Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomcat78

    őstag

    válasz Alaaf Pi #20 üzenetére

    Ja, így értem. Félre értettelek :R
    Szerintem egyenlőre árúszállítás, munkavégzés címén járó autóknál nem lehetne minden esetben kitiltani a belsőégésűeket. Arról nem beszélve, hogy simán nincs minden járműre alternatíva. Vagy legalábbis tudtommal nincs. Futárszolgálatoknak pl szerintem életképes lehet, náluk azért jellemzően térfogat van inkább, mint súly. De még kisvállalkozóként is lehet kiröhögök egy ilyet, ha nem bír el normálisan egy raklap gipszkartont, vagy egy-két raklap szőnyeget.... És azért én napi szinten nem is hurcolok ilyesmit. De van az a közeg, ahol ez tényleg túl nagy kompromisszum egyenlőre. A többi mellett..... Nekem nagyobb szívfájdalmam még mindig a hatótáv kérdése. De az enyém elég speciális eset...
    Meg van ennek is a helye és a piaca. Kérdés, hogy ennyi kompromisszum mellett ér e ennyit. Azért itthon egy kvázi kis, családi vállalkozást szerintem elég nehéz volna meggyőzni, hogy hatalmas deal lenne egy ilyen, másfélszer annyiért, mint a "hagyományos" társai. És akkor a használt piacot nem is néztem. Ahol az ember effektíve munkaeszközt vásárol, ott erősen huszadrangú, hogy épp milyen kijelző meg IT rendszer van aplikálva egy autóba. A használt üzemanyag meg maximum ár szinten nem mindegy, mivel úgyis kifizetteti a megrendelővel az ember. Ellenben egy végszámlán, hogy x vagy x plusz 5 vagy 10ft a km díj..... városi környezetben, gyakorlatilag elenyésző. Azt, hogy ezeket a dolgokat hogyan lehetne jogilag megközelíteni..... Na arról viszont halovány, lila gőzöm nincs.

    "Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...

Új hozzászólás Aktív témák