Új hozzászólás Aktív témák
-
Jarod1
veterán
Ha van hiba az emberi.....
a kapkodás mindig hibához vezet... -
#89309696
törölt tag
Gyön-nn-györön-gyöngyön-nn-györöngyögyön-gyönnn.
-
szazbolha
addikt
Nahát... mennyi itt az öreg ember.
Mivel nekem wartburgom volt, csak annyit sztorizok, hogy Bp-Debrecent oda vissza megjártam egy lány miatt. Ahol lehetett 130-140-el üveghangon. Mielőtt hazaértem kb. 500m-rel a házunktól kiesett a jobb első. Baj nem történt, egy piros lámpától indultam. Mehettem vagy 10-el. Hiszem hogy a szerencse velem volt aznap. -
Eastman
addikt
Igen, igen, veszedelmes egy szerkezet.
-
Eastman
addikt
Jó, én csak annyit mondtam Lukásznak, a "versenymérnökömnek", hogy; légyszi' úgy állítsd be a karbit, hogy menjen az autó.
Ment. A maga módján.
A kedvenc Trabim egyébként ellopták. Ma is látom, hogy a rendőrség villogva-szirénázva nagy erőkkel keresi. Rohannak minden irányba azért, hogy visszahozzák.
-
Somatom
veterán
válasz
Kisgépkezelő #73 üzenetére
Minek borogatták volna vissza? Az történetesen egy nagypolski volt, de a tüzcsap kiflibe hajtotta. Egyenesen vitték a bontóba.
-
bambano
titán
ha nem tudta, hogy merre kell fújni...
apám fiatal korában kézlilabdázott (úgy hatvan éve)
volt olyan, hogy a meccs vége felé már látszott, hogy idegenben nagy ruhát adnak a hazaiaknak, és ez borzolta a helyi béközép idegeit.
meccs vége előtt pár percel odaállt a buszuk a pálya mellé nyitott ajtókkal, járó motorral, és amikor lefújta a bíró a meccset, akkor futás a buszba, padlógáz, mint egy mostani katasztrófafilmben, amikor nyomja a főhős a gázpedált, mögötte meg nyílik szét a föld -
mephi666
nagyúr
felénk megyei meccsen a bíró polskiját rakták be 25+ éve 2 fa közé
úgy, hogy elől-hátul 1-1 fa
ui: ja meg ami gyakori jelenség volt: ha valaki biciklivel ment a kocsmába és nem zárta le, gyakran közeli fákon kellett utána keresgélnie, mert ez volt felénk a magányosan várakozó biciklik szokása
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ha már úgyis odaért viszaborogathatták volna a kollégákkal kalákában is. Egyszer fater tette tetőre a Trabit. Jól jött, hogy csak 600kg, mert egyrészt nem nyomta meg nagyon a tetőt a súly, másrészt simán visszadöntöttük ketten, pedig még talán középiskolás se voltam akkor és ő sem volt sosem átlagon felüli fizikumú.
De ő is olyan, hogy nem tanul sosem a saját hülyeségéből. Már három kocsinál jár, de egy negyediket - amiben akkor ráadásul én is benne ültem - is csak az mentett meg, hogy akkora volt a hótorlasz az út szélén, hogy csak simán elmerült benne az autó. Valahol a bükkben voltunk, ott azért nem sok 'bukótér" van. Ha egy mondatban kéne összefoglalnom a vezetési stílusát, azt mondanám, hogy: "Esélyt ad a balszerencsének". -
bambano
titán
"Trabant az legyorsult minden akkoriban elérhető autót.": a kétüteművel kapcsolatban nem volt ilyen tapasztalatom. a négyüteművel igen
más: a történet egyetemi napokon esett meg, amikor a fiatalság jellemzően nem szomjas már. volt egy hölgy évfolyamtársunk, akiknek olyan jól ment, hogy kispókkal járt egyetemre. na ezt a kispókot a "rajongók" az egyetemi napok egyik jól sikerült estéje után betámasztották egy fa mellé. ezt úgy kell érteni, hogy felkapták és odavitték egy nagy fa mellé úgy, hogy a sofőr ajtó volt a fa közvetlen közelében. mivel nem volt megfelelő helyszín, így az anyós ajtaja szabad maradt.
ennek ellenére orbitális duzzogás lett a történet vége -
Eastman
addikt
*...kb. 40 km/h-ig volt startbajnok.
-
Eastman
addikt
Trabant az legyorsult minden akkoriban elérhető autót.
Jó kis játékszer volt a maga idejében.Ezen felül;
egy régi barátom Bódvaszilason élt, az erdészetben dolgozott kb. negyven éve. Azt mesélte, hogy voltak télen olyan napok, amikor Trabanton kívül semmi mással nem tudtak felmenni a erdőbe, mert minden más jármű elakadt. A Trabi olyan könnyű volt két személlyel + két láncfűrésszel is, hogy nem merültek el vele a hóban. Ha mégis, ketten arrébb tették az elejét és mentek tovább. Persze alsó köténylemez le, hólánc fel.
Niva, Uaz elakadtak, azok elásták ott magukat.
Ezt állította, nálam befért a trabantos sztorik közé.
-
Somatom
veterán
válasz
Kisgépkezelő #66 üzenetére
Egy szóval sem mondtam, hogy a srác nem volt benne vastagon. Egyszer elb@szta az időt (szó szerint) és épphogy be tudott esni a melóhelyére (szó szerint). Az utolsó kanyar nem adta ki, megpördült a jégen, derékba kapott egy tűzcsapot, az átbillentette és a kerítést beszakítva, fejjel lefelé landolt. Kimászott a szélvédő helyén, bement, eligazította a beosztottakat, majd hívta az autómentőt. Sajnos, meg is sérült, mert kimászás közben megvágta az egyik ujját.
-
bambano
titán
egyszer vezettem kétütemű trabantot, aminek kicsit kehes volt a gyújtása. városban mindig beköpte az egyik hengert. amikor elindultam vele országúton, nagyjából 40 méteres átláthatatlan füstoszlopot húztam, nem is jött közelebb senki
amikor megjelent a négyütemű, anyámnak vettek egy 1.1-est. azt sokat vezettem, parádés szórakozás volt. gyakorlatilag mindent állva hagyott lámpás gyorsulásokkor, nem csak azért, mert könnyű volt, hanem azért is, mert sok nagy dög sofőrjében fel se merült, hogy mit tud. annyi vörös fejet életemben nem láttam, mint az akkoriban megtakart audi meg bmw sofőrök fejét... szegény autót elvitte az árvíz, nagyon sajnáltam.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Azért amikor a harmadik autót teszi valaki tetőre, azt már nem feltétlen a tél számlájára írnám.
Eastman:
Amikor szereztem a jogsimat, nagyon rajta voltam, hogy csinálok egy ilyen retrósított négyüteműt. Nagy divat volt még valamelyik korai Polo váltójának a belekendácsolása is. De persze már akkoriban is olcsóbb volt sokkal egy átlag használt 5 ajtós kompakt, mint egy Trabit kendácsolni, úgyhogy végül azoknál maradtam. Pedig az még az előtt volt, hogy a veteránosok elkezdték volna felfelé tolni a Trabik árát. -
Somatom
veterán
Tényleg, a benzincsap! Az mekkora kaland volt. Az újakon felhozták a műszerfal alá, de a régieken a jobbos ülés előtt, a tűzfalon volt, a doblemez tövében. Amikor elkezdett döcögni a szekér és tartalékra kellett tenni, akkor a vezető menet közben 5-10 másodpercre eltűnt a műszerfal alatt, hogy túrkáljon egy kicsit az anyós ülés lábterében.
-
mephi666
nagyúr
Onedrive-nak van egy szokása, hogy minden nap bedobja az "x éve ugyanazon a napon" készült képeket: véletlenül pont előbb jöttek fel azok, amiket x éve szkenneltem és köztük van a trabi, amivel kimentünk a németekhez (köln mellett a szálláson készült a kép) ...2008ban vonták ki a forgalomból, sajnos futásról nincsenek adatok és képek sincsenek már/még ügyfélkapun
ui: az a "szép", hogy '89ben helyezték forgalomba és alig 20 év után kivonták... az f-ünk meg '92-es és még fut
(mondjuk az a trabihoz képest űrtechnika)
-
DeFranco
nagyúr
"zöld trabantot látok, szerencsét találok"
(#45) Eastman: mai szemmel (a műszaki elavultságot és a környezetszennyezést kivéve) egy baj volt vele, hogy gyakorlatilag semmilyen utasvédelem nem volt benne, az alváz volt merev, a többi papír, a benzintank meg a motortérben, hogy tűzveszélyes is legyen.
baleseteztünk mi is vele, túl is éltük karcolás nélkül de ma már tökéletesen alkalmatlan lenne bármire ami nem évi kettő nosztalgiagurulás.
a maga idejében viszont zseniális volt még akkor is ha presztizse az soha nem volt.
(#57) Somatom: ez megvolt nálunk is, kemény volt, de pár hétig talán hónapig bírni kellett mert épp valamiért nem volt mód megjavíttatni
meg persze egy idő után standard volt a benzincsap zárás, mert különben elfolyt a benzin állás közben, plusz pótgyertya, gyertyakulcs, smirgli alapfelszerelés, mert a szivató előszeretettel köpte be a gyertyát.
-
Eastman
addikt
Nekem csak limóim voltak. Röhögtem minden reggel a Kedilekk-lámpákon, mikor mentem az autó felé.
A kombinak annyira nem állt az jól.Jó volt, jó volt a Trabi, csak nem szabadott vele elesni.
Pengeélen táncolt vele az ember minden nap.+ mephi
13-as kulcs és egy laposcsavarhúzó a gyári szerszámkészlet.
-
Somatom
veterán
Basszus! Most jut eszembe, hogy három Trabim is volt és az egyik egy olyan libafoszöld limuzin. Futárkodtam vele, de egyszer Győr és Csorna között elköszönt a főtengely.
Pár nap alatt felépült. Most meg vért izzadok, hogy legyen négy felnim az autómra. Vazze, egy kereket fel kell programozni az autó számítógépébe!
De jó is volt az a Trabi! -
Ez a Rookie verzió.
A Veteran verziót a lengyel csinálta nyáron, ő kiszállt, nekiállt beszélgetni egy másik lengyellel, én meg rohanok oda, hogy "polska! kolleka! kamion!"
Mert a 40 tonna megindult, mivel a marha nem húzta be a rögzítőt, és már olyan 10-15 között haladt a szerelvény amikor a marha felugrott rá, és berántotta a féket. -
mephi666
nagyúr
jaja, szeretem amúgy a faék dolgokat: trabantnál ha beejtett az ember a motortérbe egy nyomatékkulcsot, az nem akadt fenn semmin és leesett a kocsi alá a földre
könnyen szerelhető, közkedvelt gép volt... az f astra-nkon szereltem pár kisebb dolgot: ott azért pár kisebb kéziszerszámot át lehetne ejteni a motortéren, de már 1-2 alkatrész cseréjével lehet szívni... a b zafira megint 10+ évvel fiatalabb és ehhez egyelőre nem nagyon merek komolyabban nyúlni... még újabb kocsinál meg ha egy csavar beejtesz a motortérbe, úgy fennakad valamin, hogy csak a jó magyar utak rázzák ki belőle
törvényszerű, hogy valami minél komplexebb, annál több a hibaforrás és annál nehezebb felderíteni... egy trabantnál a hozzáértő ember 3 pöffenésből megmondta, hogy van-e valami baja... amúgy ha úgy nézi az ember, hogy A-ból B-be el akar jutni városon belül télen-nyáron esőben-hóban-szélben, arra tökéletes
...amikor 96ban volt az eb, akkor jártunk épp németországban... nővérem volt barátjának a kombi trabantjával
gond nélkül oda-vissza megjárta a kocsi... kecskemét mellől mentünk kölnig, ami nem kis táv: majdnem 24óra volt az út és csak passau mellett álltunk meg annyira, hogy alszik 1-2 órát a sofőr és bedob egy redbull-t... ezen kívül csak 1-2 benzinkúton álltunk meg... simán bevállaltunk egy ilyen utat, én pedig most már kicsit aggódok, hogy télen kiugrunk erdélybe (ami csak 300km, de tuti kötök valami biztosítást az útra) ...a német útban az volt még a vicces, hogy kb óvodás korom óta egyik kedvenc autóformám a 911-es porsche-é... akkoriban itt magyarországon kb évente láttam egyet (főleg, hogy a megyeszékhelyre is csak párhavonta tévedtünk, nemhogy pestre, ahol akadt volna néhány... németeknél az unalmas autópálya is 12-13éves fejjel óriási élmény volt nekem, olyan autókat láttam
...na a poén az volt, hogy a 911-esekkel járó németek legalább annyira megnézték a trabantunkat, mint én az ő kocsijukat (düsseldorfban volt aki odajött parkolóházban körbejárni a trabantot, majd látta rajta a nagy H betűt és örvendezett, hogy "áááááá, ungááárn"
)
-
#90088192
törölt tag
Éljen a Trabant, én is azon tanultam vezetni.
Annyi különbséggel, hogy nekem meg is kellett javítani ha valami nem volt jó rajta. -
mephi666
nagyúr
falun szembeszomszéd srác kb 20-25éve trabanton tanult vezetni
akkor még le se volt aszfaltozva az utca, nyomta neki oda-vissza, mint a meszes... meg egy darabig gyakorolta a garázsuk elé való beállást (végig hátramenetben): ez úgy nézett ki, hogy tempósan nyomja neki rükvercben (rendesen lehetett hallani tőlünk is), lassít kicsit, 90fokot vesz, hogy bekanyarodjon a kapujukon, udvaron megint nyomja neki, elmegy a betonterasz mellett, majd újabb 90fokos kanyar a másik irányba és lefékez a garázsuk előtt
elég jól ment neki, akkor unta meg, amikor kicsit elmérte és a bal hátsó lámpát leszedte a terasz...
ahhoz képest, hogy mennyit ütötte ezt a szerencsétlen trabantot, elég jól bírta a gép
télen volt, hogy csontra lefagyott az utca és segítettünk neki úgy megfordulni haverral, hogy egymással szemben nyomtuk a kocsi orrának elejét és hátulját... különösebb erőkifejtés nélkül fordítottunk rajta így 180 fokot... olyan is megesett, hogy nem hitte el nekünk, hogy meg tudjuk emelni ketten a kocsit oldalról 45 fokba (gyúrtunk akkor épp vagy fél éve, nagyon kemények voltunk) ...lazán megemeltük
kocsma mellett aprókaviccsal volt beszórva a parkoló, ott is sokat állatkodott... szeretett kézifékkel 180fokost nyomni és úgy leparkolni... egyszer moziban voltunk 4en a trabival, akkor meg városból hazaúton kb 90nél felnyílt a motorháztető
megálltunk, rögzítettük gumipókkal és haladtunk tovább... lanparty-ra is vitt minket, amikor befértünk 4en, 4 géppel meg crt monitorokkal
...évekkel korábban, amikor még jóval kisebbek voltunk, akkor meg vitt minket úgy az anyja a faluban, hogy ültünk bent vagy 6-7-en
(jó volt az a kombi...)
-
Eastman
addikt
-
Somatom
veterán
Nekem is volt két kombim. Az egyik egy vékonyoszlopos volt, IG -s rendszámmal. A másik pedig egy utolsó szériás (87 -körüli). Haverom versenyszerelő. Egyszer elmentem vele egy szlalomversenyre. Megdöbbentő, hogy miket mennek Trabikkal. Meg azok a formák! Láttál már rövid kombit? A limuzinról levágják a csomagtartót és kombi hátsó ajtót raknak rá. Fura látvány, a hátsó kerék után vége van az autónak.
-
Eastman
addikt
Nagyon szerettem, millió sztorim van vele. Meg lehetett táncoltatni a könnyű seggét téli estéken, az biztos.
Üres teszkó parkolókban pörgettem a friss havon sokszor. Aztán amikor kibillent az egyensúlyából, az első kerekek egyenesen kihúzták a bajból gázadás után. Hozzáteszem, hogy drift-szezonban mindig nagyon-nagyon jó téligumikat raktam előre.
Hátulra meg szr nyárikat.
-
DeFranco
nagyúr
trabanttal megcsúszni... <3
első autónk trabant volt, abban nőttem fel, azon tanultam meg vezetni, nagyon szerettem. különösebben problémás sem volt az első 1x évben, a vége felé már persze bérlete volt a szerelőhöz.
máig felkapom a fejem, ha esetleg valahol meghallom még a jellegzetes kétütemű visítást.
-
bambano
titán
válasz
#89309696 #33 üzenetére
a mezítláb vezetéssel az a gond, hogyha komolyan gondolod és rendszeresen csinálod, akkor vagy szügyig koszos lesz a lábad, vagy úgy kell tisztán tartani az autót.
anno sokat stoppoltam, és egyszer felvett egy fickó, aki fehér zokniban vezetett. de az autója úgy is nézett ki, mint aki mániákusan fogkefével súrolja minden este. -
-
Eastman
addikt
Tél volt, hó esett és jöttek az ünnepek. Télen Trabival megyek reggel fél hétre dolgozni. Nagy kabátokban ülök bent, éjjel friss hó eset, akkor is sztálingózik vízszintesen éppen. Csóka utca zsákutca, XI. ker, a villamos-remíz mellett. Látom Feri bácsit a fémnyomót, éppen száll le a villamosról kabátokban, kurv@ hideg volt. Megállok a sarkon, szálljon be Feribá! Beül, beba××a az ajtót, jobb kézben fogom a
kilincsetváltókart, nyomom a gázt, 1-2-3-4, utca végén Y-ban két nagykapu. A mi cégünké nyitva már, öt centi szűz hó mindenhol. Kitekerem a kormányt jobbra, csúszik be az eleje a kapun, rakom rükvercbe, azért, hogy tolatva az utcával párhuzamos falra álljak, mert az udvarba csak a górék parkolhattak.Rükvertz, ugrok le a kuplungról, késésben vagyunk.
Feri bácsi csak ennyt mondott a kabátok, sapkák alól a sötétben; Sok lesz.
Oda is vertem a hátulját a falhoz. De akkora szerencsém volt, hogy a Trabi legkülső hátsó pontja a csomagtartó krómozott zárja-gombja. És mivel a zár éppen nyitva volt, nem szakadt be az egész papundekli csomagtető, hanem a fal benyomta a gombot és csak egy kedilekk hátsólámpát kellett vennem másnap a bontóban.
-
#89309696
törölt tag
Fékrásegítő nem vicc. Ezzel szórakoztunk a Caddyben is, pár éves. Kinyomkodtam a levegőt belőle majd meggurítottam jó 50-nel motor nélkül. Két lábbal tapostam a féket és nem lehetett állóra fékezni úgy sem a kerekeit.
Jó ha az ember szórakozik az autóival, mert nagyon sok hasznosat megtanul belőle.
