- One mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Netfone
- Légies iPhone halvány színei
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A motion blur minden API-val ugyanúgy működik. Egyszer kiszámolja az objektumot, és azt lemásolja párszor. A DX11-nek ezzel az a gondja, hogy hiába nem kell újra számolnia az objektumot, akkor is a rajzolási parancsot ki kell adni. A low-level API-k esetén ez a parancs 10 órajel, míg DX11-ben 5 millió órajel. Ezzel senki sem tud mit csinálni. Ugyanabban a feladatban, ugyanabban az algoritmusban számít, hogy a DX11-nek a többletterhelése sokkal nagyobb. Pontosan ez az oka annak, amiért 2013 óta négy low-level API-ra vonatkozó bejelentés történt. Rájött az iparág arra, hogy ez probléma.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
"vagy mikor beszél félre"
Velős beszólás. De mind tudjuk, hogy te sokkal többet letettél már az asztalra, mint Dan Baker. Ő csak a LORE és a Nitrous motort írta, illetve a DirectX 10-hez a HLSL nyelvet adta a piacnak. Te pedig olyan dolgokat mutattál a világnak mint a ..., a ... és a ...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Részfeladatokat újra kell számolni, de szerencsére az árnyalás már nem háromszögeken zajlik, ami önmagában jelentős előrelépés.
A DX11-nek ez a legnagyobb hibája. A magas többletterhelés megakadályozza, hogy animációs filmekben elterjedt technikákat építsünk be a játékokba valós időbe. De ez nem újdonság, lassan másfél éve erről beszélnek az érintettek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sose mondtad el miért.
Az Oxide semmiféle speciális motion blurt nem talált fel. A technikájuk annyiból áll, hogy lemásolták azt a motion blurt, amit a Pixar animációs filmjeiben láthatsz.
De egyébként sosem titkolták, hogy a Nitrous részben a Pixar animációs filmek technikájának valós idejű verzióiból él. Már csak azért is, mert a Renderman is Reyes.
Már a kezdeteknél is úgy tervezték, hogy a Rendermant fogják valamilyen formában valós idejű motorba ültetni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Leírtam már miért. Ennek a motornak a futószalagja Reyes variáns. Az API szintjén gyakorlatilag szoftver render. A profilozók úgy születnek, hogy feltételezik, hogy a fejlesztők használnak bizonyos függvényeket az API-ból. De ha az ominózus függvényt nem használják, akkor nem írnak ki semmit, mert nem tudják mérni.
Elmondta mivel trükköznek, ha van egy árnyalt objektumod, akkor azt akárhányszor kirajzolhatod ezzel a leképzővel anélkül, hogy az extraként leterhelné a GPU-t.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A háromszögek száma nem értelmezhető a Nitrousban, mert a motor nem háromszögeket árnyal, hanem különálló mintapontokat. Maximum az értelmezhető, hogy az egyes objektumok hány háromszögből állnak. A kisebb járművek százezerből, míg a nagyobbak félmillióból. Ha ezeket összeadod, akkor kaphatsz egy megközelítő értéket, de a motor annyira eltérően működik, hogy ezt nem lehet összehasonlítani a mai motorok értékeivel. Már csak azért sem, mert maga a Nitrous nem számol ki mindent, hanem a kiszámolt objektummintákat másolja. Tehát lehet, hogy a képen nyersen van 100 millió háromszög, de ebből a valós számolás csupán alig 10 millió, ez is árnyalás nélkül. Ezért van a piac elájulva ettől a motortól.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyrészt a grafika nem közepes. Kb. tizedakkora jelenetkomplexitással dolgozik ma egy játék. És ez a legkisebb pályájuk volt.
Pedig az a lényeg. A futószalagjuk nem hagyományos, hanem egy Reyes származék. [link] - ez teszi lehetővé a sokszoros komplexitást.Nem szükséges neki egyébként top processzor. Az i7-5960X+R9 290X-szel azt akarták demonstrálni, hogy skálázódik a rendszerük akár 16 szálra is, elméletben 64 a maximum. Emellett ki volt állítva még az AotS az AMD-nél is egy FX-8350+Dual R9 290X és egy A10-7850K+R9 285-ön is. Mindkettőn akadástól mentesen futott 4K-ban.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Firaxis!=Oxide
Másrészt az Oxide Games által demózott program komplexitása messze lekörözi a többi játékét. Sokszor több részecske van benne, és minden lövedék egy fényforrás is egyben. Nem csak pixelfény, hanem shadow casting fényforrás, amiből nekik volt a képen úgy cirka 500. A Frostbite 3 az egyetlen játék, amely 8-at használ ilyen fényforrásból, és ez a max, ameddig eljutottunk. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a fejlesztőktől függ. Annyi szükséges, hogy megmondják a drivernek, hogy hol van a VRAM-on belül a képkockapuffer.
Nem tudom, hogy a WDDM 2.0 legacy módja mennyit mindent ment át a WDDM korábbi verzióiból. Azt tudom, hogy a Microsoft nem néz túl jó szemmel ezekre a szoftveres átkapcsolásokra. Mindig csak a nyűg volt velük, és a jövőben sem várnak mást. Azt javasolják a gyártóknak, hogy vagy felejtsék el a dedikált GPU-t, vagy multiplexerrel kössék be.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az új OpenGL a Vulkan. Ennél újabb nem lesz. A Vulkan API-t és az aktuális OpenGL-t fogja továbbfejleszteni a Khronos. Egymás mellett párhuzamosan történik majd ez.
A CIG GDC-n azt mondta, hogy a DX11 mellett támogatni szeretnék a DirectX 12-t, a Mantle-t és a Vulkan API-t is. Tehát alapvetően lesz választás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- VR topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC V2 12GB GDDR6X 192bit
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI Gaming X Trio 3060
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest