Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz atomeec #53 üzenetére

    A játéknak nem az AFR direkt támogatásával van gondja, ahogy a hír is írja, hanem az adatmásolásokkal. Az a 20% az jól hangzik, de gyakorlatilag arra elég, hogy az egykártyás 40 fps helyett a CF mondjuk 45-50 közötti legyen. Ez a gond. Ez messze van a megszokott skálázódástól. Hasonlót az NV is fel tudna mutatni, de ez kevés. Persze lehet ezt is támogatásnak venni, de nem +20-30%-ért építesz CF-et vagy SLI-t.

  • Meteorhead

    aktív tag

    válasz atomeec #16 üzenetére

    Az az "igen nagy számú játékos rakja a pénzét több kártyás rendszerekbe" az nyílván arra a 8%-ra vonatkozik, aki tényleg azt csinálja. De legyünk nagyvonalúak, legyen 15%. A probléma az, hogy vannak a gamerek (15%), és a casual gamerek (85%). És a 15% 15%-a már nem túl sok. Azokra tényleg nem éri meg nagyon optimalizálni. Én megértem, hogy miért akarnak Intel IGP-re gyúrni, meg az egyre inkább "compute" jellegű motorokkal sincs semmi bajom (sőt, azoké a jövő).

    Igazából személy szerint én örülök az ilyen moroknak, amik igenis előremutatóak, és kigyilkolják az olyan technológiákat, mint az AFR. Ha megírnák az engine-t úgy, hogy működjön rendesen SLI és CrossFire-rel (esetleg dupla annyi munkával), akkor semmi kényszer nem lenne a gyártókon, hogy változtassanak a technikán, ami igenis idejemúlt. Az AFR technika egy nagyon merev technológia, ami nagyon kevés teret ad a programozónak és nagyon nincs helye kreativitásnak mellette. A kétkártyás rendszereknek csak úgy lehet jövője, ha nagyobb szabadságot adnak a fejlesztőknek az erőforrások használatában.

Új hozzászólás Aktív témák