Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fiery

    veterán

    válasz joysefke #176 üzenetére

    1) Szerintem igen, de erre nincs bizonyitekom. A Skylake bejelentesekor (szeptember kornyeken) mar okosabbak leszunk ezugyben is.

    2) Erre a "H"-s procik jelentik a megoldast. Velhetoen elobb-utobb minden nagyteljesitmenyu IGP-s prociba bekerul majd szeriatartozekkent az eDRAM, ami ugye 128 MB-nyi L4 cache-kent is hasznalhato. Bar, vannak pletykak arra vonatkozoan, hogy a Skylake-tol kezdve az eDRAM mar nem lesz hasznalhato L4 cache-kent, ugyhogy majd meglatjuk...

    3) Nem hinnem, hogy ez az Intelnel fokuszban lenne. Ha nem fontos az iGPU, akkor vegyel HEDT-t, ok igy gondolkoznak.

    4) Lehet, hogy nem fogod elhinni, de az Intel nem tud mit kezdeni a tranzisztorokkal :) Nincs jobb otlete, mint az IGP-be betolni oket. "Tul jo" gyartastechnologiajuk van, bepakolhatnak par milliard plusz tranyot, de semmi ertelme azt a CPU reszbe rakni a mainstream szegmensben, hiszen mar egy ideje kikristalyosodott, hogy 4 mag / 8 szalnal tobbet ugysem tudnak a juzerek kihasznalni a legtobb szoftverrel/jatekkal. Es ezt az egeszet, azaz hogy az Intel nem tud mit kezdeni a sok-sok potencialisan felhasznalhato tranyoval nem mas vazolta fel nekem, mint az AMD egyik embere. Vicces az elet :)

  • sayinpety

    tag

    válasz joysefke #176 üzenetére

    Nem szukseges tobb CPU ero. Egy prev-gen D3D11 engineben egy olcso negymagos CPU teljesitmeny 30 szazalekat hasznaljuk. D3D12/Vulkan APIval elerjuk a maradekot. Evekbe telik mire kihasznaljuk. Nem kell erosebb CPU!
    Sokkal jobb a nagy iGPU. D3D12/Vulkan lehetove teszi kihasznalasat. WDDM2vel sokkal hatekonyabban tudunk optimalizalni es munkat futtatni az iGPUval. En tamogatom az unlinked GPUt D3D12vel. Nem arulom el mire, am plus 20 szazalekot jelent BWK iGPU feldolgozasa. Plus mag nem hozna ennyit. Plus cache sem. Tervezek tovabbi munkat atadni iGPUnak. Meg tobbet fog erni.
    Ne gondolj ra iGPUkent. Koprocessor lesz.

Új hozzászólás Aktív témák