Én a Ladától a pár éves új kocsiig, meg a furgonig, terepjáróig, traktorig mindenben ülök rendszeresen, úgyhogy van masszívan viszonyítási alapom. Pedig amúgy nem megyek sokat, az évi 10 ezer alatt bőven.Poénból 1-2 alkalommal levezettem 40Km-es etapot mezítláb, mondjuk egy kevésbé forgalmas szakaszon. Sima ügy, igazából megszokás kérdése csak, de azért nem jó rendszert csinálni belőle.
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
válasz
Kisgépkezelő #28 üzenetére
Szerintem inkább tanulságos volt egyik-másik.
-
Jack Hunter
tag
Pont ezért szeretek mindenfélét irkálni.Hozzászólásokban sokszor olyan mikrosztorik elevenednek meg, hogy öröm őket olvasni.Amellett tök jó, hogy sosem vagyok egyedül a hülyeségeimmel, amiről azt gondolom, csak velem történhet meg, kiderül, a "kolléga" képes rátenni még egy lapáttal.Köszi mindenkinek!
-
Ez még mindig jobb , mint autópályán vad kan csordát fogni .
-
Jók voltak az egyéb sztorik is a hozzászólásokban
-
Somatom
veterán
válasz
Jack Hunter #24 üzenetére
Pedig, a "kultúrból" hazafelé előfordul az ilyesmi.
Rájössz arra, hogy tulképp praktikus, mert már nem kell a kapukulccsal bíbelődnöd és arra is, hogy a kutya mennyivel szeretőbb lény, mint az asszony. Ő ilyenkor is lelkes nyelvcsapásokkal üdvözöl. -
Somatom
veterán
A címből nem gondoltam, hogy autó is lesz benne.
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
válasz
Jack Hunter #9 üzenetére
Jó hogy maradtál. Tetszett az írásod.
-
válasz
Kisgépkezelő #19 üzenetére
-
bambano
titán
megveszed az új autót, megszokod. tolatáskor csilingel, tülköl, piruettezik, minden.
asszony megörökli a régit.
kisvártatva le akarod parkolni az asszony kocsiját. szépen tolatsz, majd csipog, ha közel van...
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, bevág a felismerés:
ebben nincs tolatóradar... satu! és megállsz a mögötted parkoló bazira nagyon drága autó előtt 3 centivel... -
Kisgépkezelő
senior tag
Épp vettem egy szép új autót (jó használtan, de frissen polírozva
) akkor még alig egy hete volt csak nálam. A ház előtt is épp akkor egyirányúsították az utat, úgyhogy lehetett parkolni a bal oldalra is csak az volt a gond, hogy ronda épphogy kilincsig érő vasoszlopok voltak ott letűzdelve az út mentén.
Még meg is néztem figyelmesen parkolás közben, hogy majd óvatosnak kell itt lenni, hogy ne legyen gond. Aztán megállás után még összerendeztem a motyóimat, matattam egy fél percet a kesztyűtartóban, és végül mindenről megfeletkezve izomból rányitottam az ajtót az oszlopra. -
mephi666
nagyúr
f astra-t cseréltünk b zafira-ra, ami nem egy súlycsoport méretre
szeretjük, mert nagy, tágas, belefér a fél háztartás... csak amíg az f-et 9 év alatt teljesen megszoktam, a zafira jóval nagyobb és nem érzem még jól a határait... (tolatóradar jó lenne bele, de egyelőre asszony vette át ezt a szerepet, ha a ház mellett leparkolásnál segíteni kell, mennyire álljak rá másra párhuzamosan parkolva
)
-
DeFranco
nagyúr
Én ezt Pesten játszottam el, a NAV előtt: [link]
Kicsit csal a kép, mert az autóban ülve pont olyan magasak az oszlopok (főleg ha kicsit már meg vannak döntve), hogy magasabb, vagy lépcsős hátú autóból már pont nem látod, csak érzed ahogy a plasztik megöleli kicsit a vasat...
Hogy ezt miért nem lehetett úgy megcsinálni, vagy javítani, hogy akár gyorskötözővel rányomnak egy magasítást, és/vagy betekerik valami polifoammal esetleg...
Én amúgy sem érzem az autó méreteit, nekem egy áldás a tolatóradar, kár hogy elöl nincs.
Bár az első tolatóradar eleve oximoron
-
Met
nagyúr
-
8th
addikt
Asszony a szemem láttára tolatott rá apóséknál a kapu megtámasztó rúdjára. Elég szépen megnyomta a kaput kifelé csodálkoztam, hogy nem dőlt ki. (fényezetlen lökös rulez, simán nyom nélkül kirugózta) Rémülten kiugrik nézegeti és komoly arccal megszólal nem is tudtam, hogy ez itt van.
B+ szívem 23évet éltél ebben a házban az idő alatt nem tűnt fel, hogy ott az a szar? Nők...
Após kijött a hangra, az is kiröhögte. -
Eastman
addikt
Kerítéseteketen bemegy a macska!
mephi666
De hát orral álltál rá a bmw-vel, nem?
-
mephi666
nagyúr
ha már tolatás: nyaralni voltunk, körbejártuk a fél országot, semmi gond... hazaértünk a városba: "akkor menjünk el a sparhoz hazatérés előtt felvenni egy csomagot a foxpost automatánál" ...régóta itt áll ez a lakóautó, mondom beállok mellé tolatva, tükröt nézem jobbról-balról, oké, gurulok 0.5km/h-val és reccs... ott volt ez a hülye tábla, aminek nem látszódott épp tükörből a lába
lökösön lett minimális nyoma, belefér... vannak csúnyábbak is a kocsin
-
#90088192
törölt tag
válasz
Jack Hunter #8 üzenetére
Ami velem nem történt meg az nem is igaz.
Mert minden is megtörtént ám velem. -
-
Jack Hunter
tag
Basszus Agyturbina, az azért komoly.
-
nullpoint
őstag
A kertkapu monnyon le!!!!
(Amúgy nem úgy volt hogy nem írsz több bejegyzést?)
-
#90088192
törölt tag
Az mind semmi, dombos vidék, a kapubejáro 1métert emelkedik 20m hosszan, beáll télen a gyagyás , tolatva.
Mivel a rögzítő fék be szokott fagyni, sebességben hagyom a domboldalon. Reggel kimegy, sebességből kivesz és beindít, én meg megyek reggelizni. Rögzítő fék nuku. Autó kigurul a csukott kapun, úgy hogy az oldala fel lett szantva a leszuro vassal.
Szomszéd kerítés kidönt. Persze céges autó, senkit nem érdekelt, menjek el megcsináltatni a Casco fizeti.
Mindenki röhög, én meg csinálhatom meg a szomszéd kerítését, a leszuro vasat meg egyengethettem.Rá 11 évre sógor ugyan ezt, ugyan így eljátszotta csak saját autóval.
-
Jack Hunter
tag
válasz
Klaus Duran #1 üzenetére
Esetleg kifejtenéd bővebben?
-
alcsa
senior tag
Úgyis ráfért a kapura egy kis felújítás
.
-
Tanulság: Kocsit járó motor nélkül nem használunk. Megvolt. Központi zár letiltotta a benzinpumpát. Haza kellet vontatni.
Tanulság 2: papucsban nem vezetünk. Megvolt. Robogóval is.
Tanulság 3: még egy viszonylag könnyű, 1 tonna körüli autó jelentéktelen sebességgel is nagy kárt képes okozni. Szerencsére ez még nem volt meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Linux kezdőknek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Úgy tér vissza a Commodore 64, ahogy titkon mindenki várja
- alza vélemények - tapasztalatok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Komplett új gép eladó Ryzen5 8400F nettó áron!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- Egyedi ékszerdobozka
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra. I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest