Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz laposonly11 #48 üzenetére

    Ha nem troll, akkor csak szándékosan teszed magad viccelődés tárgyává? Mert ahogy láthatod, nem csak én reagáltam a posztjaidra úgy, ahogy. : /

    "Láttam elég Quake, <COD, CS> meccset és játszottam is, és még mindig állítom hogy sok szürkeállomány nem kell a fent említett játékokban,"

    Hát, ahhoz a szinthez, amin játszottad, valószínűleg tényleg nem. Ezt komolyan nem bántásból/támadó szándékkal írom, csak a tényszerűség és perspektíva kedvéért.

    Ha vetted volna a fáradságot, és legalább azt a linkelt, klasszikus videót (Rapha vs. Cooller, DM6, ESL duel tournament, a meccs után Rapha mélyelemzéses kommentárral illeti a visszajátszott demo fájlt) megnézted (és figyelmesen végighallgattad) volna, akkor minimum egy közelítő elképzelésed lehetne, hogy komoly szinten játszva MEKKORA intellektuális mélységei vannak a játéknak (és hogy a brutális aim mennyire egy mellékes valami), amit a csapat alapú játékmódok (TDM, CTF) csak tovább bonyolítanak.

    Egy-egy komolyabb practice war vagy ligameccs után szellemileg kiég, mentálisan lefárad az ember, hiszen folyamatosan a másodperc tört része alatt hoz meg döntéseket, egyszerre több itemet/fegyvert időzít másodpercre pontosan (fejben!), miközben a csapattársaival is folyamatosan kommunikál és az ellenfél/ellenfelek fejébe is folyamatosan próbál befurakodni, és counterelni az ő törekvéseiket a megfelelő helyezkedéssel a mapon. Az, hogy közben minden fénysebességgel piff-puff, meg folyik a kép, csak a mellékes körítés. A felszín.

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák