Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RandomName

    aktív tag

    válasz Somatom #9 üzenetére

    Van olyan, de az inkább importőri/gyártói akció, akkor a bekerülési költsége is alacsonyabb a boltnak.
    Inkább az a trend az utóbbi pár évben, hogy a gyártók a megjelenési költséget áthárítják a vásárlókra.
    Tehát itt olyanokra gondolok, hogy a Samsung/Apple event-ek rendezési költsége, a gyártói nyereményjátékok, óriásplakátok, tv/rádió reklámokat, műsorszponzorációt az adott flagship első vásárlói fizetik meg, esetleg még kapnak mellé valami extra tartozékot.
    Pl itt egy Note20 árgrafikon, amin látszik mire gondolok. Ok, persze ezt árnyalja a beragadt készlet, forint árfolyam, stb....
    De manapság hamarabb látok hatalmas kezdőár után 10-30%-os áresést 1-10 hónapos ciklus alatt...

    "A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

  • RandomName

    aktív tag

    válasz Chaser #23 üzenetére

    Erről szól alapban a vis major.
    Itt megállná helyét, mert mert a termék már az országban lehetett, de a nagyker ült rá, mert kevesebbet bukott a szerződésszegésen, mint amit nyert a magasabb árfolyamon egy hiánypiacon.
    De igen, máskor nem mindig állta meg a helyét a hozzáállás.
    Reggel nyitáskor szoktam lenni Lidl előtt, napi reggeliért. Vannak olyan akciós napok, hogy rohadt sok ember szalad szó szerint rá az akciós termékekre. Amik azután a hirdetőportálokon kötnek ki. Van aki kifejezetten erre alapított egyéni vállalkozást.

    [ Szerkesztve ]

    "A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

Új hozzászólás Aktív témák