- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Lendülettel mehet nyaralni a Samsung
- Mobil flották
- Légies iPhone halvány színei
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez biztos?
Én úgy képzeltem el, hogy amíg a játék motorokat limitálja a DX11 tudása, addig így van, ahogy írod, de a későbbiekben a Mantle képes lehet olyan grafikai elemek megvalósítására is, amire a DX nem képes, vagy nem hatékonyan. Vagyis a CPu tehermentesítésen túl a GPU DX11-en felüli tudásának kihasználásáról is szó van a Mantle kapcsán, bár erre tuti nem kerül sor egyhamar. Valamikor akkor lehet időszerű ez, amikor a fejlesztők konzolokon is meglépik ezt a fejlődést / fejlesztést.
-
Igen, de ha olyan egyszerű dx12-re áttérni Mantle-ről, akkor mindenképpen érdemes beta tesztként, gyakorlásként bevetni a Mantle-t, mert így nyugisabb az áttérés dx12-re.
Plusz amúgy is adott egy a Mantle-hoz hasonlító konzol kód.
Azt sem szabad ugyanakkor elfelejteni, hogy a Mantle valószínűleg több OS-en elérhető, mint a DX12.
Van esély arra, hogy utóbbi csak Win9-en fog menni (ha nem is biztos), amire nem fog mindenki egyből rárepülni.
További apró adalék, hogy a Mantle elvileg majd jön Linuxra is, ha nem tévedek, vagyis Steam OS-es tervekben is lehet szerepe - pláne ha megnézzük az AMD driverek linux alatti OGL-es teljesítményét.Azzal egyetértek, hogy ezek az érvek egyenként elég soványak, de együttesen már - szerintem - érnek annyit, hogy nem tűnik hülyeségnek a Mantle bevetése.
-
"...hiszen a Mantle code path mellett ugyanugy meg kell csinalnotok a D3D11-et is, mint a Mantle elott"
Az nem csökkentheti a d3d11 optimalizálás idejét, hogy nem vezsik figyelembe a GCN-es Radeon-okat a DX render esetén?
Máshogy megfogalmazva: ha annyival több idő a DX kód ráncbaszedése, akkor akár a GCN-nel tölött idő lehet közel anniy, mint a Mantle kód megírása, nem? -
válasz
Malibutomi #100 üzenetére
Eddig ez a két játék támogatja, nincs mással tesztelni.
Tiszta sor, hogy a két játék messze nem használja ki a Mantle képességeit, de ez nem is csoda, mert ahhoz gondolom komoly átalakítások kellenének az egész motorban. Majd szép lassan.
Mire jön a dx12, már a fejlesztők fel lesznek rá készülve a Mantle által.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch 2
- Építő/felújító topik
- Crypto Trade
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- LG LCD és LED TV-k
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Macbook White 13" unibody
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD - garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- BESZÁMÍTÁS! HP Victus 16-D0655NG notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB WIN10
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest