Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #28 üzenetére

    Inkább sok nem instancelt rajzolási parancs miatt kell, mert az instancing mellett elég sok parancsot össze lehet batch-elni. De ez csak az egyik eleme annak, ami probléma volt. Nyilván egyáltalán nem mindegy, hogy egy rajzolási parancs beírása a parancspufferbe egymillió vagy csak tíz órajelet vesz igénybe, és az sem mindegy, hogy beírás implicit vagy explicit. De voltak azért más problémák is, mint a soros feldolgozás kényszerítése, a memóriamenedzsment feletti kis kontroll, a hazardok kezelése feletti kontroll hiánya, a shader újrafordítás. Ezeket mind megoldják az új API-k.
    Jelen programban nem valószínű, hogy a pont a rajzolási parancsok száma lesz limitáló, mert aprócska az egész jelenet, tehát az új API-knak ez az előnye nem jön majd ki.

Új hozzászólás Aktív témák