- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
válasz
Malibutomi #167 üzenetére
Rosszul látod te is.
Ahogy tanult kollégám, Boborján mondaná: "Pedig de!"Az egész low level api egy "liberális ármányság", "Abu kottájából játszanak".
A fél világ hülye és csak 1-2 helikopter van itt.De ha jönne legalább egy érv, mérés, valami. Mert Mantle mérések már vannak, 1-2 adat is. De ezzel szemben csak a "szerintem max 20%-kal több háromszög" meg "ránézésre semmi extra" ill. "úúúdemegfőneakártya" tudományos érveket hallottuk.
Köszönjük meg! -
sb
veterán
Most mit is akarsz mondani? Eddig fröcsögtél csak.
Légyszi írd már le a gondolatod értelmesen.Az, hogy valami megsül/throttlingol 90%-os kihajtásnál - vagy bármi, amit képzelsz - még egyébként sem jelenti azt, hogy egy program ne tudná 90%-on meghajtani. Rohadtul nincs köze a kettőnek egymáshoz.
-
sb
veterán
Mert láttál már ennyi ojjektumot? Meg külön árnyalt cuccot?
Nem.Te most azzal jössz, hogy a Super Mario is van ilyen szép. Lehet, de nem ez volt a kérdés.
Jelen példákban, programokba is többször annyi számítás kell, mint amivel eddig találkoztál. Hogy ez most látványban nem feltétlen a te ízlésed és nem esel hanyatt az egy dolog. Én se.Egyébként meg pár mai játék sem fut rendesen erős cpu-val multiban. Bár engem nem érint, de ott kimutatható jelentős sebességkülönbség tuninggal is.Szinte mindegy milyen gyors a proci, akkor is.
És azok kevésbé komplex játékok.Meg megfordíthatod akár a dolgot: kisebb cpu is elég.
Ezt most találtam.
Ajánlom az 1.8GHz-re visszafogott 290X eredményt DX11 vs Mantle. (Az NV mondjuk jobban megy, de közel sem olyan jól) -
sb
veterán
Láttam mit írsz, de hülyeség.
Szerinted most a gpu számítástól lassú a DX11? Kihasználatlan gpu-val és cpu overheaddel?Vagy akkor mi a rákért beszélsz a gpu számításokról? Mert semmi köze a témához?
A példádra:
Bonyolult scene = sok rajzolási parancs.
1. Ez ma úgy fut, hogy a cpu (akárhány magod) 100%-ra terhelve fut, a gpu meg mondjuk 40%-ra terhelve.
2. Új apival meg a cpu mondjuk 20-30%, a gpu pedig így fentebb mehet a 40%-ról mondjuk 90%-ra. Az első esetben nem tudott fentebb menni, mert visszafogta a cpu.Tehát gyorsabb lesz a jelenet jóval, mert a gpu sokkal többet tud számolni.
Ennyi a lényeg. Ez van a tesztekben is. -
sb
veterán
Nem értetted az iróniát.
Épp azt akartam sugallni én is, hogy az új api-k nem azért jönnek, mert 1-2 hülye kitalálta és nyomja, hogy ez a jövő.
Hanem mert tényleg egy komplett (na jó, fél) iparág erre mozdul. Csak lassan.Sokan itt úgy állítják be, hogy a low level api egy kitalált, nemlétező baromság amit Abu nyom, mert az AMD is efelé fejleszt, de soha nem lesz belőle semmi. Azért nem a csík tolja a repülőt...
-
sb
veterán
Ez van.
100000000 rajzolás az látszik rajta. Más kérdés, hogy engem sem hat meg a sok kis lézercsík a távolban meg rengeteg kis törmelékdarab.Szóval a játék maga engem sem fog meg, de ez az első fecske. A technológiát attól még látom mögötte.
Nézd te is azt... és várd a következő, hasonló technológiájú, de más játékot.
Értelmes, nagy egységszámű stratégiai játék pl. az utóbbi 10 évben nem jött ki. (Ami normálisan fut is) -
sb
veterán
Szerintem igen.
Köztük Abu a főgóré.
Nézd meg mit ki nem hozott a hülyeségeiből.
Kitalálta ezt a f*sságot, hogy low level API, Mantle/SX12/Vulkan és úgy besz*patta az egész világot, hogy most ez lesz a jövő.Gondoltad volna? Az utóbbi 8-10 évben csak DX volt (meg OpenGL, de arra alig írnak bármit), gondolni sem mertünk hasonlókra. Most meg létezik már 3db új API. Mindez Abu és a ph ármánykodása miatt!!!!
Írtad, hogy azonos számítás mellett azonos végeredmény és futássebesség lesz és nem érted mitől gyorsul egy régi vga új api-val.
Elárulom a titkot: az overhead (cpu-n) az is számítási feladat. Csak felesleges. Azér' overhead a neve.
Na abból kevesebb lesz. Szóval nem igaz, hogy ugyanannyi számítás marad. Ugyanannyi hasznos számítás marad, de kevesebb haszontalan. (ill. ha bizonyos overhead számítások maradnak is,a többszálúsítás miatt is jobb lesz. Ott meg a szűk keresztmetszet szűnik meg egy szálon, de ez már egy másik fogalom, majd máskor térünk ki rá.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bluetooth hangszórók
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- Elemlámpa, zseblámpa
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gitáros topic
- Diablo IV
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- sziku69: Szólánc.
- Hamarosan rézhiánytól szenvedhet az egész chipgyártás
- További aktív témák...
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Asus E510M 128GB SSD, 4GB RAM, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest