Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • galocza

    aktív tag

    válasz madrac #310 üzenetére

    és ezzel a cinikus hozzászólásoddal mire kívántál utalni kis barátom?
    hogy hazudok? mert azt nem teszem, sem itt, sem való életben. nem fogom régi, igaz, a tiednél csak 2 hóval régebbi accom megítélését ilyesmivel rontani.
    tapasztalatom minden részletét tudom igazolni levelezésemmel.
    semmit nem tagadtam el: hogy én is tartottam tőlük, s elhatároztam, hogy akár +, akár mínusz lesz a garanciális ügy vége, megszólalok itt - főleg, mert régi ügyletek okán megy itt a nagy köpködés.
    látom redmid van, tán tőlük - tán nem, de úgy tűnik, elfogult lehetsz. hogy miért fáj, hogy a sok negatív mellé egy pozitív jelzés is érkezett- ez ügyben áskálódj tán saját lelkedben.
    ha meg zegi madrac vagy, érdeklődj utána, akibe belekötsz. pl matyinál, ő jótáll a szavamért.

  • galocza

    aktív tag

    válasz galocza #308 üzenetére

    ja, és az egyebek mellé egy nagy +pirospont: vagy kitisztították a szűrőt vhogy, vagy kicserélték, de én sokkal trágyábbal küldtem, mint ahogy kaptam.
    sajna nem jutott eszembe megnézni első próbaút előtt, de mielőtt elküldtem, reklamált szűrőcseréért, most meg nem (ez tűnt fel), és ránézésre is sokkal nettebb most.
    ez pedig akárhogy nézem, plusz gondosság, nem vártam el s nem is kértem.

  • galocza

    aktív tag

    halihó,

    megfogadtam, hogy akár rosszul, akár jól (arról is jó tudni) alakulnak a dolgok, megszólalok.
    egy robotporszívót terveztem venni, de a sok kritika miatt tartottam tőlük - viszont vonzott a 2 (előreutalás esetén még +fél) év garancia a standard 1-gyel szemben.
    olyan embernek, akinek mindene garidő után egy héttel megy tönkre, ez fontos szempont.
    a szállítással kapcsolatos esetleges problémát ravaszul ki is lőttem azzal, hogy akkor kattintottam, amikor volt saját, hazai raktárban (igaz, erre is vártam pár hetet 8) - így szállítási időkkel, késéssel, visszautalásos hercehurcákról nem is tudok nyilatkozni. idővonal majd a végén...
    ellenben tudok a garaciáról, s mivel ez a márkabolthoz képest (2+0,5 vs 1év) igencsak nagy előny, tán szintén érdekes lehet többeknek. sajna a kapott készülékben rázáskor vmi zörgött, plusz munka közben nyekegett (ékszíj?). ja, a csomag gyári, bontatlan volt nyilván.
    email, viszonylag gyors válasz, postára fel, itt volt kis gebasz (ki is küldte kérdéskör), és nagyon gyorsan vissza is kaptam, s most, 1 kör után minden rendben levőnek tűnik.

    idővonal (levelezésemből puskáztam ki):
    0513 rendelés
    0515 proforma szla, utalás
    0516 szállítás (ezt azóta sem értem, hogy lehetett ennyire gyors: 15-e ste utaltam, másnap reggel/de kaphatták csak meg a pénzt)
    0530 üzembe állítás (tesóm segítsége kellett a macerásabb dolgokhoz)
    0530/31-0601 fenti hibák észlelése, kíváncsiskodás fórumon, mi mennyire normális
    0610 hiba jelzése emilben
    0613 válasz
    0624 feladtam
    0626 megérkezett
    0628 vissza is kaptam!

    mint a fentiekből látható, tökörészés az én oldalamon történt, ők mindig elfogadhatóan gyorsak voltak, s javítás+visszaküldés ügyben kifejezetten villámgyorsak.

    összességében úgy tűnik, az 1-2 évvel ezelőtti átalakulás sokat javított rajtuk, s kár lenne csupán a 2 évvel ezelőtti teljesítmény alapján ítélni őket...

Új hozzászólás Aktív témák