Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • quailstorm

    félisten

    válasz mazsi1911 #13 üzenetére

    A Tegra 3 igenis ki van használva, mégpedig azért mert az asztali GPU-k hoz hasonló pipeline készíti a képet. Nem igényel tanulást mint a PowerVR.
    Ennek a konzolnak viszont az android a gátja. Minél erősebb a hardver, annál messzebb van az elért teljesítmény az elméleti maximumtól. Ez egy baromság, egy pocsékolás. Ha egy évig annyit dolgoznának a szoftveren mint általában a hardvereken, akkor a dalvik nyugdíjba mehetne, és max opcionális lenne mint symbianon a J2ME, vagy Maemon a JRE. Hogy a kezdő fejlesztőknek legyen miben dolgozni. De a java abszolút nem erre való, főleg úgy hogy gyakorlatilag az összes hátránya maradt csak meg, a kompatibilitási gondok azok nem oldódtak meg. Pedig az volt a cél... Aki meg használt droidot az tudja hogy az se garancia arra hogy a játék elfut hogyha megveszed. GPU-nként lehet vadászgatni. Cserébe a teljesítmény pocsék...
    NDK-ban ha írnak valamit az azért jobban sikerül (GTA3, GTA VC, Max Payne, Unreal motoros játékok).
    Viszont a GeForce ULP az android ellenére is konzolszintű grafikát tud adni, egy hatodik generációs konzolét.
    A felületről meg annyit hogy 5 inchen nyugodtan csökkenthető a droid PPI-je, így a felület mérete, tehát az elfordított mobil HOLO könnyen cserélhető a táblagépes verzióra. Azzal meg semmi gond.
    (#10) Duliee: keretszoftverrel előny is kovácsolható belőle, lásd a nintendo 3 dual screen rendszere: DS, 3DS, Wii U

Új hozzászólás Aktív témák