- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
Mivel a reptéri biztonság, csak "security theater" 90%-ban, a valós szűrés teljesen máshol történik, a biztonsági ellenőrzés a te megnyugtatásodra van, nem nyújt valós biztonságot, így nincs semmi furcsa ebben. A légitársaságoknak követni kell az adott légi felügyelet előírásait, hogy hogyan teszik ez rájuk van bízva. Jelen esetben így oldották meg, és szinte minding önbevallásos.
Li aksis dolog nem is létezett még 15éve, aztán volt pár eset és egyből tiltva lett. Ahogy a mobiltelefonok és egyéb kikapcsolása/repülő mód is elég vicces dolog manapság, egyik légitársaságon kikapcsoltatnak mindent és levetetik a fülest, a másikon, meg tabletezek felszállás alatt nyugodtan. Teljesen társasága válogatja mit hogy csinálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- XPS 15 9500 15.6" 4K érintő i9-10885H GTX 1650Ti 32GB 512GB ujjlolv IR kam gar
- Lenovo Yoga C940L
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" FHD IPS Érintőkijelző, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Szá
- i7 es Fujitsu Lifebook S751