Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #74018560 #16 üzenetére

    Nincs. Eleve nem gyorsulást raktak bele, hanem egy másik bekötési modellre vonatkozó implementációt, ami részben emulációt tartalmaz. Ettől gyorsulást ne várj, inkább lassulás lehet, de mivel ma még szinte mindegyik DX12-es játék motorja részben régi struktúrát használ, így egy ilyen változás nem jár kifelé látható sebességvesztéssel. Maximum a fejlesztők tudják házon belül lemérni, hogy mennyit bukik az emulációval a rendszer, valószínűleg nem sokat, de biztos, hogy bukik. Viszont kifelé egy érkező, bindless bekötést használó programban eleve a mostani implementáció eredményét fogod alapnak tekinteni.

    Van persze. Ugyanannyi az értelme, mint a többi hardveren. Az más kérdés, hogy nem mindig gyorsít.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #74018560 #14 üzenetére

    Senki sem mondta, hogy gyorsabb lesz. Eleve az emulációra való átállás inkább a lassulás irányába fogja elvinni a meghajtót, de az RoTR-ben biztosan nem, mert eleve egy wrappelt program, ahogy sok más DX12-es kód is az.

    VXAO valószínűleg sosem lesz DX12 alatt, mert az RoTR még egy régi DRM-et használ a GameWorksre, amivel az új kód nem kompatibilis. Egy rakás dolgot át kellene írni a motorban, hogy az effekt egyáltalán beépíthető legyen. A másik megoldás, ha odaadják a VXAO forráskódját, és akkor egy héten belül hozhatnának rá egy frissítést, mert ahhoz nem kell a DRM, viszont az NV nem adja oda és kész. Most ezzel nehezen tud mit kezdeni a fejlesztő. Az biztos, hogy nem fogják komolyan átírni a programot csak a GameWorks DRM miatt.

Új hozzászólás Aktív témák