- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Itt a 2.6 tonna 4x4 automatával megkéri az árát. Meg ilyen apróságok mint hogy azt hittem h a led lámpa majd kevesebbet fogyaszt mint a xenon. Hát nem- lámpánként 98W ha be van kapcsolva és akkor még a hozzá tartozó elektronika nincs is számolva. Meg minden szart átpakoltak az elektromos rendszerre. Tekintve hogy Hansban mindenre IS van elektronika (soft-close, táblafelismerő, lane assist, ACC, holttér figyelő, front és rear pre-sense, 360°C kamera és radar, önparkolós mittoménhogyhívják, magától élesedő parkradar) és ez mind feszt megy, csoda hogy újonnan többet tud az autó villanyosan. Egyébként most ha teljesen lemerítem és akkor töltöm 34ig felmegy. Ha meg csak rátöltögetek akkor változóan 30-31. Teljes töltés gyár szerint falazott malacról max 8:30. Most olyan 4-6 óra kb.
-
-
Azért az az 50 új korában volt. Ilyen futásnál a városi forgalomban jó ha 15 összejön amikor megy a klíma meg a lámpák meg a mindenféle asszisztens. (irgalmatlan fogyasztása van ám az üres 2.6 tonnának) Cserébe ha nem nagyvárosi a forgalom akkor most is elmegy 30 km-t. Most a Balcsin kipróbáltuk. Ráadásul a falazott malacból most nyáron elég gyorsan felszlopálja magát.
-
-
válasz
Hieronymus #54 üzenetére
WOW. Tehát ha a nevéből kihagyjuk az égés típusára vonatkozó részt akkor már nem is részecskeszűrő...
Az írás kezdetén ott van pár szempont ami mellett kellett dönteni, de a régebbi autók szempontjai között is vannak aktuálisak amik nem múltak még ha nem is említettem őket
Máj bed. A családi egyterű mellett se teherautó, se kamion nem játszik
MOD
A másik ami nagyon fontos a valamilyen fokú terepállóság. A családom fele még mindig külterületen lakik -
-
-
Soha , de soha ne légy irigy! Lehet az asszony kib@szott a sarok "SLUT" feliratú bőrszerkóban hogy megvehesse magának a dömpert! Ezt nem tudhatod
A villanyos teljesítmény pont elég hogy meglódítsa bódét. Kb 120 ig megy finom gyorsítással elektromosan de amúgy minden tartományban a villanymotor be tud segíteni h elgurul a gyógysz@r. Megtanít szépen vezetni ha szabad így fogalmazni. -
-
Nekem a teljes elektromos még nem alternatíva sem anyagilag sem használhatóság szempontjából. VAn amikor egy nap lenyomok 800km-t és ott minden perc számít mert időpontra kell mennem. Azt meg nem is említem hogy annyi villany vételezési pont nincs ami elég lenne. a házban most ketten vagyunk a 12-ből akik villanyoznak. Abban reménykedünk hogy jön még 1-2 család és akkor végre át tudjuk verni az udvari két töltőhelyet.
(#39) ncc1701:
Szerintem ez annyira nem rossz. a long time 7.5L.
-
-
-
válasz
#50192640 #23 üzenetére
Pont erről írtam. Egy tíz+ éves cikkre hivatkozol. Azóta már kiderült hogy a benzinesek is kipufognak minden xart mikro méretben. Na meg ugye az általam említett fékpor és gumi por is a pm10 kategória és alatta van ami megint nem jó és ezeket a villanyosak is termelik. Ahogyan a villanyos a szimpla port is ugyanúgy viszi és felkavarja mint minden más. Szóval értelmetlen erről vitázni míg ember létezik nem lesz olyan h nem szennyez és mindig lesz jobb valakik szerint.
-
válasz
#50192640 #20 üzenetére
Nézd. Nem igazán vagy tisztában azzal amit mondasz - én így érzem. Nem ültem fel soha annak hogy csak egy csoport csalt és igazam is volt. Ha szerinted annyira tiszta a benzin vagy hogy villanynál maradjuk az atom /szénerőmű akkor nyugodtan élvezd a hatásait! Csak kérlek, a saját tekintélyed védelmében is, ne próbálj valamit megvédeni a hype dolgokkal amik nem alkalmasak rá. Lást 8th linkjét.
MOD
Kérlek ne érts félre! Nem bántani akarlak vagy szimplán csak figyelmen kívül hagyni. Évek óta futjuk ezeket a köröket itt a ph-n is. Hiába bizonyítottuk eddig is hogy nem úgy van ahogy a divat diktálja - és ebben az is benne van hogy elismerjük a csalást! - az sem számít. Csak a nulla emisszió ami meg nem hogy nehéz de konkrétan nincs is.
-
-
Azt nem gondolom h nincs meg a maga becstelen rétege bármely országnak, de alapvetően más az értékrend. Te is magyarként élsz ott és nem csinálsz ilyet. Meg nem kérdés hogy ha meg kell javítani akkor megjavíttatod mert nem az az 500€ vág havaz ami itthon sajnos még mindig sokaknak egy teljes havi bér.
-
A naaaaagy átlag fogyasztása a Hansnak 7,5 liter. Ha erre azt mondod hogy sok akkor bele sem merek gondolni mi lenne a szerinted elfogadható.
Ha valaki a felhasználási terveknek megfelelően használja a 6 liter sem lehetetlen, sőt (olvasd meg a tesztet amit linkeltem az írásban).
Azt gondolom érdemes helyén kezelni a dolgokat. Számomra az i3 REX a gyárilag kínált aggregátorral az amimegmosolyogtatónevetséges. -
-
Nem olyan gáz az - ott azért az autók általános állapota vélhetően jobb mint itthon. Nem azzal van a baj ha dízelt használ vki hanem hogy úgy használja hogy közben nincs karbantartva. Ha csak annyi változni itthon h műszakin nem menne át az ami okádja a füstöt (és azért írom így mert nem egy olyan benzinest látni ami kipufogó gáz alapján több motorolajjal megy mint benzinnel) már szebb világ lenne.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Csere-Beszámítás! Sapphire Pure RX 7700XT 12GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- NEC MultiSync V421 monitor (42") 1920 x1080px
- DUPLA XEON GOLD 6134!!! HP Z8 G4 LEGNAGYOBB WORKSTATION 64GB 2x8 mag 2x16 szál gamer, szerver, munka
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest