Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz Johny Bravo #18 üzenetére

    Csak a pontosság kedvéért, a hívószám-kijelzés szolgáltatás havidíja bruttó 192 Ft. Máshol már írtam egyébként, hogy ha vannak beváltható pontok, azzal 3-6-12 hónapra ki lehet fizeni a szolgáltatást. Ha így nézzük, már nincs is plusz költség. Sokan váltanak be erre pontot, az már más dolog, hogy mégtöbben vannak, akik sajnálják erre a pontjaikat, mert sokkal jobban esik nekik, mikor több ezer pontot számítunk be készülékvásárláskor. Mindenkinek szíve-joga eldönteni, mire használja fel a pontjait. A másik két szolgáltatónál nincs ilyen pontrendszer, így ciki lenne nekik is pénzt kérni. Biztos irigylik is a T-Mobile-t, hogy ő még ilyen ''bevételre'' is szert tehet! :) Ugyanakkor való igaz, hogy ha egy Pannonos feltöltőkártyás (6 évig voltam ilyen, tudom miről van szó) lekérdi az egyenlegét, az 30 Ft. A PannOnline-on pedig sosem volt elég friss az adat... Szóval míg praktikumos voltam, szerintem havonta én is otthagytam legalább 6x30=180 Ft-ot a Pannonnál az egyenleg lekérdezésért. Viszont nézzük a több millió Domino-st... Mindig irigyeltem őket a díjmentes lehetőségért...

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz AAAKEEE #22 üzenetére

    Cellainformáció. Valóban jó dolog, bár gyakorlatilag alig vettem hasznát. Városon belül nincs jelentősége, vonatozni is mindig egy vonalon szoktam. Persze ha sötétben vonatoztam, és feleszméltem, hogy hol vagyok, sosem volt cellainformáció! :) Ez olyan Murphy törvény...

    Ugyan akkor a T-Mobilnál is van egy jó fej szolgáltatás, ami a cellákhoz köthető, ez a NITZ funkció! Ha a készülék alkalmas rá, és be is állítod az automatikus időfrissítést, akkor ki-be kapcsoláskor, cellaváltáskor frissül a dátum és idő információ, így szerencsés esetben mindig pontos időt mutat a készüléked és az óraátváltás sem okoz majd problémát! :C

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz m@xsys #24 üzenetére

    Távol álljon tőlem, hogy kötekedjek, de milyen csomagot használsz a másik szolgáltatónál? Mert szerintem igenis vannak versenyképes csomagok a T-nél is! Szívesen összevetném az árakat! :) Az bisztos, hogy sok ügyfél van, aki nem szán időt a csomagja felülvizsgálatára, pedig sokat spórolhatna!

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz Petester #27 üzenetére

    És biztos vagy benne, hogy tényleg jobban jársz majd? Én csak azt mondom, azért érdemes lenne átolvasni az a lapot... Nem mondom, nekem sem tetszik a hozzáálás, de egy üzleti előfizetésnél szerintem praktikusabb kiindulni egy alap tudásból, azaz átolvasni a lehetőségeket, és rákérdezni a homályos részekre, illetve jobban be tudod fogadni az infót. Hidd el, fél órán át tudom magyarázni ügyfeleknek a Kaméleon díjcsomagot, de mikor visszakérdezek a végén... Bezzeg a honlapon remek kis kalkulátor van! :)

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz tildy #38 üzenetére

    Szia tildy! Mikor az előfizető módosításos történetedet olvastam, tiszta Dejavu-m volt! Ezt írtad már más helyen is vagy lehetséges, hogy a 1430-on beszéltünk nem is olyan rég?

    Tegyük tisztába az egyenleglekérdezést:
    Domino: a *102#hívásindító gomb díjmentes, 1777-en 57 Ft
    Előfizető: 1730-ra SMS-ben A betű = Aktuális havi egyenleg = 54 Ft (nettó összeg, nincs benne a havidíj és a kedvezmények) vagy 1730-ra SMS-ben E betű = Előző havi lezárt egyenleg (amit a hívószám után a számla alapján be is kell fizetni. Minden hónap 7-étől garantált a friss infó. Ha felhívod a 1730-at, annak 2,4 Ft a díja, ha az infót is lekéred, az még 54 Ft. Wapon és interneten is 54 Ft az infó. DE! Ha regisztrálsz a My T-Mobile-ba, akkor minden belépéskor a nyitólapon kiírja az aktuális és az előző havi lezárt egyenlegedet teljesen ingyen! :C Szóval ezt javaslom...

    [Szerkesztve]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz balintka #11 üzenetére

    Bálintka látom, még mindig kísért az a Szervusz díjcsomag... :) Hadd hozzak fel egy mai példát. Ügyfelünk betelefonált és Partner 5 díjcsomagban volt (10 éve!). Mondtam neki, hogy ez már olyan régi, hogy már nem is kérhető, váltson valami korszerűbre. Gondolod váltot? Azt mondta, jó ez így neki... Téged inkább a másik oldalra tennélek. Azaz mondod, hogy milyen drága, de nem váltottál volna díjcsomagot, illetve más topikban írtad az árakat, amik ma már nem is igazak, illetve anno még ''elfogadhatóak'' voltak. Más helyen azt írtad, rosszabb díjcsomagot javasoltak, mint amid volt. Szerintem ez nézőpont kérdése. Mikor a Te szolgáltatód díjszabását nézem, tele van lezárt csomagokkal, mert egyre másra gyártja az újabbakat. Attól még a régit nem szünteti meg, és aki azt használja, lehet rosszabbul jár. Ezek az ügyfelek ugyan azt elmondhatják, hogy miért ilyen drága? Mert nem követik a változásokat, nem váltanak díjcsomagot.

    Anno a Relax díjcsomagokkal a T-Mobile úttörőnek számított a piacon, ezek voltak az első ilyen egységes percdíjas tarifák. Na ná, hogy rátromfolt a Pannon és a Vodafone is, és beindult az árspirál. Ugyanakkor a Pannon és a Vodafone is össze-vissza alakította a tarifákat. Például a Pannon a csomagok felét megszüntette, majd nem olyan rég át is szervezte a ''Pannon'' díjcsomagjait. A Vodafone is ''annyira ért a díjcsomagokhoz'' (reklám után szabadon), hogy változtatott a percszámokon, majd ő is bevezette az új Fix tarifáit. Ezekkel a Fix csomagokkal még lesz baja szerintem, mert nagyon tagolt... nem véletlen, hogy a Pannon is lefelezte a kezdeti csomagjainak a számát. Bezzeg a Relaxok a mai napig változatlanok. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy olcsók, de érdekes módon ezt is bőven be tudják osztani az ügyfelek. Lehet, hogy az ár lehetne kevesebb (főleg magasabb perctartományban), de vannak még finomítási lehetőségek, csak utána kell járni. Azért érdemes elgondolkodni azon, miért nem változtatott még a T-Mobile a Relaxokon!

    Nézzük az új Vodafone Fix-eket:
    Fix 3000-rel 100 perc 3100 Ft, míg Relax 100-zal 3200 Ft
    Fix 6000-rel 250 perc 6000 Ft, míg Relax 250-nel 6250 Ft

    Ebben az alacsonyabb havidíjas körben, ami az árérzékenyebb réteget érinti minimális a különbség, és akkor ismét kiemelném, hogy a Vodafone Fix tarifák talán már két hónapja, míg a Relaxok 3 éve vannak a piacon! Ahhoz képest tényleg nem nagy a különbség. Őszintén szólva, a Pannon még a Vodafone-nál is olcsóbb...

    [Szerkesztve]

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz erdoke #48 üzenetére

    Nem, ez a forgalmi díjak nettó értéke! Ha tényleg Társkártya Relax 250-ben vagy, és tegyük fel, hogy csak telefonáltál, akkor kb. 72 percet beszélhettél le a 250-ből. Próbáld ki esetleg, hogy a 1730-ra elküldöd SMS-ben az R (mint Relax) betűt, válaszüzenetben megkapod, hogy mennyi belföldi előfizetői irányba lebeszélt perced van eddig. Az SMS díja bruttó 54 Ft! :) Relaxoknál praktikusabb a percek számát lekérni, mint az egyenleget, akkor lehet ''torz'' az érték, ha más kedvezményes perceid is vannak...

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz erdoke #52 üzenetére

    Vagy válaszd a köztes utat, a 125-ös csomagot! :DD

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

  • 1430

    senior tag

    válasz balintka #57 üzenetére

    Akkor szerintem hagyjuk a számokkal való dobálózást, mert a lényeg az, hogy ma mi van, azaz hogy ma versenyképesek a T árak is... Számok ellen nehéz harcolni, de akkor most 10 év múlva is ezekre a számokra fogsz hivatkozni? Mégis hogy szerezzen ügyfeleket a Vodafone, ha nem az alacsony árával? Hiszen akkoriban a minősége eléggé megkérdőjelezhető volt (ahol már nem a Pannon-t használta).

    Ami Édesanyádat illeti, nem igazán hoztam be a képbe, pláne nem néztem h****nek... Hihetetlen, hogy egyesek miket olvasnak ki a sorok közül! Az, hogy ennyire fel vagy háborodva, és még 3 év után is ezen hergeled magad (vagy több, hiszen lassan 7 éve vagy Vodás), számomra azt bizonyítja, hogy nem tudtál és egyre inkább nem tudsz józanul és objektíven véleményt nyílvánítani a témában. Hiszen ha a T-Mobile valamiben rosszabb, akkor tapsikolunk, ha jobb, akkor meg nem vesszük észre vagy a hibákat és sérelmeket hánytorgatjuk fel. Ha pedig a Vodafone hibázik, az nem is olyan nagy hiba, belefér... (lásd salvorhardin problémája, elbagatelizáltad, a végén még ő kér elnézést... a kezdeti hozzászólás: Nagy Vodafone topik #2524).

    Konklúzió. Rád két dologban lehet számítani:
    1. T-Mobile gyalázás
    2. Vodafone dícsérés

    Én munkámnál fogva is a T-Mobile pártját fogom, de persze nem az ők kedvükért, hanem mert tényleg korrekt cégnek tartom. Én látom azt a kemény munkát, ami a cég mögött van, és felfogtam, hogy a mobil szolgáltatókat nem az állam fizeti, hanem piaci alapon kell működniük és megélniük. Ettől függetlenül nem fogom a többi szolgáltatót szapulni, amig ki nem provokálják. Ha valaki a T-Mobile-t ''gyalázza'', igyekszem megvédeni, viszont ha igaz a vád, elismerem.

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák