- iOS alkalmazások
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- iPhone topik
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magisk
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Fejlődik az okosóra piac, csak visszafelé
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
Új hozzászólás Aktív témák
-
Komplikato
veterán
Másik fórumban egyik jóember írta, hogy anno ők foglalkoztak fizikai modellezéssel, a gond az volt, hogy még a mostani GPU-k SE bírnak el ennyi objektumot.
''Tudtommal ez a DX ajalnas meg mindig el, hogy lehetoleg frame-enkent ne legyen 1000- nel tobb DrawPrim() call..''
Szóval ha minden igaz, amit az Ageia állít a PhysX-ről, attól még lehet megakasztótó a mostani GPU-k és a DirectX felépítése.
(Ez olyan mint a VR sisak. Anno nem azért tünt el, mert betonnehéz volt, vagy mert 180e volt az ára, csak még nem voltak 3D kártyák és a 486/Pentium1 korszakban a proci nem bírt érdemi 3D-t kiizzadni.) -
Komplikato
veterán
OFF-topic, de lehet még se annyira:
CellFactor AGEIA Tech Updated Demo - Gamespot - [link]
This tech demo for CellFactor lets you try out the level we have seen in the
past few trailers. This demo for the Reality engine-based FPS works best with
an AGEIA PhysX card and features various weapons to use on tons of barrels.
[Szerkesztve] -
Komplikato
veterán
''Nekem olyan mindegy, hogy 60 vagy 120 db üvegszilánkot látok szerteröpülni 2mp alatt''
És itt van a kutya elásva, mert olyanra van kitalálva és olyanra kéne használni, ahol NEM mindegy. Ezek felesleges csicsák. De olyat nem tehetnek (egyenlőre) a játékba, ami a a játékmenetet befolyásolja, pedig az (is) lenne a lényeg. -
Komplikato
veterán
''csodalkoztam volna is. az a cloth sim ami abban a videoban van, az egy athlonXPvel is elmenne szvsz (legalabbis hasonlot hozott ossze baratom meg tavalyelott)''
Én hiszek neked, de már múltkor is furán jött ki, mikor a Crysis-es arcokat oltottad, hogy ismerősöd mennyivel jobb fizikát és egyebeket írt. ;) Még akkor is, ha kiderült, hogy tényleg ...
[Szerkesztve] -
Komplikato
veterán
''Szóval még lassabb is? LOL.''
Nos, mikor az első 3Dfx kártyán mentek az első játékok, azok is lasabbak voltak ... mivel sokkal részletesebb volt a GFX (különben mitől lett volna szebb/jobb?), vagy amikor a GF1 kijött a ''szuper'' T&L-el, akkor egy P3-600 szoftveresen gyorsabb volt nála ...
De aztán fejlődtek a dolgok. -
Komplikato
veterán
NVIDIA to offer triple PCIE Slot GPU/Physics Platform as well [link]
We have heard that MVIDIA will also come out with their triple PCI Express GPU + Physics platform, similar to what ATi demoed in Computex. The platform will offer 2 x16 PCIE and 1 x8 PCIE capability, running off 2 NVIDIA MCPs. The x8 PCIE can be used to run an NVIDIA Graphics Card to process physics calculations. Will that start to make Aegia Physics PPU cards less attractive with both GPU Companies offering their alternatives further down the road? -
Komplikato
veterán
Elvileg megjelent játékok a Rise of Nations c. RTS, valamint a City of villains c. MMORPG(?) ... A Bet on Soldiers nem számítom, mert az ronda és gagyi, a többi 2006 tavaszi ''megjelenésű'' játéknak meg (az Ageia oldalán lévő listán) még kiadója sincsen.
-
Komplikato
veterán
Azért nem csak a GRAW és a CellFactor támogatja, csak a többi ''támogató'' játékban még annyit se látsz belőle, mint a GRAW-ban. (Pl. az egyik játék ami használja/ná egy RTS, ahol a madártávlatból nem sokat látni a fizikából szvsz.)
A BFG OEM meg ugyan ólcsobb, de ha beszámítjuk a GRAW árát, akkor meg mindegy.
A GRAW-hoz egyébként a Havok (is) lett liszencelve, a konzolos változatokban állítólag az is megy, de a PC verzióból kiszedték és maradt az Ageia.
Az viszont, hogy milyen lett a GRAW-ban a ''fizika'', az nagyrészt az útólagops kuttyafuttában való beépítés miatt lehet inkább. Meg elég gáz, hogy látványelemre mentek, nem igazi fizikai szimulációra ...
Ráadásul már most tudni, hogy az UT2K7 is csak látvány effektekre használja majd (robbanás és particle effektek), mert nem akarják, hogy multiplayerben hátrányba kerüljön bárki is.
(Igaz, nem jelenti azt, hogy az UE3-ra épülő játékok is ilyen primitív fizikát használnak csak, de azért bosszantó.)
Majd meglátjuk, hogy a DX10-ben milyen API lesz beépítve, és mennyire fogja támogatni a PhysX.
U.I. Lehet rosszul tudom, de a Havok ''kisebb'' gépigényének egik oka nem az, hogy sokkal kevesebbet tud? Egy darab szövet vagy folyadékszimulációs demót nem láttam még tőlük.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asus ProArt RTX-4060 OC 8GB (PROART-RTX4060-O8G)
- ASRock RX 6600 8GB GDDR6 Challenger ITX Eladó!
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPad Air 4 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Honor 400 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65QNED87T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest