Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • galocza

    aktív tag

    halihó,

    megfogadtam, hogy akár rosszul, akár jól (arról is jó tudni) alakulnak a dolgok, megszólalok.
    egy robotporszívót terveztem venni, de a sok kritika miatt tartottam tőlük - viszont vonzott a 2 (előreutalás esetén még +fél) év garancia a standard 1-gyel szemben.
    olyan embernek, akinek mindene garidő után egy héttel megy tönkre, ez fontos szempont.
    a szállítással kapcsolatos esetleges problémát ravaszul ki is lőttem azzal, hogy akkor kattintottam, amikor volt saját, hazai raktárban (igaz, erre is vártam pár hetet 8) - így szállítási időkkel, késéssel, visszautalásos hercehurcákról nem is tudok nyilatkozni. idővonal majd a végén...
    ellenben tudok a garaciáról, s mivel ez a márkabolthoz képest (2+0,5 vs 1év) igencsak nagy előny, tán szintén érdekes lehet többeknek. sajna a kapott készülékben rázáskor vmi zörgött, plusz munka közben nyekegett (ékszíj?). ja, a csomag gyári, bontatlan volt nyilván.
    email, viszonylag gyors válasz, postára fel, itt volt kis gebasz (ki is küldte kérdéskör), és nagyon gyorsan vissza is kaptam, s most, 1 kör után minden rendben levőnek tűnik.

    idővonal (levelezésemből puskáztam ki):
    0513 rendelés
    0515 proforma szla, utalás
    0516 szállítás (ezt azóta sem értem, hogy lehetett ennyire gyors: 15-e ste utaltam, másnap reggel/de kaphatták csak meg a pénzt)
    0530 üzembe állítás (tesóm segítsége kellett a macerásabb dolgokhoz)
    0530/31-0601 fenti hibák észlelése, kíváncsiskodás fórumon, mi mennyire normális
    0610 hiba jelzése emilben
    0613 válasz
    0624 feladtam
    0626 megérkezett
    0628 vissza is kaptam!

    mint a fentiekből látható, tökörészés az én oldalamon történt, ők mindig elfogadhatóan gyorsak voltak, s javítás+visszaküldés ügyben kifejezetten villámgyorsak.

    összességében úgy tűnik, az 1-2 évvel ezelőtti átalakulás sokat javított rajtuk, s kár lenne csupán a 2 évvel ezelőtti teljesítmény alapján ítélni őket...

Új hozzászólás Aktív témák