Hirdetés
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- One mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akkor most a szenzoroknak is lesz saját szenzoruk ?
-
#02683648
törölt tag
Függetlenül h milyen IoT vagy SAP csodarendszer van benne, az hogy ha a Frecciarossa 1000 megbízhatóan működik már jó.
Az interneten rákeresve az találtam, h egy Ansaldobreda-Bombi kooprodukciós termékről van szó, amihez a Bombardier Zefiro és az Ansaldobreda V250 tervezési, műszaki megoldásait használták fel.
Az utóbbinak viszont egyetlen vevője volt, a holland és a belga vasút közös vállalata, és óriási bukta volt (Samsung Note 7 a köbön)
Amikor 4 év késéssel végre forgalomba állt 2012 végén, 40 nap után visszavonták a típusengedélyét mindenféle döbbenetes megbízhatósági és tervezési hiányosság miatt. Aztán az összes ment vissza a feladónak úgy ahogy van.
Én 2011-12 ben Belgiumban dolgoztam, emlékszem rá h "Fyra" márkanéven akarták ezt a járatot működtetni, és a végére már mindenki ezen röhögött h sose fog elindulni (mint a 4-es metró Bp-n), aztán amikor elindult és úgy "működött" ahogy, már nem voltam ott, gondolom azt se fogadták vmi kitörő lelkesedéssel
Amit tudok hogy ezt a márkanevet ki is vezették, nem használják azóta. -
derive
senior tag
Szenzoros allapotdiagnosztika van, de annak nem az a lenyege, hogy fossuk az adatot (evi 700 TBt). Ezek azzal kiserleteznek, hatha a nagy adattombbol meg tobbet tudnak kiszedni, mint a korabbi modszerekkel. A korrupcio azert kell, mert gondolom joval aron felul lett felokositva (erdekes modon a kb 30 eves TGV hasonlo teljesitmenyre kepes).
-
bambano
titán
Az, hogy egy motorvonaton szenzorok adatait mérik, és abból mindenféle következtetést vonnak le, mitől új dolog? ez csak egy ócska marketing szöveg, olyan marhaságokkal spékelve, hogy egy csavarhúzón levő szenzor megmondja, hogy mennyivel kellene meghúzni egy csavart. a meghúzási nyomatékot a mérnök mondja meg, aki tervezte, a csavarhúzó azt tudja megmondani, hogy ehelyett konkrétan mennyivel húzták meg.
szokásos sap duma, mindegy, mire, csak vegyél sap hana-t...
csak hogy legyen összehasonlítási adat: az én autómon, ami egy 2003-as gyártású opel vectra, szintén szenzorok mérnek, gyűjtenek adatokat, ami alapján az autó maga dönti el, hogy mikor akar szervizbe menni. tényleg elég korszerűtlen, hiszen egy icike-picike sap hana szerver sincs benne, mivel öregebb nála.
-
#06658560
törölt tag
Annyira nem marketingbullshit, csak épp nincs róla információ, pontosan mit is takar az egész.
"Egyelore persze hogy alacsony a fentartas, mert a legtobb alkatresz meg nagyon messze van az eloregedestol es a 10% megtakaritas siman jon az uj potalkatreszek alacsonyabb arabol."
mivel ilyen vonatok most jelennek meg ott, csakis az időszakos, futásteljesítmény alapú karbantartáshoz lehet hasonlítani, illetve annak költségéhez. Az alkatrészek ára így pont kiesik, a csere gyakorisága számít.
"Ez egy teszt projekt, ami alapjan a rengeteg szenzorbol kivalasztjak azt a parat, ami valojaban mukodik."
He? Már jó ideje létezik a szenzoros állapotdiagnosztika a gépészet különböző területein. Tehát tudott, milyen alkatrész esetén milyen szenzorral lehet hatékonyan dolgozni.
"Nem veletlen, hogy a szinten atomkorrupt olaszorszagban kiserleteznek vele."
Mi köze a korrupciónak ehhez?
-
#06658560
törölt tag
A jelek szerint nem csak cégek nem tudják kommunikálni az IoT-t, de az újságírók sem tudják értelmezni, feldolgozni rendesen.
Ami hiányzik az írásból:
- Vonatonként mennyi szenzor van?
- Mit mérnek?
- Hol történik az adatok feldolgozása?
- Milyen gyakorisággal mérnek?
- Milyen következtetések levonásához használják az adatokat? A vonatok vagy a pálya állapotának monitorozására?
- A 700TB adat az összes Trenitalia vonaton, vagy mennyin keletkezik? Az új szupervonatok milyen viszonylatban fognak közlekedni, milyen pályán?
- Hogy tervezik a karbantartást összehangolni az adatokkal? Ugyanis térbeli, időbeli és kapacitásbeli korlátai is vannak az állapot szerinti karbantartásnak.A kereteshez kapcsolódó kérdés: biztos, hogy sima csavarhúzóra gondoltak a németek, nem pedig levegőt, vagy elektromos, nyomatékhatárolós megoldásokra? Utóbbi esetben ugyanis nagyon nem mindegy, hogy egy álláson egyetlen szerszámmal manuális átállítás nélkül mennyi csavart lehet meghúzni, eltérő nyomatékokkal. egyrészt szerszámot lehet spórolni, ami hibaforrást csökkent, másrészt optimalizálni lehet a használt csavarokat, nem kell feltétlen túlságosan nagyokat használni, hogy ne keverjék össze őket. Ez SC, CC karakterisztikájú meghúzási nyomatékok esetén nagyon nem mindegy.Plusz a dokumentálást is nagyban könnyíti szériaszámra lebontva ismerve egy termék összes gyártási paraméterét, mert a szerszámok eltároltak mindent, tized newtonméteres pontossággal.
-
derive
senior tag
BINGO! Marketingbullshitbol 5os.
Mar elnezest, de ez mit demonstral? Meg egy napot sem ment valodi kozlekedesben, ehhez a megallapitasokhoz also hangon kene 2-3 ev tesztuzem. Egyelore persze hogy alacsony a fentartas, mert a legtobb alkatresz meg nagyon messze van az eloregedestol es a 10% megtakaritas siman jon az uj potalkatreszek alacsonyabb arabol. Ez egy teszt projekt, ami alapjan a rengeteg szenzorbol kivalasztjak azt a parat, ami valojaban mukodik. Nem veletlen, hogy a szinten atomkorrupt olaszorszagban kiserleteznek vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
it Az SAP és Trenitalia együttműködésének eredményeképp 8-10 százalékkal csökkenhet a karbantartásra fordított kiadás, miközben biztonságosabbá válik a közlekedés.
- UFIX mikrózható telefon / tablet kijelző melegítő zsák szervíz kellék
- Új Marketing Egyedi VIP Telefonszám Sim kártya Könnyű szám
- Micro USB töltőkábel használt 490 ft új 990 ft + 295 ft házhoz!
- Cicás Emoji szivecskés szív Power Bank 2600 mAh hordozható töltő! 5V 1A + 295 ft házhoz
- TP-Link M5360 3G Mobil Wi-Fi és 5200 mAh Power Bank egyben! Wifi Hotspot Router TPLink TP Link töltő
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD ROG RX VEGA 56 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 530W
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest