- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Nem tudom. Nekem sem keyless entry-s a kocsim*. Csak azt ismétlem, amit olvastam.
De nem vmi nagy was ist das, hisz már a 20 éves kulcsokon is vannak bill kombinációk. Mittomén a régi Mercedes kulcsokon a központi zárra volt kombináció (mindet nyitja, csak a vezető oldalt nyitja), vagy az ablakemelőt irányíthattad. A modern kétirányú kommunikációnál mint amilyen a Tesla is meg nyilván kapcsolható kell legyen a menüben, vagy az alkalmazásban. Nem kell hozzá sok fantázia.*Ezért semmi félni valóm nincs a relay technikától, amíg nem nyomkodja senki a kulcsot. Hagyományos rendszernél csak arra kell figyelni, hogy valóban le is zár a kocsi mikor távozol. Nem ám csak úgy váll fölött hátralősz és elsétálsz, aztán jól le volt blokkolva a jel és nyitva marad az ajtó.
[ Szerkesztve ]