Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Male

    nagyúr

    válasz MeszesKPT #200 üzenetére

    Igen, lehet, hogy kb ugyan arra gondolunk.

    Jaja, nagy üzlet az árusítás is. Ez már gazdasági dolog, hogy mi az előnyösebb, az egész láncból mekkorát végezni. Elsőre jó ötletnek tűnhet minél többet és többet, mert mégiscsak profitot termel minden láncszem, de sokszor valójában nem az.
    Hogy informatika és aktuális példa legyen, ott az Intel, ami tervezi és le is gyártja a procit... egy ideig ez komoly előny volt, de ahogy bonyolódik mindkét lépés (egyre több hibalehetőség, egyre költségesebb az újabb előrelépés), egyre inkább hátránnyá válik, és kezd jobb lenni az a modell, hogy ők csak megtervezik a chipet, a gyártást más végzi.
    Ezért is gondolom, hogy a kiadók, ha abba az irányba mennek el, hogy ők maguk streamelik a saját játékaikat, az a teljes kontroll miatt éri meg nekik leginkább (meg a közös világ szimulálása egy helyen miatt megvalósítható extrák, és teljesítmény spórolások), de ehhez a hátteret nem saját maguknak kell létrehozni, és folyamatosan fejleszteni, hanem bérelni fogják azoktól, akiknek meg ez a szakterülete.

  • Male

    nagyúr

    válasz MeszesKPT #177 üzenetére

    Mert most is abból él? Vagy mert ha megveszel valamit (igazából használati jogot veszel), azután meg még használat után díjat szedni "fura" stratégia lenne? :U
    Ennyi erővel a pék is miért elégszik meg azzal, hogy csak megveszem a kenyeret tőle, és nem fizetek utána még minden szelet elfogyasztásánál is...

    Abu85: Az első két mondat alapján csak feltételezed, hogy nincs.

    "A GOG Connect hasonló, amit az NV megvalósít. Az úgy viszi át a tartalmat a GOG-ra, hogy a Valve kompenzációt kap érte."
    Nem, ott egy másik áruházba kerül át, ott lesz elérhető, ezért nyilván kérhet pénzt a Steam. (és így akár két példányban is játszható lehet egyszerre) Itt nem ezt történik, a játék továbbra is a Steamben lesz meg a usernek.

    "Ellenben, ha erről nincs megállapodás, akkor a Valve meg tudja támadni a kiadókat, hogy nekik bizony arra nincs joguk, hogy Steam licencre vásárolt tulajdont elvigyenek máshova. Ezért lépnek most le a kiadók."
    A kiadók nem visznek semmilyen tulajdont sehová ebben az esetben. ( semmilyen tulajdonjog nem kerül a GFN-hez attól, hogy a user belép rajta a steam kliensbe és feltelepít belőle egy játékot.... szép is lenne, akkor az MS is micsoda tulajdonjogokat szerezne ahogy feltelepítem az winre a Steamből a játékot a gépemen )

    A Gabenes rész megint csak teljes fantáziálás, ha majd esetleg ezt csinálják, akkor lehet, hogy majd azt csinálják.

Új hozzászólás Aktív témák