Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Matada2.3

    veterán

    válasz Graphics #16 üzenetére

    Végigolvastam a hozzászólásokat és csak a véleményemet akarom kifejteni.

    4 db-os palettával életképesek lennének a piacon szerinted?

    Pontosan, egy jó pozicionált 4 darabos termékpaletta döntene elég sok 10-15 készülékből álló tervet. Szerintem még mindig az egyik legjobban kitalált kombináció volt az első és második generációs E G X. Mindent lefedtek, relatíve jó árban voltak külföldön és a Motorola (a Google alatt) eléggé több volt mint egy mesterségesen életben tartott hulla, akármennyire is tudjuk, hogy csak a szabadalmak kellettek a mamutcégnek.

    A másik: Mi van akkor, ha fejlesztés alatt álló Lenovo mobilok kaptak Moto nevet... Mert mondjuk húzónévnek érzik ezt... Ezzel van baj? Szerintem nincs.

    Bele se merek gondolni, igen is baj, ha origi Lenovo készülékekre húzzák rá a Moto' jelet és nevet. Európában az emberek (és minden tudásom szerint az Államokban is) márkafüggőek, Ázsiában nem a márka, nem a név, hanem a benchmark és a minél erősebb készülék ami eladja magát. Szóval nagy baj, ha ezt meglépnék (és az M alapján lehet megfogják).

    Ám nem mi fogunk dönteni, bírok pár Lenovo készülékeket is, a cikkhez pedig:

    Szerintem se jó az Amerikai divízió leépítése, viszont logikus, és a többi hozzászólásból kiderült, hogy igazán nem is affektálja a vásárlókat, hisz csak "kockák" mint mi értesülünk erről, és jegyezzük meg.

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Graphics #16 üzenetére

    Igazából bajnak tartom, hogy olyan sok modelljük van. A Samsungnak ment, amíg felkapaszkodtak ranglétrán, mert mindenhol őket láttad, de igazából gazdaságtalan szerintem ezt fenntartani, veszítettek is rendesen részesedést. Az átlag ember nem lát sokkal tovább az orránál, meglát valamit, azt hiszi, hogy élete üzletét csinálja, mert ez biztos jó, sokkal jobb, mint amit a többiek vettek, és aztán rájön, hogy nem, de inkább megy ebben a végtelen ciklusban, mint hogy rászánná a kis időt, és utánaolvasna, hogy mire érdemes pénzt költeni.

    Amíg olyan elképesztő ütemben fejlődött a mobilos piac, hogy évente szinte duplázódott a teljesítmény, jöttek új funkciók, addig még elment a dolog, de manapság már egyre nehezebb újdonságot mutatni. Évente szinte ugyanazt veszi meg az ember, az utóbbi pár telefonomnál volt erősen oda-vissza lépkedés teljesítményben, méretben, de igazából minddel pontosan ugyanazt tudtam csinálni már vagy 2 éve legalább. Ezért népszerűek a kínai cuccok, mert ha nem tud többet, legalább olcsó legyen.

    Szóval a sok lemming miatt persze egyelőre jobb az, ha minél több modelljük van. De azért ha megnézed az n+1 Galaxy, meg Xperia topikjában elég sokan vannak, akik szerint jobb lenne kicsit átláthatóbb termékekkel előjönni.
    Én örülnék neki, ha lenne mondjuk egy alsó kategória, egy normális közép és egy flagship, és mondjuk az első kettőből lenne kis és nagy méret. Aztán mehetne gyártónként más design (ez sem divat már manapság sajnos, csak másolják a legnépszerűbbet), meg hasonlók. Meg inkább lenne még 4-5 színvariáció a mostani marha népszerű rózsaszín-arany helyett/mellett, mint hogy még egy másik modell, ami kb ugyanazt tudja, csak kicsit ebből kevesebbet, abból többet tettek bele.

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Graphics #11 üzenetére

    Moto Z, Z Force, Z Play, G4, G4 Plus, G4 Play, E3, E3 Power, új X-et nem találom most hirtelen, de olyanról is volt szó, meg ott a bejelentésre váró M széria, vélhetően két modellel legalább. Ez eddig 10+ modell. Szerintem nem vagyunk messze a 15-től, és még elő sem kellett venni a verizonos változatokat.

  • RaveForce

    veterán

    válasz Graphics #3 üzenetére

    értem én mit mondasz, de az az igazság, hogy a google malma alatt is messze szebben ragyogott a motorola(ja bocs már azt is kispórólták..moto), mint most. és nem, én spec régen rühelltem a motot, nagyon sokáig, kb az android óta találta magára, és azóta kedvelem, de mondok jobbat, amikor a lenovo bejött az okosteló érába, nagyon bírtam őket, promótáltam is úgymond eladásoknál, aztán azt láttam, h kvára lelépi őket mindenki, mintha vmi félholt zombi irányítaná a lenovo mobilüzletágát, és akkor ezek veszik meg a motorolát, na ott már szinte előre látható volt ez... elég csak a thinkpadre gondolni... :U :(

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Graphics #3 üzenetére

    Azért vették meg a Motorolát, hogy a nyugati piacon kicsit jobban menjenek, főleg az amcsiknál. Na most ilyen lépésekkel nem igazán lopják be magukat a vevők szívébe. A végén lesz egy hatalmas kiadásuk, ami igazából nem hoz maradandó változás a piaci részesedésben, és nézhetnek, hogy mi éri meg jobban.
    Arról nem is beszélve, hogy az utóbbi időben fantáziadús, és korrekt Motorola termékvonalat átalakítják kaotikus és átlag kínai Lenovová, hát sokan nem nyernek vele, talán csak pár cégvezető, akik még egyelőre fel tudják venni a bónuszokat ezután.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés