Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz mrlt #4 üzenetére

    köszönjük :R neked meg sok sikert a rendberakáshoz... a golf is kb olyan idős lehet, mint az astra: jók szerintem ezek a 15-20éves német gépek és, ha nincs pénz 10 évnél fiatalabb autóra, rendben lehet ezeket tartani aránylag kevés pénzből (az ilyen nagyobb felújításokat leszámítva) és megbízhatóan szolgálnak ...nem is tervezünk egyelőre túladni rajta, amíg nem kezdenek előjönni komolyabb problémái: motorilag szerencsére rendben van...

  • mephi666

    nagyúr

    válasz mrlt #2 üzenetére

    köszönjük :K próbálom összeszedni, de úgy 60-80ezer volt az anyag meg 80 a munkadíj... (nem tudom, hogy máshol ez mennyi lett volna...) ...a 2db küszöb 6500 volt, kézifékbovden 6000 körül, a festék (k2-es akril, gyorskötővel, vagy mi) literje 16-18ezer (ebből fél liter bőven elég volt ezekre a részekre, úgy hogy duplán fújtuk), ráment alulról 3.5doboz alvázvédő, amiből 2ezer körül van egy flakon, ecsetgittből egy bödön 5000huf, meg fogyott a vágókorong, 0.6-os co drót, fúrófejek, nitrohígító, észterhígító, üregvédő, hőálló festék kipufogóra, oxigén+disszu... az üzemanyagbetöltő párezer körül volt, "új" ajtó a betöltőhöz bontóból 2000 körül... gsi légterelő szintén bontóból 4000huf (classic-ét akarták 3000-ért adni és az még nem is volt leszerelve, így hoztuk el a gsi-t) ...kellett még fólia, maszkolószalag meg még jópár apróság is, ami már eszembe se jut :) nem volt ez kevés, de talán egy ideig nem kell nagyon költeni a gépre

    kellene még azért egy garnitúra 14es felni egy pár jó téligumival előre, aztán a mostani első gumik mehetnének hátra (azok is kibírnak még jópár évet) ...meg jó lenne egy pár classic visszapillantó, mert néztem, hogy abból sokkal jobban be lehet látni a mögöttes forgalmat :) ja meg a csomagtartó teleszkópjait is ki kellene cserélni (ezek apróságok, amiket én is meg tudok oldani egyedül)

Új hozzászólás Aktív témák