- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mad823
őstag
válasz Hieronymus #34 üzenetére
Nem értem ezt a nagy SUV ellenességet. Azért magas építésű, mert a padlólemez 10-15 centivel vastagabb az akksik miatt. Hogy ne ülj hülyén, muszáj magasabbra húzni a tetejét. Terepjárásról soha senki nem beszélt, a rugóút is átlagos.
Légellenállás szempontjából meg tök mindegy a városban. -
mjani1172
addikt
válasz Hieronymus #46 üzenetére
Aha. Az átrozsdásodási gari kb semmire nem érvényesíthető, egy igazi átverés.
Mint ahogy már megígérték 100x.
És a sok rx-7 után szintén megígérték, hogy tartóssá teszik a wankel-t.,így született az rx-8.
Engem egyébként nem zavar, általában új autót veszek és 4 éves korban eladom, de attól még az autók között élek, és meglepően kilóg a sorból a Mazda.[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
válasz Hieronymus #75 üzenetére
Máshol szennyez ami nem is baj. Inkább szennyezzünk ott ahol nincs vagy nagyon alacsony a a népsűrőség mint hogy az unokáink tüdőjébe menjen. Lásd város.
Még az is nagy különbség hogy a hagyományos belső égésű motort képtelenek fejleszteni, hiába öltek bele kitudja mennyit pénzt. A villanymotorban és az akkumulátorokban pedig óriási a potenciál. Ja és a villanyautó tölthető megújuló energiából, a benzines autó meg soha. És az akkumulátor 90%+ ban újrahasznosítható. Az hogy ez 95 vagy 99 azon nem veszünk össze. Tehát nem veszélyes hulladék. Legalábbis nem abban az értelemben.Valóban a fogyasztási érték egy iránymutató, csak ezt mond azoknak akik ez alapján számolnak tanulmányt. Meg azoknak mond akik még el is hiszik ezeket..
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Hieronymus #78 üzenetére
Aha. Olyan jól hangzik papíron. És ez mikor fog megvalósulni? 10-20-30 év? Ja hogy kb soha?
Ennyire erővel maradjon a benzin, mert majd pár ezer év múlva levegővel fog menni..„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
tomcat78
őstag
válasz Hieronymus #85 üzenetére
Azért némiképp árnyalja a képet, hogy pl a Toyota kivezeti teljesen a dieseleket az új autók között tudtommal. Csak benzines és hybrid lesz. Alapvetően amúgy igazad van. De aki használtan vesz sok kilométerrel common rail rendszerű autót, meg is érdemli a sorsát.... Arról nem beszélve, hogy városba pont nem alternatíva a diesel. Tény, hogy a korszerű olajkályhák nagyságrendekkel jobbak, de cseszheted, ha mellette nem túl hálásak pl a dugóban ácsorgásért. Ha már valami párhuzam az elektromosokkal kell.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!