Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wjbhbdux

    veterán

    válasz XuChi #1 üzenetére

    A marketingben nincs olyan, hogy felesleges. A Test Drive mára szinte elfeledett és sokak számára ismeretlen márkanév, be kell járani. Csak Facebookon voltak jelen a ma használatos platformokból, ott is 7 éve inaktív. Ezzel a bejelentéssel lett több ezer Twitter követőjük, Discord tagjuk, sokan osztják fb-n, és még itt is születnek alá a kommentek. Hiába vagy elégedetlen, ha ezzel őket segíted (és én is amikor neked válaszolok), akkor elérték a céljukat. Gondolj bele, vki megnyitja a gamepod főoldalt, és már több komment van ez alatt mint a Watch Dogs 3 hírnél, akkor esélyes hogy erre is kattint egyet, ott a trailer, ha megnézi még feljebb nyomja a youtube algoritmusban és többeknek ajánlja fel.

    Akik meg tudták hogy mi az a Test Drive és emiatt a livestreamen nézték egy rakat másik játék bemutatóját is látták, amik előbb jönnek ki ettől a kiadótól.

    Szóval mindent összevetve ez teljesen vállalható húzás volt.

    /s

Új hozzászólás Aktív témák