a transzszibériai vasúton pár ezer km, majd a partoktól áthajózni. de továbbra sem praktikus megoldás, mert rendkívül időigényes
azt hogy eu-ban a vonat az tök jó, azt senki meg nem kérdőjelezte, úgyhogy teljesen irreleváns azzal hadonásznod
-
Predatorr
őstag
Ajajj, a repülők számából már sejtettem, hogy sokan beveszik ezt a dumát. A vegzálásnak sem mi köze a te biztonságodhoz. Szerintem azoknak a fejében kéne helyretenni pár dolgot, akik mindezt eltűrik. A szabad világban repültem nem egyszer, és soha nem támadtak meg, nem zuhantam le, amitől a mai megaláztatások sem védenek bolhafingnyit sem. EU-ban a vonat mindenestül nem lassabb a repülésnél, USA-ba meg menjen, aki rég látott rendőrállamot.
t72killer: Spórolok is rá.
-
vicze
félisten
Pontosan ezért vannak hogy téged megnyugtasson.
Ha tisztában lennél vele mennyire egyszerű kijátszani a jelenlegi biztonsági előírásokat akkor nem ezt mondanád. Illetve az előírások országonként változhatnak így sokkal gyengébb lehet egy repülőút egyik oldalán, mint a másikon. A reptéren elveszik a csavarhúzt B reptéren nem, és tényleg annyi de annyi példát lehetne sorolni, csak a csak a saját tapasztalatból lekopna az ujjam.
A valós biztonsági intézkedéseket nem látod.
Azt meg se említem, hogyha a repülőgép gyártó öl meg több száz emebert gondatlanságból, akkor mi is történik? Semmi...
-
nexplo
őstag
-
vicze
félisten
Mivel a reptéri biztonság, csak "security theater" 90%-ban, a valós szűrés teljesen máshol történik, a biztonsági ellenőrzés a te megnyugtatásodra van, nem nyújt valós biztonságot, így nincs semmi furcsa ebben. A légitársaságoknak követni kell az adott légi felügyelet előírásait, hogy hogyan teszik ez rájuk van bízva. Jelen esetben így oldották meg, és szinte minding önbevallásos.
Li aksis dolog nem is létezett még 15éve, aztán volt pár eset és egyből tiltva lett. Ahogy a mobiltelefonok és egyéb kikapcsolása/repülő mód is elég vicces dolog manapság, egyik légitársaságon kikapcsoltatnak mindent és levetetik a fülest, a másikon, meg tabletezek felszállás alatt nyugodtan. Teljesen társasága válogatja mit hogy csinálnak.
-
nexplo
őstag
Na akkor intel proci és alma noti is kilőve. Mi jöhet még?
Bárcak egyszer fordítva lenne és pl találnának egy két "proci magot" a gépben utólag amit be lehetne kapcsolni vagy egy turbó gombot amit bekapcsolva gyorsabban futna a gép de nem. Hibát és lassulást találnak, szuper....
Végülis az intel procimmal legalább repülhetek ha az alma géppel nem is fogok tudni -
-
vicze
félisten
Igen ki kellett venni Wizz és Rayennél i ilyen estben, mondjuk az épp intézkedő képzettségén múlik, hogy mondja-e vagy csak azzal törődik, hogy beterelje az embereket minél gyorsabban és nem törődnek a repülés biztonsággal. Nyilván nekem is megesett már többször is hogy aksis dolgot felejtettem a feladott bőröndben, vagy akár a lerakott kéziben.
-
azbest
félisten
válasz
#06658560 #50 üzenetére
fura lenne. Más társaságnál, amikor teljes utasszám mellett a böröndöket nem engedték felvinni, akkor is mondták, hogy akkut ki kell venni vagy notit kézben fel kell vinni.
Nem arról van szó, hogy le akarnak pénzzel húzni, hanem hogy a kigyulladó akkut nem szabad a nem tűzbiztos csomagtérbe rakni
-
FlashLed
senior tag
Arról nem lesz infoja senkinek, hogy átesett e már hivatalos visszahíváson és alkatrész cserén. Nyilván senki nem fog a szerviz által kiállított papírral utazgatni.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
macilaci78 #28 üzenetére
Az Amazonnál úgy emlékszem, hogy légi úton nem szállítanak Lithium Ionos akkuval szerelt cuccokat és ez gondolom hogy a szállítócég előírása.
-
Rinkasime
tag
Tiszta szégyen...
-
Kékes525
félisten
Mitől melegednek az átlagosnál jobban az egyes gépek akkumulátorai? Túl sok terhelést kapnak? Mert ez nem közvetlenül akkumulátor hiba.
-
erer1000
őstag
válasz
Predatorr #35 üzenetére
Nyilván sokkal kényelmesebb kivonatozni olasz spanyol francia partokhoz hogy egy amerikaba menő hajót fogj, majd ott további x ezer km-t buszozz , vagy autózz ( mert a távolsági személyi vonat ott egy fos kB) , hogy több hét alatt eljuss oda ahova repülővel tized akkor ár mellett 1 nap alatt eljutsz
Pedig csak reptéren a saját magad biztonsága miatt át kellene esned "pár megaláztatáson"
Ennyit megér. És senki sem ítél el emiatt a "megaláztatás " miatt , mert mindenki átesik ezen.
Szóval kb csak az illető saját fejében kéne helyretenni a dolgot hogy ez nem alázás. -
joey04
titán
válasz
t72killer #34 üzenetére
Megkaphatják külön utasításban, hogy HA ilyen laptopot találnak, akkor nézzék meg a beszállókártyát. Más kérdés, hogy aki nem követi a technológia világát, nem tuja majd megállapítani, hogy milyen gép, max azt, hogy Apple. Ezek ilyen látszatintézkedések. Note 7-re itthon is felhívták a figyelmet, hogy bizonyos légitársaságoknál nem lehet vinni, de azt még annyira sem lehetett betartani, mert az csak egy tucattelefon a képeken.
-
-
Predatorr
őstag
A repülés a rabszolgák szórakozása. Szabad ember nem engedné porrá alázni magát.
-
-
Akula
őstag
válasz
macilaci78 #28 üzenetére
ezt jól átgondoltad
-
Kíváncsi leszek, átkutatják közvetlen a gépre szállás előtt (e-checkinnel csak ott találkozok a légitársaság embereivel) átkutatják az összes kézipoggyászt manuálisan?? (Ferihegyen nem jártam vagy 6 éve, nem tudom ott mi megy ellenőrzés címen, de pár EU reptéren megfordultam, az egyetlen csomagellenőrzés a biztonsági kapunál volt. Se azelőtt a kézi check-innél, se utána a beszálláskor. Pedig készültem pl a drónakksik bemutatására, hogy megfelelnek a kapacitáskövetelményeknek.
-
Küldenek új akksit tudtommal (nem vagyok apple-es). Mázlista tulajok, a 3-4éves akksik már eléggé leharcolt állapotban lehetnek a gépek 99%-ánál.
Műbalhé a légitársaságok részéről, robbant akár egyetlenegy laptopakksi repülőgépen? Mert telóakksi már tucatnyi, de laptopról nem hallottam. Se alma, se más
-
azbest
félisten
hm, jelzés miatt lakmuszoznak?
Én inkább arra gondoltam, hogy esetleg azért ellenőriztek szinte mindig, mert 5 napi ruha volt hajtogatva bekompresszálva a normál hátitáskámba - ami befér ülés alá -, s emellett még egy csomó kábel, laptop tápegység, kindle...
Bár az is lehet, hogy pont mivel könnyen nyitható, és látták könnyű nálam ellenőrizni, ezért tudták le nálam a statisztikát.Nekem a lakmusz jelzett be egyszer a laptopomnál, akkor egy kedves kommandós rendőrnéni diszkréten oda is állt mellém, amíg megismételték a vizsgálatot a táskán. Meg kérdeztek pár dolgot. Kollégát félre is vitték tán egyszer, de ő amúgy is oda nem illő humort nyomott néha a kollégákkal, szóval lehet a belógatott mikrofonokkal már korábban kipécézték
Az öv is érdekes, valsz attól függ, hogy milyen gépük van. Van olyan kapu, aminél nem kell levenni, van ahol kell. De pl a kindle érdekes volt, hogy vagy 30x vittem táskából kivét nélkül a pólóim közt, s egyszer szóltak itthon csak érte... attól kedve inkább az is kivettem.
A hírhez: a security biztos nem ellenőrzi ezt. Ők az általános biztonságot nézik, nem azt, hogy az a légitársaság mit enged, amivel te repülsz.
-
-
vicze
félisten
válasz
#72042496 #14 üzenetére
Attól is függ hogy épp volt-e valami "esemény"(minding utólag van
) és szigorított ellenőrzés van X ideig. Olyankor elég szar repülni, mert jócskán megnövekedhet a securityn töltött idő.
Amúgy annyi történik, hogy tájékoztatják az utast levélben, illetve berakják, a illegális eszközök közé a kés és lőfegyver mellé, és te meg check-in-kor elfogadod. Ennyi. Ezt még csak külön be se fogják mondani, mint Note 7-nél.
-
Dr. Akula
félisten
Nálunk ezt már mikor tudta a Videoton Color Star... Jogdíjat fizettek ezért a fejlesztésért?
-
Noukoum
veterán
Elég sok gép érintve van, az Apple ezeket egy az egyben cseréli vagy visszafizeti a vételárat?
-
Secure Jóska az átvilágítógép képernyőjén látott alaplap-formából csuklóból megmondja az adott gép típusát és évjáratát... Sőt, szerintem a Macbook fenéklemezének megérintéséből már azt is meg tudja állapítani, hogy az alatta található akku lett-e már cserélve biztonságos verzióra. Ebben egészen biztos vagyok.
-
-
DeFranco
nagyúr
szerintem a legvalószínűbb az, hogy nem ellenőrzik külön, hanem papíron lesz tilos, ezt elfogadod a jegyvásárláskor/online check-innél a felugróban/gépre lépve ráutaló magatartással, és ha a tiltás ellenére berobban és ez kárt okoz, akkor az onnantól a te sarad, mert ők eleve megtiltották hogy felvidd.
-
Akkor lehet nálam mindig unták már nagyon a banánt.
BTW az átellenőrzést nem a légitársaság emberei hajtják végre, szóval ez hogy fog kinézni? A TUI delegál egy megfigyelőt a Secure Jóskákhoz, hogy aki velük repül, az nem hozhat fel Macbook Pro-t, míg ha nem velük repül, akkor viheti nyugodtan?
-
DeFranco
nagyúr
nekem is mindig ki kell(ene) venni, kérdezik, szólnak miatta, az más kérdés hogy én ritkán viszek magammal lapost.
olyan persze van, hogy hanyag a szekus és a piperés szütyőt se veteti ki meg becsúszik a fél literes vizes palack is vízzel, de ez 10-ből 1 alkalom, standard az hogy kivetetik.
@Snoop-y: nekem az a kémiai keresős izé sípol be mindig, aztán veszik elő a "lakmuszpapírt" dörzsölgetik a ruhámat, övemet, megy a gépbe aztán kisípolja hogy test:ok, fogalmam sincs miért szeret ennyire, pedig abban nincs is humán faktor.
-
Snoop-y
veterán
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
Cyber_Bird #2 üzenetére
Nekem is az ütött a szöget a fejembe. Hogyan ellenőrzik? Esetleg tesz rá egy levonót az Apple, hogy javították, vagy ad egy bizonyítványt amit be kell mutatni minden repülésnél?
-
-
#72042496
törölt tag
Lehet, így kellett volna, de a gyakorlatban tőlem biztos nem kérdezték meg, és az utastársaimtól se. Se itthon, se a külföldi reptereken. Talán három alkalommal repültem abban az évben, nem egy nagy minta. De akkor is.
(#7) Cifu: Na, nekem meg egyszer maradt a táskában a laptop, és szóltak, hogy vegyem ki. Meg egyszer be is kellett kapcsolnom, hogy tényleg laptop-e.
-
#72042496
törölt tag
A Note7-et miként ellenőrizték? Komolyan kérdezem, mert nem tudom. Csak a felhívásokat láttam kitéve, illetve talán be is mondták a gépen, hogy nem szabad felvinni? Már régen történt, és Note7-em se volt.
Itt még egy fokkal kacifántosabb, mert kívülről nem látszik, hogy javított-e, vagy sem. Mutassa be az ember a telefonján a szkennelt igazolást, majd vessék össze a sorozatszámokat?
-
Csak kíváncsiságból: mégis hogy kívánják ellenőrizni, hogy a T. utas poggyászában nincs egy ilyen? Becsekkolás előtt mindenkinek át kell esnie egy hazugságvizsgálaton?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- HP ZBook FireFly G10 / i5-1350P!!!!! NEM U!!
- NAGYKIJELZŐS HP ENVY / Nvidia 2gb dedikált / Intel CORE i7 /8gb ram / 256gb SSD / Világitó Bill
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- X1 Carbon 11th 14" FHD+ IPS i7-1355U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- KATONAI ÜTÉSÁLLÓ!!! Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bitcoin Miner Eladó Bitmain Antminer S19 JPro 104 Th 3150 watt
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest