- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Légies iPhone halvány színei
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez az API váltás most más, mint régen, mert anno mindenki ugyanonnan indult, míg most az AMD már előredolgozott. Tehát náluk a problémákra már ott vannak a megoldások a programokban, és ott a GPUOpen, a komplett dokumentáció, vagyis minden, ami kell. Az MS és az NV számára az a két év kísérletezés, illetve az NV-nek a szükséges supportbeli átállás hiányzik. És ezt csak teszteléssel lehet begyűjteni, mert arra várhatnak, hogy az AMD a műhelytitkait elárulja. Ez az egész egy üzlet, és ha egy stúdió explicit irányt akar, akkor abban csak az AMD-nek van ma tapasztalata, tehát nincs igazán választása, hogy hova álljon. Ez volt az egésszel a céljuk, és csak emiatt elérték, hogy új API-val a legtöbb tesztóra Radeonban legyen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az aktuális konzolok a hardveres képességek tekintetében a DX12-nél is többet tudnak, szóval ezeknek a tudását most nem kell fejleszteni.
(#45) nullpoint: Olyan port, ahol az aktuális motorstruktúra jelentős átalakítása nélkül csak hozzáadod az új API-kra vonatkozó támogatást. Naivan cselekszel.
(#46) Parano1d: Létezik fél tucat, de vannak motorok, amelyek nem licencelhetők. A LORE, az Asura, a Frostbite, a Glacier és a DAWN nem elérhetők külső cégeknek. Ez egy olyan bolt, ahol nincs minden kirakva a polcra.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Ashes és a Hitman már azzal a modellel készült, amit az AMD felvázolt. Ezért hoznak gyorsulást a DX12-es kódban. A Hitman esetében persze vannak problémák, mert lefagy GeForce-on, de ugyanúgy fagy GeForce-szal a Quantum Break is. Sajnos nem minden gyártó mérte fel jól, hogy a DX12 mennyire átalakítja a fejlesztést. A fejlesztői órákat Radeonba öntik a stúdiók, de csakis azért, mert ez az architektúra van dokumentálva, így részleteiben látják, hogy egy programhiba hol keletkezik. Ezt GeForce-szal DX12 alatt nem tudják elemezni, így a program kiadása előtt ezekben a hardverekben nagyságrendekkel kevesebb tesztóra lesz, és ha valami nehezen észrevehető gond van, akkor az a kiadás után fog előjönni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert most látható igazán a probléma. Az AMD is elrontotta a pilot játékokat, de 7 Mantle címből hat nagyon jó lett (Thief később patch-elve lett). Nyilván a két DX12-es címüket sem rontották el. Viszont az MS és az NV pilot címei rávilágítottak, hogy hiányzik az a két év tapasztalat, amivel az AMD előrébb van ezen a területen. És a tapasztalat nem vásárolható.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PlayStation 5
- OLED TV topic
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Klaus Duran: 2025 dude
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Autós topik
- Formula-1
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
- Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest