Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RandomName

    aktív tag

    válasz Somatom #9 üzenetére

    Van olyan, de az inkább importőri/gyártói akció, akkor a bekerülési költsége is alacsonyabb a boltnak.
    Inkább az a trend az utóbbi pár évben, hogy a gyártók a megjelenési költséget áthárítják a vásárlókra.
    Tehát itt olyanokra gondolok, hogy a Samsung/Apple event-ek rendezési költsége, a gyártói nyereményjátékok, óriásplakátok, tv/rádió reklámokat, műsorszponzorációt az adott flagship első vásárlói fizetik meg, esetleg még kapnak mellé valami extra tartozékot.
    Pl itt egy Note20 árgrafikon, amin látszik mire gondolok. Ok, persze ezt árnyalja a beragadt készlet, forint árfolyam, stb....
    De manapság hamarabb látok hatalmas kezdőár után 10-30%-os áresést 1-10 hónapos ciklus alatt...

    "A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

Új hozzászólás Aktív témák