- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Magisk
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wjbhbdux
veterán
A marketingben nincs olyan, hogy felesleges. A Test Drive mára szinte elfeledett és sokak számára ismeretlen márkanév, be kell járani. Csak Facebookon voltak jelen a ma használatos platformokból, ott is 7 éve inaktív. Ezzel a bejelentéssel lett több ezer Twitter követőjük, Discord tagjuk, sokan osztják fb-n, és még itt is születnek alá a kommentek. Hiába vagy elégedetlen, ha ezzel őket segíted (és én is amikor neked válaszolok), akkor elérték a céljukat. Gondolj bele, vki megnyitja a gamepod főoldalt, és már több komment van ez alatt mint a Watch Dogs 3 hírnél, akkor esélyes hogy erre is kattint egyet, ott a trailer, ha megnézi még feljebb nyomja a youtube algoritmusban és többeknek ajánlja fel.
Akik meg tudták hogy mi az a Test Drive és emiatt a livestreamen nézték egy rakat másik játék bemutatóját is látták, amik előbb jönnek ki ettől a kiadótól.
Szóval mindent összevetve ez teljesen vállalható húzás volt.
/s