Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz Televan74 #2 üzenetére

    A problema inkabb az, hogy a radikalis valtozas mindig sokkal lassabban megy at egy iparagon, mint ahogy egyesek szeretnék. Sot, sokszor at sem megy, mert nem megy le a cegek vagy epp a fejlesztok torkan. Lasd Itanium peldaul. Es a problema legtobbszor a legacy tamogatas es az egyseges hardver hianya. Egyiket sem lehet megoldani egyik naprol a masikra, muszaj tovabb cipelni a legacy API-kat is, muszaj tamogatni a regi vasakat is. Ezert sem fog tudni par even belul (szamottevo mertekben) teret nyerni a DX12 vagy epp a Vulkan. Az pedig kulonosen nem segit, ha me'g az atallas -- fejlesztoi oldalon -- is ennyire nehezkes, ha ennyire nehez megindokolni a low-level fejlesztes szuksegesseget.

  • Fiery

    veterán

    Nocsak, az igazan franko, low-level API-t hasznalo jatekokra mar megint 1-2 evet kell csupan varnunk? ;] Lassan odatehetjuk a HSA mellé ezt is...

    "Márpedig a gyakorlat egyáltalán nem egyszerű, és például az AMD is úgymond rosszul mérte fel az átállást az explicit API-kra, így a két első, Mantle API-t használó játék például bizonyos szempontok szerint problémás volt."

    Ez a mondat igy nezne ki helyesen:

    "Márpedig a gyakorlat egyáltalán nem egyszerű, és például az AMD is rosszul mérte fel az átállást az explicit API-kra, így a két első, Mantle API-t használó játék nem volt méltó a low-level API-k ígéretéhez (értsd: sz*rul sikerültek)."

Új hozzászólás Aktív témák